بلاگ

استابلایزر هانی-توضیحات استابلایزر هانی رای سرویس-88249010

فروش و تعمیر استابلایزر هانی

فروش و تعمیر استابلایزر هانی

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات استابلایزر هانی و خدمات پس از فروش و تعمیر استابلایزر هانی با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش استابلایزر هانی ، تعمیر استابلایزر هانی، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز فروش و تعمیر استابلایزر هانی و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

استابلایزر چیست؟

استابلايزر ها يکی از بهترين کنترل کننده های ولتاژ برق و دارای بهترين کيفيت می باشند که استابلايزر هانی قادر است نوسانات را به نحوی بسيار عالی بر طرف کندو ولتاژی بسيار دقيق و مطابق با استاندارد ويژه دستگاه ها را به کاربران خود ارائه دهد.

استابلايزر سيستم تنظيم و تثبيت کننده ولتاژ است که در صورت افت ،نوسان و يا هرگونه تداخل در شبکه برق آن را به سرعت تشخيص داده و به صورت اتوماتيک رفع می نمايد.

فروش و تعمیر استابلایزر هانی

فروش و تعمیر استابلایزر هانی

نحوه عملکرد استابلایزرها

عملکرد اين دستگاه بدون هيچگونه صدا و حرارت بوده و دارای قابليت تشخيص شوک الکتريکی که کمتر از 1 ثانيه دستگاه عملکرده و بلافاصله خروجی دستگاه را قطع و از صدمه زدن به وسايل کاربران جلوگيری ميکند و از تکنولوزی روز دنيا بهره مند است .مکانيزم کنترل در اين دستگاه در يک نوع ديجيتالی می باشد بالا بردن توان،راندمان ، دقت و کيفيت کنترل شده ولتاژ خرجی جز خصوصيات مهم اين دستگاه است.استابلايزر به نحوی طراحی و ساخته شده که به خوبی می تواند از سيستم های کامپيوتری و دستگاه های الکترونيکی خانگی و اداری در مقابل نوسانات و اختلال های برق شهر محافظت نمايد.

تفاوت ترانسهای استابلايزر با محافظ های معمولی :

محافظ دارای يک برد الکترونيکی ساده بوده که به هنگام بالا و پايين بودن ولتاژ برق شهر از حد تعريف شده برق را قطع می نمايد و نيز يک مدار تاخير جهت وصل مجدد بر شهربا زمان معين می باشد .
اين نو دستگاه به دليل ساده بودن آن ممکن است در برخی از موارد به درستی عمل نکرده و محافظ مطمئن و کاملی برای دستگاه های کاربران نمی باشد.ولی استابلايزر با ميکروکنترل هوشمند دارای توانايی و ويژگی های منحصر به فرد که در ذيل به برخی از انها اشاره شده است :

  1.  تثبيت برق شهر : برق شهر، دارای نوسانات ولتاز است به همين دليل استفاده از استبلايزر می تواند با نثبيت ولتاز در حد استاندارد عمرو راندمان دستگاه های مصرف کنده را بالا ببرد .
  2. محافظت در مقابل اتصال کوتاه: اگر به هردليلی اتصال در خروجی و يا مدارات داخلی استابلايزر صورت گيرد بلافاصله دستگاه به ورت اتوماتيک توسط ميکرو کنترل هوشمند تعبيع شده خروجی را قطع نموده و از هر گونه ايراد و مشکل برای مصرف کننده جلوگيری می نمايد.
  3. محافظت در برابردو فلز شدن برق شهر : در صورت دو عاز شدن استابلايزر يرق را قطع نموده و بعد از نرمال شدن برق دستگاه عملکرد عادی خود را از سر ميگيرد.

مشخصات استابلايزر هانی

  1.  تقويت و نثبيت نوسانات و ضعف ولتاژ برق شهر استابلایزر هانی
  2. مجهز به سيستم حفاظت در مقابل ولتاژ ورودی و خروجی خارج از محدوده مجاز
  3. مجهز به مدار تاخير جهت حفاظت از دستگاه های مصرفی هنگام قطع و وصل برق شهر استابلایزر هانی
  4. دستگاه دارای 4 نمايشگر LED و يک نماشگر LCD می باشد که در هر لحظه ولتاژ برق شهر را
    نمايش می دهد .

اطلاعات نمایشگر استابلایزر هانی

  1. نمايشگرTIMER: اين نمايشگر که به شکل قرمز بوده و به هنگام قطع و وصل مجدد برق شبکه فعال شده و زمان لازم جهت حفاظت لوازم کاربردی شما را تامين می نمايد.
  2. نمايشگر NORMAL: اين نمايشگر که به رنگ سبز بوده و نشانگر استاندارد بودن خروجی دستگاه می باشد و خاموش شدن و روشن شدن نمايشگر TIMER نشانگر غير استاندارد بودن برق شبکه است .
  3. نمايشگر LOW VOLTAGE : اين نمايشگر که به رنگ زرد می باشد هنگامی فعال ميشود که برق شبکه از حد مجاز کمتر بوده و در اين حالت سيستم افزايندهبه کار افتاده و خروجی دستگاه را به حد استاندارد می رساند .
  4. نمايشگر HI VOLTAGE : اين نمايشگر که به رنگ قرمز می باشد فعال شدن آن زمانی صورت می گيرد که ولتاژ برق شبکه بالا رفته و بيش از حد مجاز می باشد که در اين حالت سيستم کاهنده فعال شده و فرمان کاهش و تنظيم برق به حد مجاز را می دهد .

لازم به ذکر است که تمامی سيستم های فران بدون قطع جريان STATIC بوده که همين امر باعث افزايش طول عمر مفيد لوازم و دستگاه های حساس شما خواهد بود که بر خلاف دستگاه های مشابه DINAMIC که اين امر به مرور زمان باعث صمه زدن به لوازم و دستگاه های کاربران می شود.

شرایط و خدمات

  1. دستگاه دارای دوسال ضمانت تعوبض بدون هيچ گونه قيد و شرطی می باشد
  2. در صورت رعايت کردن نکات ضروری از دستکاری و باز کردن دستگاه جدا خودداری کنيد
  3. از ضربه زدن به صفحه نمايشگر LCDخودداری فرماييد
  4. از ريختن مايعات بر روی دستگاه خودداری فرماييد

راه ها ارتباطی برای تعمیر استابلایزر هانی:

شما می توانید برای تعمیر استابلایزر هانی خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *