اسپرسوساز, تعمیر اسپیلت, تعمیر ظرفشویی, تعمیر قهوه ساز, تعمیر کولر گازی, تعمیر لباسشویی, تعمیر یخچال, ماکروفر, نمایندگی ها

نمایندگی مابه mabe -رای سرویس-22294451

نمایندگی لوازم خانگی مابی mabe

نمایندگی مابی mabe

رای سرویس تنها نمایندگی مابه mabe و خدمات پس از فروش معتبر این محصول با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش مابه mabe ، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

رای سرویس مرکز خدمات پس از فروش و نمایندگی لوازم خانگی مابی mabe

  •  شهرت خوب: یک شهرت سالم و معتبر با سابقه بسیار عالی در تشخیص موفق.
  • تکنیسین های خدماتی: دارای تکنیسین های تصدیق شده و آموزش دیده حرفه ای که به خوبی آشنا با تمام جنبه ها و وضعیت متفاوت می باشند.
  • ابزار خدماتی: مجهز بودن تکنسین ها به ابزار های خدماتی مناسب و سرعت بالا عملکرد خدمات.
  • لوازم یدکی: استفاده از لوازم یدکی اصل.
  • قیمت گذاری: قیمت گذاری ثابت و عادلانه بدون هیچگونه هزینه های مکنون و پنهانی.
  • پشتیبانی مشتری: بایستی خدمات با کیفیت به مشتریان به همراه با احساس آرامش خاطر و امنیت ارائه دهد

لوازم تحت پوشش تعمیر و سرویس

مجموعه خدمات رسانی رای سرویس به همراه کادر فنی خود که  دارای تسلط کافی ، آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی مابه mabe در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می باشند همواره آماده کمک رسانی و حل مشکلات شما می باشند.

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز مابه mabe تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ، کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ، اجاق گاز ،ماکروفر ، جارو برقی ، اتو ، غذا ساز ، قهوه ساز ، قهوه ساز ، اسپرسو ، همزن و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه انجام می شود.

نمایندگی لوازم خانگی مابی mabe

نمایندگی لوازم خانگی مابی mabe

راه ها ارتباطی با نمایندگی مابی mabe :

شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی مابه mabe خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

 

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *