تعمیر اسپیلت, تعمیر کولر گازی, نمایندگی ها

تعمیر کولر گازی ال جی 02188249011

تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی

تعمیر کولر گازی ال جی

شرکت رای سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات مربوطه به تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی تعمیر داکت اسپلیت ال جی و دیگر برند ها می باشد.جهت تعمیر کول گازی ال جی و  سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

88249010-13

شرکت  رای سرویس با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی, تعمیر داکت اسپلیت ال جی و  برند های دیگر و همچنین محصولات برقی دیگر یاری می کند.

 در صورت بروز مشکلاتی اعم از:

چکه کردن آب،تولید برفک،پارگی کابل،خرابی برد الکتریکی و …

با کمک کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی  تعمیرات کولر گازی ال جی  و تعمیر داکت  اسپیلت ال جی می تواند با ارائه خدماتی نظیر  سرویس دهی دوره ای و یا تعمیر فوری دستگاه، به مشکل و یا خرابی دستگاه شما پایان دهد. تلفن تماس:

88249010-13

 

نگاهی گذرا به شرکت ال جی

تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی

تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی

 

شرکت ال‌جی (LG Corporation) از شرکت های خوشه‌ای کره‌ای میباشد. این شرکت پس از سامسونگ، دومین شرکت خوشه‌ای فعال در چند صنعت در کشور کره جنوبی می‌باشد. دفتر مرکزی گروه ال‌جی در برج دوقلوی ال‌جی، در شهر سئول قرار دارد.

شرکت ال‌جی محصولات خود را در سه بخش: وسایل الکترونیکی، مواد شیمیایی و تجهیزات مخابراتی تقسیم نموده است.هر کدام از این بخش‌ها، تحت مدیریت یک یا چند شرکت تابعه و زیرمجموعه قرار دارند.

از شرکت‌ های تابعه گروه ال‌جی میتوان به شرکت های : ال‌جی الکترونیکس، زنیت، ال‌جی دیسپلی، ال‌جی تلکام و ال‌جی کم که در بیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت می‌کنند اشاره کرد.

 

بررسی سیستم هوای مطبوع ARTCOOL

تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی

تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی

 

طراحی مدرن و زیبا ARTCOOL

 شیشه آینه‌ای سطح دستگاه با انعکاس فضای داخل منزل زیبایی بی‌نظیری از طریق یکپارچگی مواد شیشه‌ای به وجود می‌آورد.

 

به کارگیری کمپرسور اینورتر دوگانه

شرکت ال‌جی با استفاده از فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه مشکلات ناشی از صدا و عدم بازدهی را حل کرده و از مزیت های خوب این مدل این می باشد که به سرعت محیط را خنک می کند همچنین عمر دستگاه زیاد می باشد و صدای دستگاه نسبت به کولر گازی های قدیمی کمتر می باشد

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تسریع در خنک کنندگی

وظیفه کمپرسور اینورتر به این صورت میباشد که مداوم سرعت کمپرسور را کنترل تنظیم می‌کند تا دمای موردنظر همیشه یکسان باقی بماند. علاوه بر این،™DUAL Inverter Compressor با فرکانس محدوده عملیات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی را موجب صرفه جویی بیشتر در انرژی نسبت به کمپرسور های معمولی می‌شود. به لطف این کمپرسور، هوا به صورت بیشتر و سریع‌تر در محیط پخش می‌شود.

 

مقاوم در برابر ولتاژ و جریان های برقی بالا

 بنابراین ایمنی در برابر ولتاژ بالا یا افزایش ولتاژ افزایش می یابد و در نهایت باعث تقویت دوام کلی سیستم تهویه مطبوع می شود.

 

9 مشکل رایج در کولر گازی یاداکت اسپیلت ال جی

 

1-کولر گازی اصلا کار نمی کند
رای سرویس میتوانمند شما را در تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی در این زمینه یاری فرماید.

 

اگر کولر گازی شما اصلا کار نمی کند ابتدا باتری های ترموستات را بررسی کنید. اگر باتری ها سالم بودند ، به سراغ فیوز مدار سیستم بروید. در صورتی که فیوز سالم است و جریان برق مدار قطع نشده است، احتمالا اشکال تخصصی تری وجود دارد. تنها راه حل باقی مانده تماس با تکنسین متخصص برای بازدید از کولر شماست.

 

2-عملیات خنک سازی کولر  به صورت یکنواخت نمیباشد
رای سرویس میتوانمند شما را در تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی در این زمینه یاری فرماید.

 

این مشکل یکی از مشکلات رایج در کولر ها بوده که بهتر است برای برطرف نمودن سریعتر این مشکل، مواردی را قبل از تماس با تکنسین چک نمایید.

در وحله اول چک کنید عایق های درب و پنجره و یا درز های آن ها تغییر نکرده باشد.معمولا غیر یکنواخت بودن هوای محیط ناشی از وجود درز و شکاف در عایق بندی خانه و یا درزگیرها است. حتما سیم کشی ها و اتصالات را چک کرده و از نبود قطعی، سوختگی و یاموارد دیگر مطمئن شوید.

اگر هیچ یک از این مراحل علت یکنواخت نبودن هوا نبود با کارشناسان رای سروی تماس حاصل فرمایید.

88249010-13

 

3-کولر گازی چکه می کند (نشت و یا آبریزش کولر گازی)
رای سرویس میتوانمند شما را در تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی در این زمینه یاری فرماید.

 

آب چکه کردن ها و یا نشتی می توانند عوامل متفاوتی داشته باشند. معمولا بدلیل گرفتگی لوله ها و یا فیلتر، وجود درز و شکاف در لوله تخلیه آب و یا از بین رفتن عایق دور لوله های مبرد کولر گازی، احتمال وجود نشتی یا آبریزش بالا می رود.همچنین انسداد لوله تخلیه آب باعث نشت آب میشود. ابتدا این موارد را بررسی نمایید. اگر تشخیص محل دقیق نشتی آب برایتان امکان پذیر و یا غیر قابل پیش بینی بود می بایست با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

 

4-کولر گازی باد خنک نمی زند(عمل گرایی به صورت فن)
رای سرویس میتوانمند شما را در تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی در این زمینه یاری فرماید.

 

یکی از دلایل عدم وزش باد خنک و یا به زبان ساده، عمل کردن کولر به صورت فن عدم تعویض فیلتر هوا و یا کثیف شدن و گرفتگی آن میباشد. اگر کولر گازی شما خنک نمی کند، ابتدا فیلتر هوا را تمیز و یا اگر نیاز به تعویض دارد آن را عوض کنید. در صورتی که مشکل شما همچنان برقرار است، امکان دارد عیب از ترموستات کولر گازی باشد. اگر ترموستات نیز سالم است، احتمالا مشکل به کلیت عملکرد کولر گازی شما مربوط می شود و ممکن است مربوط به برد الکترونیکی نیز باشد. در نهایت بهتر است با تکنسین متخصص تماس بگیرید.

 

5-اگر کویل های دستگاه یخ زده باشد

یخ زدگی کویل ها اصولا به علت پایین بودن میزان مبرد ها و یا جریان هوای محدود اتفاق می افتد. برای بررسی و اطمینان از وجود جریان هوای کافی، ابتدا فیلتر هوا را باید مورد بررسی قرار دهید تا از وجود گرفتگی و مسدودیت در آن مطمئن شوید.  اگر فیلتر شما تمیز و بدون مسدودی است، احتمال دارد ایراد از سیم کشی و اتصالات کولر باشد. بررسی کنید که قطعی در سیستم نباشد.

 

6-کمپرسور روشن نمیشود و یا کار نمی کند
رای سرویس میتوانمند شما را در تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی در این زمینه یاری فرماید.

کمپرسور کولر گازی اگر روشن نشد سیم کشی داخل یونیت بیرونی و چک کنید و سر فیش روی سیم ها چک شد اگر مورد نیود خازن استارت را چک کنید ودر نهایت احتمال دارد  خود کمپرسور معیوب باشد.

در این وضعیت می بایست میزان شارژ مبرد را بررسی کرده و تنظیم نمایید. کویل های کندانس را نیز تمیز کنید و خازن را بررسی نمایید. در نهایت اگر کمپرسور به کار نیوفتاد، این قطعه باید توسط تکنسین این کار  تعویض شود.

 

7-کولر گازی دائما روشن و خاموش می شود
رای سرویس میتوانمند شما را در تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی در این زمینه یاری فرماید.

 

در صورتی که کولر گازی شما به صورت مرتب و پشت سرهم روشن و  یا خاموش می شود، نشانه ای از وجود مشکلی مهم در دستگاه است.

به احتمال زیاد، قسمت کندانسور کثیف است و یا مسدود شده و نیز ممکن است اپراتور کثیف باشد. هردو بخش را جهت وجود هرگونه مسدودیت و گرفتگی بررسی نمایید.

 

8-کولر گازی پیوسته کار کرده و خاموش نمی شود
رای سرویس میتوانمند شما را در تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی در این زمینه یاری فرماید.

 

کولر شما باید پس از مدتی کارکرد برای چند دقیقه خاموش گردد حتی اگر هوای بیرون از خانه بسیار گرم تر باشد. این خاموشی های گاهگاهی لازم بوده و درواقع اگر کولرتان پیوسته مشغول به کار باشد، می تواند حاکی از وجود مشکلی در فن دستگاه باشد. فن ترموستات را بر روی درجه خاموش قرار دهید و بررسی کنید که دستگاه خاموش می شود یا نه. همچنین بهتر است میزان مبرد موجود در سیستم و سوئیچ های رله را نیز به دقت بررسی نمایید.

 

9-ترموستات کولر به درستی عمل نمی کند!
رای سرویس میتوانمند شما را در تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپیلت ال جی در این زمینه یاری فرماید.

 

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که دمای دلخواهی را برای کولر گازی تنظیم کرده باشید، اما در نهایت آنچه که می بینید با تنظیمات شما متفاوت باشد. معمولا این مشکل حاکی از این است که ترموستات دستگاه به درستی کالیبره نشده و ایراد دارد. البته ممکن است که ترموستات پس از کالیبره شدن نیز دوباره از حالت تنظیم خارج شده و کالیبراسیون مجدد لازم باشد. در این مواقع میتوانید کالیبراسیون مجدد را انجام دهید تا مشکل شما برطرف گردد. توصیه بهتر این خواهد بود که ترموستات قدیمی خود را با مدلهای دیجیتال تعویض نمایید. ترموستات های دیجیتالی از دقت و کیفیت بالاتری برخوردار بوده و مشکل تغییر کالیبراسیون را ندارد

 

نگران این مشکلات ذکر شده نباشید. متخصصین ما به تمامی این مشکلات آگاهند و بعد از انجام تعمیرات لذت یک باد خنک را به شما هدیه خواهند داد.

جهت ارتباط با ما با شماره زیر تماس بگیرید

88249010-13

 

آیا کولر گازی و یا اسپیلت ال جی نیازی به سرویس سالیانه دارد؟

کولر گازی که با نام‌هایی همچون اسپلیت یا کولر دو تیکه نیز شناخته می‌شود و در مقاله تعمیر و سرویس کولر گازی میدیا به عدم تفاوت آن دو اشاره کردیم ،به دلیل ساختاری که برای تولید صدای کمتر در آن به کار رفته است، کندانسور یا اصطلاحاً موتور آن در فضای باز بیرون نصب می‌شود که با توجه به قرار گیری در مجاورت گرد و خاک درصورت سرویس نشدن سالانه علاوه بر کاهش عمر مفید هر ساله نیز از راندمان آن کم شده و بر هزینه برق مصرفی افزوده خواهد شد.

توصیه میشود که اگر از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستید به هیچ عنوان دست به تعمیر ،تعویض و یا حتی تمیز کردن کولر به صورت تخصصی نزنید.

شما برای انجلم  این کار دو راه دارید :

1-با مراجعه به سایت رای سرویس و یااینستاگرام و یا تلگرام نکات آموزشی را مطالعه نمایید و در حد توان خود در سرویس کولر گازی خود قدم بردارید.
2-با تماس با تعمیرگاه مجاز رای سرویس واقع در تهران، خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی و تعمیر اسپیلت ال جی خود را از ما بخواهید.

تلفن تماس:

88249010-13

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

 

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *