تعمیر اسپیلت, تعمیر کولر گازی, نمایندگی ها

تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا -88249010

تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا

رای سرویس تنها نمایندگی لوازم خانگی تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا و خدمات پس از فروش و تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا   با بیش از  30 سال تجربه توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی لوازم خانگی کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس  از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه کولر گازی Toshiba توشیبا ، خدمات پس از فروش کولر گازی Toshiba توشیبا ، تعمیر  کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا ، نمایندگی لوازم خانگی و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر  نمایندگی مجاز کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

توشیبا TOSHIBA

شرکت توشیبا ( Toshiba) از دسته شرکت های خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی میباشد  که در حوزه‌های مختلفی از جمله تجهیزات ارتباطاتی و قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برق و زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیک فعالیت می‌نماید.

ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۸۷۵ و راه‌اندازی شرکت تاناکا سیزوشا توسط تاناکا هیساشیگ بازمی‌گردد. فرم کنونی توشیبا در سال ۱۹۳۹ با ادغام شرکت‌های تاناکا سیزوشا و توکیو دنکی (تأسیس: ۱۸۹۰) شکل گرفت. هم‌اکنون توشیبا، پس از شرکت‌های اچ‌پی، دل، ایسر و لنوو، در رتبه پنجم از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی قرار دارد.این شرکت همچنین پس از شرکت‌های اینتل، سامسونگ و تگزاس اینسترومنتس، به‌عنوان چهارمین تولیدکننده نیم‌رساناها در جهان، شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی شرکت توشیبا در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازارهای بورس توکیو، بورس لندن، بورس ناگویا و بورس اوساکا معامله می‌شود و جزئی از شاخص نیکی ۲۲۵ و شاخص تاپیکس بشمار می‌آید.

تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا

تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا

 

 

تعمیر کولر گازی و اسپیلت توشیبا

 

میزان ظرفیت

بالاترین حد ظرفیت  مربوط به کولر های ایستاده بوده که ۱۰۰٫۰۰۰ BTU می باشد و برای خنک کردن سالن ۲۰۰ متری کافی میباشد.

در ظرفیت های معمول اسپلیت های دیواری، ۹۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۱۵مترمربع ( ارتفاع سقف ۲٫۷ متر)، ۱۲۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۳۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲٫۷ متر)، ۱۸۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۴۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲٫۷ متر)، ۲۴۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۶۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲٫۷ متر) می باشند.

تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا

تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا

ظرفیت های موجود در کولر گازی و اسپیلت توشیبا

۲۴۰۰۰ BTU/H
۳۰۰۰۰ BTU/H
۳۲۰۰۰ BTU/H
۳۶۰۰۰ BTU/H

انواع کاربری

سرمایش
گرمایش
سرمایش و گرمایش

 

کولرگازی توشیبا ، اینورتر سرد و گرم با فیلتر پیشرفتهIAQ

جهت فراهم سازی ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مثل تهران ، برای طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع زیربنا حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها بام ساختمان است به دلیل تابش نور خورشید به سقف ، به ازاء هر مترمربع زیربنا بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ (بی تی یو) در نظر بگیرید.

مثلا برای یک اتاق ۱۲ متری کولر اسپلیت ۹۰۰۰ و برای یک سالن ۴۰ متری کولر اسپلیت ۲۴۰۰۰ می تواند مناسب باشد.

 

ویژگی های کولر گازی های ایستاده توشیبا و مقایسه قیمت آن نسبت به کولر های گازی معمولی

این نوع کولر های گازی مناسب برای استفاده هایی خاص در موارد کاربردی همانند(مصارف صنعتی یا مصارف خانگی بسیار خاص. مصارف صنعتی شامل مکان‌های عمومی پر رفت‌وآمد (پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد،سالن همایش و… میباشد.
آن دسته از کاربرانی که امکان نصب کولر پنجره‌ای ندارند یا به دلیل مستاجر بودن، اجازه‌ی دخل و تصرف در دیوار منزل مسکونی را ندارند هم ممکن است به‌ناچار به سمت این کولرها سوق داده می‌شوند.‌

اما از لحاظ مقایسه قیمت، این کولر های گازی به صرفه در قیمت نبوده و گران تر از نوع دیواری میباشند.

ویژگی های کولر گازی از نوع اسپیلت توشیبا و مقایسه قیمت آن نسبت به کولر های گازی معمولی

دارا بودن از تکنولوژی مصرف برق پایین (که در درازمدت ‌صرفه‌‌ی اقتصادی خود را نشان می‌دهند)
دو تکه بودن (که برای اتصال این تکه‌ها به یکدیگر باید از لوله‌های مسی انتقال حرارت استفاده شود)
دارا بودن چرخه‌ی معکوس یا همان سیستم «کولر سرد و گرم»

 

ویژگی های کولر گازی توشیبا از نوع پنجره ای

  • عدم نیاز به برق‌کشی جداگانه‌ای
  • عدم نیاز به سوراخ کردن دیوار و رد کردن لوله‌های مسی
  • دارای بدنه‌ی یکپارچه که به‌سادگی درون پنجره جا می‌خورد
  • قیمت پایین
  • قدرت خنک‌کنندگی زیاد در مقایسه با قیمت
  • امکان جابجایی راحت این دستگاه (در فصل تابستان و زمستان)

 

تفاوت کولرهای ساده و اینورتر توشیبا

کولر گازی های توشیبا که به اینورتر مجهز هستند کنترل دمای بسیار مطلوب تری دارند زیرا کمپرسور این کولرها عملا با رسیدن دما به میزان تنظیم شده دیگر خاموش نمی شوند بلکه سرعت چرخش کم و بار برودتی کولر را کاهش می دهند. کمپرسور کولرهای گازی اینورتر در دو مدل AC و DC تولید میشوند. کمپرسورهای DC گرانتر اما با سیستم اینورتر بسیار سازگارترند زیرا اینورترها برای تغییر فرکانس و ولتاژ برق AC ( برق شهر) یک بار آن را به جریان مستقیم (DC) تبدیل کرده سپس با اعمال تغییرات مجدداً آن را به جریان متناوب تبدیل میکنند. اما در کمپرسورهای DC دیگر نیازی به قسمت دوم تبدیل جریان نخواهد بود. راندمان و بازده موتور های DC نیز بیشتر از الکترموتور های AC می باشد.

راه ها ارتباطی برای تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا :

شما می توانید برای تعمیر کولر گازی تعمیر کولر گازی و اسپیلت Toshiba توشیبا خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *