بلاگ

تعمیر کولرگازی آاگ AEG- رای سرویس-88249010

تعمیر کولرگازی آاگ AEG

تعمیر کولرگازی آاگ AEG

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات آاگ AE و خدمات پس از فروش و تعمیر کولرگازی آاگ AEG با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش کولرگازی آاگ AEG ، تعمیر کولرگازی آاگ AEG، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر کولرگازی آاگ AEG و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

 درباره برند AEG

آاگ (به آلمانی: Allgemeine Elektrizitäts-Gesellschaft AG) (اختصاری AEG) به معنای «شرکت برق عمومی» یکی از بزرگترین شرکت‌ های تولید کننده تجهیزات الکتریکی در جهان بود که در سال ۱۸۸۳ به دست امیل راتناو (به آلمانی: Emil Rathenau) در برلین بنیان گذاشته شد و در سال ۱۹۵۱ دفتر مرکزی آن به فرانکفورت منتقل شد.

این شرکت در سال ۱۹۶۷ به شرکت تابع خود تلفونکن آ.گ. ملحق شد و شرکت جدید آ.اِ.گ-تلفونکن را به وجود آورد. در سال ۱۹۸۵ شرکت دایملر بنز ، شرکت آ.اِ.گ-تلفونکن را خریداری نمود و در سال ۱۹۹۶ با این شرکت کاملاً یکپارچه شد و تحت نام دایملر-بِنز آ.گ. در آمدند، بخش‌های باقی‌ماندهٔ آ.اِ.گ به دایملِر-کرایسلِر-هوافضا که از شرکت‌های وابسته دایملر-بنز بود و ادترنز الحاق شدند.

نام تجاری AEG در سال ۱۹۹۶ توسط الکترولوکس تصاحب شد و از سال ۲۰۰۵ در بعضی محصولات این شرکت استفاده می‌شود ، نام تجاری آ.اِ.گ همچنین توسط شرکای گوناگون الکترولوکس تحت “برنامهٔ همگانی صدور مجوز نام تجاری” شرکت الکترولوکس کسب مجوز شده‌است.

ارورهای کولرگازی آاگ

  • AS و CS و ES خرابی سنسور دما
  • L3 ایراد کندانسور فن DC
  • P1 پر شدن سینی تخلیه
  • E4 ایراد ارتباطی بین PCB نمایشگر و PCB کنترل اصلی

ارور P1 کولر گازی پرتابل آاگ

علت: اگر کد ارور P1 در کولر گازی قابل حمل آاگ شما به نمایش درآمد، به این معنی است که سینی تخلیه پر شده است.

ارور E4 کولر گازی پرتابل آاگ

علت: نمایان شدن کد ارور E4 در کولر گازی پرتابل آاگ به این دلیل است که ارتباط بین PCB نمایشگر و PCB کنترل اصلی دچار اختلال شده است.

تعمیر کولرگازی آاگ AEG

تعمیر کولرگازی آاگ AEG

نشانه های کمبود شارژ گاز کولرگازی

  1. بخشی از اواپراتور برفک می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی.
  2. کمپرسور به طور پیوسته کار می کند.
  3. دستگاه زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند.
  4. درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود.
  5. آمپر دستگاه از حالت عادی پایین تر می آید.
  6. فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  7. صدای ناهنجار از کمپرسور دستگاه شنیده می شود.

راه ها ارتباطی برای تعمیر کولرگازی آاگ AEG:

شما می توانید برای تعمیر کولرگازی آاگ AEG خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *