تعمیر اسپیلت, تعمیر کولر گازی

تعمیر پرتابل سام sam-رای سرویس-22294451

تعمیر پرتابل سام sam

تعمیر پرتابل سام sam

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات سام sam و خدمات پس از فروش و تعمیر پرتابل سام sam با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش کولرگازی پرتابل سام ، تعمیر کولرگازی پرتابل سام sam، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر پرتابل سام sam و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

درباره ی پرتابل سام sam

شرکت سام گروه آتی در سال 1392 توسط گروهی از مدیران و متخصصان در امور لوازم خانگی تاسیس شد. شرکت فعالیت خود را در دو بخش عمده لوازم خانگی (بزرگ و کوچک) و سیستم های تهویه مطبوع آغاز کرد. هم اکنون این شرکت بیش از 130 مدل محصول خود را به بازار ایران عرضه کرده است. سام گروه آتی محصولات خود را از طریق چندین تامین کننده خارجی در آسیا تولید کرده و در حال مذاکره با چند تامین کننده جدید در آسیا و اروپا نیز می باشد.

رده بندی محصولات سام از نظر قیمت در سطح متوسط رو به بالا و از لحاظ کیفیت در سطح خوب روبه عالی می باشد. در بخش خدمات پس از فروش این شرکت در حال حاضر 525 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد و در حال افزایش مراکز فروش و خدمات خود به صورت سراسری می باشد. مدیر عامل سام شعار و هدف خود را تحت عنوان 3G (محصول خوب، قیمت خوب و خدمات خوب)به مشتریان معرفی کرده و ماموریت اصلی شرکت را تعهد به مشتری و حفظ و افزایش روز افزون کیفیت می دانند. شرکت سام گروه آتی با اهداف عالی سعی در تسهیل روند فروش و خدمات پس از فروش در عرصه بازار ملی و لوازم خانگی دارد.

تعمیر پرتابل سام sam

تعمیر پرتابل سام sam

تعمیر کولرگازی پرتابل دو لوله

کولرگازی پرتابل دو لوله همانطور که از اسم آن پیداست دارای دو لوله متمایز برای انتقال جریان هوا می باشد و مزیت مهم کولر گازی پرتابل دو لوله این است که استفاده از دو لوله برای انتقال هوا به صورت همزمان باعث خنک تر شدن بیشتر هوای محیط می‌شود.

تعمیر پرتابل سام sam بدون لوله خروجی

کولرگازی پرتابل بدون لوله خروجی، یکی دیگر از مدل های کولرگازی پرتابل می باشد که شما دیگر در این مدل از کولرگازی پرتابل نیاز به استفاده از لوله خروجی ندارید و تنها با استفاده از جریان برق این کولر گازی می تواند دمای محیط را خنک نگه دارد که البته مدل از کولر گازی پرتابل دارای مصرف برق بسیار بالایی می باشد.

تعمیر لوله خرطومی کولر پرتابل

شما باید در زمان نصب و راه اندازی کولرگازی پرتابل لوله خرطومی کولر پرتابل را به دستگاه تهویه مطبوع وصل کنید و شما باید یک طرف لوله خرطومی را را به خروجی دستگاه و طرف دیگر را به کیت یا خروجی پنجره وصل کنید.

راه ها ارتباطی برای تعمیر پرتابل سام sam:

شما می توانید برای تعمیر پرتابل سام sam خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *