نمایندگی ها

نمایندگی مجاز سامسونگ.نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ

شرکت رای سرویس ، نمایندگی مجاز سامسونگ در زمینه محصولات خانگی و لوازم آشپزخانه از تخصصی ترین و معتبر ترین نمایندگی های این برند مشهور در سطح تهران می باشد.

شرکت رای سرویس همواره برای کسب اطمینان شما ،با کیفیت ترین خدمات را با بهینه ترین و به صرفه ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تلفن تماس:

02188249010

02188249013

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ

سامسونگ

شرکت سامسونگ از دسته شرکت های خوشه‌ای کره‌ای و چند ملیتی می باشد که مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف می‌باشد.

از شرکت های توابع کمپانی سامسونگ می توان به سامسونگ الکترونیک ، سامسونگ لایف و سامسونگ فایر ، صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ سی اند تی اشاره کرد.

این شرکت در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول ، بعنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شده است. این شرکت در طول ۳ دهه نخست شروع فعالیت خود شروع به فعالیت در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه ، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه تجارت الکترونیک گردید و در اواسط دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌ سازی وارد شد.

پس از درگذشت موسس سامسونگ (لی بیونگ-چول) ، در سال ۱۹۸۷ شرکت سامسونگ به چهار گروه مستقل با نام های گروه سامسونگ ، گروه شینسگائه ، گروه سی‌جی و گروه هانسول تفکیک گردید.

در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، سئول قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود.

 

لوازم تحت پوشش تعمیر و سرویس

شرکت رای سرویس و کادر فنی این شرکت کاملا مسلط ، آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در هر زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه میباشند.

تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ،کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز ،ماکروفر ،جارو برقی ،اتو ، غذا ساز ،قهوه ساز ، تعمیر دستگاه قهوه ساز اسپرسو همزن و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه دیگر.

 

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز سامسونگ

شرکت رای سرویس دارای شعب مختلف در سطح تهران می باشد که تمامی شعب تحت پوشش شعبه مرکزی می باشند و همواره آماده حل مشکلات لوازم خانگی و آشپزخانه سامسونگ شما می باشند.

کلیه خدمات سامسونگ با ارائه برگه گارانتی می باشد و تمامی قطعات مصرفی  اورجینال و اصلی برند سامسونگ می باشد.

تمامی خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی در همان روز و توسط تکنسین مطمئن سامسونگ طی مدت کمتر از یک ساعت در محل انجام می شود .

تمامی تکنسین ها و تعمیر کاران رای سرویس ،دوره دیده و توانمند در زمینه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ می باشند .

 

تماس با ما:

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ

شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ خود میتوانید با نمایندگی مجاز سامسونگ رای سرویس ،ارتباط برقرار کنید.

ابتدا میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل دستگاه خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

در گام دوم شما میتوانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از آن طریق ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لوازم خانگی سامسونگ شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *