نمایندگی ها

تعمیر یخچال Galans گالانز -88249010-22294451

تعمیر یخچال Galans گالانز

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات  Galans گالانز و خدمات پس از فروش و تعمیر یخچال Galans گالانز  با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی  Galans گالانز و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه  Galans گالانز ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه  Galans گالانز  ، خدمات پس از فروش  Galans گالانز  ،تعمیر یخچال Galans گالانز ، نمایندگی  Galans گالانز  و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز  Galans گالانز و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

شرکت Galans گالانز

شرکت گروه گوانگدونگ Galanz ، آموزشی ویبولیتین (چینی: 格兰仕؛ pinyin: Gélánshì) تولید کننده چینی لوازم خانگی الکترونیکی است که مقر آن در Foshan ، گوانگدونگ است. این شرکت بزرگترین تولید کننده اجاق های مایکروویو در جهان است و در هر دو اجاق مایکروویو یک تولید می کند. در سال 2014 ، چین روزانه آن را به عنوان شماره 8 از ده تولیدکننده لوازم خانگی در چین بدست آورد.

Galanz در سال 1978 توسط لیانگ چینگ de  تأسیس شد ، در ابتدا شرکتی بود که در تجارت پرهای اردک فعالیت می کرد. در سال 1993 ، Galanz با توشیبا به دلیل تولید اجاق های مایکروویو OEM Toshiba ، که بعداً Galanz بخش لوازم برقی را از توشیبا خریداری کرد ، در عوض سهام توشیبا 5 درصد سهام را خریداری کرد. با گذشت سالها ، Galanz خط تولید خود را گسترش داده و شامل تهویه هوا ، ماشین لباسشویی ، اجاق گاز توستر ، یخچال و فریزر و سایر لوازم خانگی است. این شرکت در حال حاضر دارای پایگاه های تولیدی در شهر Zhongshan و Shunde District of Foshan City است و بیش از 50،000 نفر در آن کار می کند.

تولید به آرامی با تولید تنها 10،000 مایکروویو در سال اول آغاز شد ، اما پس از آن به سرعت گسترش یافت.

تعمیر یخچال Galans گالانز

تعمیر یخچال Galans گالانز

تعمیر یخچال Galans گالانز

  • تعمیر موتور اصلی
  • تعمیر و حل مشکلات برودتی دستگاه
  • تعمیر قسمت یخ ساز یخچال و حل مشکلات عدم یخ سازی
  • تعویض فیلتر تصفیه آب و رفع خطا های آن
  • تعمیر و تنظیم قسمت فریزر و حل مشکلات آب شدن مواد غذایی در فریزر
  • رفع یخ زدگی و تولید برفک فریزر
  • تعمیر و سرویس موتور و رفع مشکل داغ شدن آن
  • رفع مسدودیت و تعمیر قسمت آب سرد کن یخچال
  • رفع سر و صدای دستگاه
  • تراز سازی دستگاه
  • رفع برق گرفتگی بدنه یخچال

 

افزایش طول عمر یخچال

    • اجازه دهید هوا در یخچال جریان داشته باشد. مواد غذایی داخل یخچال را با کمی فاصله بچینید تا جریان هوا در یخچال در حال پخش و توزیع باشد.
    • هیچ وجه غذای گرم را درون یخچال قرار ندهید ، زیرا اینکار باعث می شود دمای یخچال افزایش یابد و کمپرسور مجبور است دو برابر کار کند تا دمای یخچال را به درجه ای که تنظیم کرده ایم برساند. مصرف برق نیز افزایش می یابد و کارآیی یخچال هم به شدت پایین می آید.
    • درب یخچال را بسته نگه دارید. اکثر مردم عادت دارند که درب یخچال را بی دلیل باز کنند و به دنبال خوراکی بگردند.
    • بهداشت یخچال را فراموش نکنید. سعی کنید به صورت مرتب یخچال را تمیز کنید. همچنین پاک کردن برفک و یخ زدگی یخچال باعث می شود کارآیی دستگاه بهتر شود.

راه ها ارتباطی برای تعمیر یخچال Galans گالانز :

شما می توانید برای تعمیر یخچال Galans گالانز خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

 

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

با توجه بر اینکه کلیه شعب رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد شما مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانید برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی ، حل مشکلات دستگاه شما و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشید.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

همچنین می توانید برای ثبت درخواست سرویس و یا تعمیر محصولات و لوازم خانگی های خود از طریق لینک زیر اقدام نموده و اطلاعات مربوطه را وارد نمایید و درخواست خود را ثبت کنید.همکاران ما ر اولین فرصت در کنار شما حاضر می باشند.

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *