تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau-رای سرویس-22294451

تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau

تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات گاگنا gaggenau و خدمات پس از فروش و تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش لباسشویی گاگنا gaggenau ، تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

درباره برند گاگنا gaggenau

گاگنا gaggenau برندی که در ساخت لوازم آشپزخانه به خصوص وسایل مربوط به پخت پز به صورت لاکچری، قذمتی طولانی دارد. زادگاه کارخانه لوازم خانگی گاگنا در شهر گاگنا در کشور آلمان است. در سال 1683 بود که یک شرکت آلمانی با برند گاگنا به عنوان تولید کننده چکش و میخ، فعالیت خود را در بخش جنوبی آلمان آغاز کرد. سالیان سال این شرکت به تولید کوره‌های گازی و ذغال سنگی و البته تولید دیگر محصولات پرداخت.

بعد از آن در سال 1961 این شرکت اقدام به ساخت و تولید لوازم خانگی با بهترین کیفیت کرد. در آن زمان این برند به عنوان یک برند لاکچری شناخته شده بود. حال امروزه در کل دنیا نیز لوازم خانگی گاگنا، به عنوان لوازمی با کیفیت بالا و کارکرد‌های ویژه شناخته شده است.

درباره لباسشویی های لباسشویی گاگنا gaggenau

ماشین لباس شویی توکار:

یکی دیگر از محصولات لوازم خانگی گاگنا، ماشین لباس شویی توکار می باشد. این لباس شویی تو خشک کن به صورت هشت و 9 کیلوگرمی در بازار وجود دارد. سیستم شست و شوی این محصول هوشمند، iDos اتوماتیک بوده و صرف انرژی بسیار برای این محصول پایین است. عملکرد این ماشین لباس شویی عالی بوده و کاملاً بی صدا است. از نکات مثبت محصولات گاگنا به خصوص ماشین‌های لباس شویی این برند، دام بالای آن‌ها است.

تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau

تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau

شوینده مناسب لباسشویی چه ویژگی دارد؟

با توجه به نوع لباس، مواد شوینده را انتخاب کنید. البته عدم استفاده از شوینده های خیلی قوی به افزایش عمر لباسشویی و لباس کمک می کند و باعث جلوگیری از تعمیر لباسشویی یوروپلاس europlus میشود. انواع مواد شوینده که می توانید از آنها استفاده کنید:

  • صابون لباسشویی: مناسب برای لباس های نخی. در عین حال قدرت نرم کنندگی و پاک کنندگی بالایی دارد.
  • پودر لباسشویی: مناسب برای انواع لباس ها با قابلیت از بین بردن بوی نامطبوع و لکه های سخت روی لباس
  • مایع لباسشویی: مناسب برای لباس های نخی و پلاستیکی که خیلی کثیف نیستند و می خواهید در مدت زمان کوتاهی آنها را بشویید.
  • قرص لباسشویی: لکه های تیره روی لباس های روشن را از بین می برد و البته قابلیت تمیز کردن لباس ها و رسوب زدایی ماشین لباسشویی را نیز دارد.
  • لکه بر و نرم کننده: برای نرم کردن و از بین بردن لکه از لباس های روشن و حساس مناسب است.

راه ها ارتباطی برای تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau:

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی گاگنا gaggenau خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *