ماکروفر

تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba-رای سرویس-88249010

تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba

تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات توشیبا toshiba و خدمات پس از فروش و تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش مایکروفر توشیبا toshiba ، تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

توشیبا TOSHIBA

شرکت توشیبا ( Toshiba) از دسته شرکت های خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی میباشد  که در حوزه‌های مختلفی از جمله تجهیزات ارتباطاتی و قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برق و زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیک فعالیت می‌نماید.

ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۸۷۵ و راه‌اندازی شرکت تاناکا سیزوشا توسط تاناکا هیساشیگ بازمی‌گردد. فرم کنونی توشیبا در سال ۱۹۳۹ با ادغام شرکت‌های تاناکا سیزوشا و توکیو دنکی (تأسیس: ۱۸۹۰) شکل گرفت. هم‌اکنون توشیبا، پس از شرکت‌های اچ‌پی، دل، ایسر و لنوو، در رتبه پنجم از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی قرار دارد.این شرکت همچنین پس از شرکت‌های اینتل، سامسونگ و تگزاس اینسترومنتس، به‌عنوان چهارمین تولیدکننده نیم‌رساناها در جهان، شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی شرکت توشیبا در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازارهای بورس توکیو، بورس لندن، بورس ناگویا و بورس اوساکا معامله می‌شود و جزئی از شاخص نیکی ۲۲۵ و شاخص تاپیکس بشمار می‌آید.

تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba

تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba

خدمات قابل ارائه برای تعمیر مایکروفر

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی

برد الکترونیکی  ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا اتصالی داخلی ماکروویو و یا بر اثر ضربه خارجی دچار آسیب گردد که در این صورت با تعمیر و یا تعویض برد اصلی  مشکل رفع خواهد شد. جهت جلوگیری از بروز خرابی برد الکترونیکی  حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

برد الکترونیکی  یکی از مهمترین قطعات دستگاه بوده و تمام فرمان های مایکروفر توسط این قطعه انجام می گردد. لذا تعمیر این قطعه نیازمند تخصص ویژه در حوزه الکترونیک را دارا می باشد.

تعویض مگنترون (لیزر)

مگنترون  یکی از مهم ترین قطعات مایکروویو می باشد که وظیفه تولید اشعه و گرم کردن مواد غذایی را برعهده دارد. مگنترون  بر اثر استفاده نادرست و یا مداوم ،دچار خرابی می گردد و در صورت خراب شدن مگنترون مایکروفر دیگر غذا را گرم نمی کند.

تعویض موتور گردان

موتور گردان  وظیفه چرخاندن سینی را برعهده دارد. که بر اثر استفاده نادرست و بار سنگین داخل دستگاه امکان خراب شدن این قطعه وجود دارد.

تعویض ترانس های ولتاژ

ترانس های ولتاژ در  وظیفه افزایش جریان برق جهت راه اندازی مگنترون را بر عهده دارد. استفاده نادرست از دستگاه و نوسانات بیرونی ممکن است باعث خرابی ترانس های ولتاژ مایکروفر گردد.

تعمیر صفحه لمسی

صفحه لمسی مایکروفر به مرور استفاده دچار خرابی می گردد و دکمه ها دیگر عمل نمی کنند. لذا این خرابی موجب عدم کارکرد دستگاه می شود.

راه ها ارتباطی برای تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba:

شما می توانید برای تعمیر مایکروفر توشیبا toshiba خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

 

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *