اسپرسوساز, تعمیر قهوه ساز

قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش -22294451

قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش

فروش قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش

رای سرویس یکی از معتبر ترین نمایندگی های فروش قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش در تهران می باشد.

رای سرویس نمایندگی و خدمات پس از فروش و تعمیر انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی فروش قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه و انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز   ، خدمات پس از فروش، نمایندگی فروش قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز فروش قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

پک قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش

کالک و کلین محصولی از شرکت بوش بوده و با استفاده از قرص کالک و کلین با کیفیت بالا به راحتی میتوانید برای رسوب زدایی اسپروساز خود اقدام نمائید.

قرص کالک و کلین به عنوان یک ست کامل شوینده قهوه ساز مورد استفاده قرار می گیرد، قرص جرم گیر ۶ عددی این پک به عنوان قرص دیسکیل فهوه ساز مورد استفاده قرار میگیرد که جهت جرمگیری و رسوب زدایی مجرای آب قهوه ساز مناسب است.

بسته ۱۰ عددی این پک به عنوان قرص کلین یا شستشوی مجرای قهوه و شیر اسپرسوساز بوده و با تمیز کردن مجرای قهوه و شیر، باعث میشود تا رسوب قهوه و شیر از روی قطعات و سنسورهای اسپرسوساز پاک شود.

قهوه ساز به مرور بر اثر استفاده و عبور آب و قهوه و شیر، نیاز به سرویس و جرم گیری دارد تا رسوبات اسیدی به جا مانده از مواد بر روی قطعات از بین رفته و به قطعات آسیب نزند. رسوبات باعث کم شدن دقت سنسورها و پایین آمدن کارایی اسپرسوساز و قطعات داخلی به خصوص قسمت دم کن قهوه ساز می شود و نیز اورینگ های قهوه ساز در اثر جرم آب و قهوه به راحتی مستهلک نگردند.

قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش

قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش

چرا باید از پک قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش استفاده کنیم؟

مجرا های قهوه ساز بر اثر  عبور آب گرم و قهوه و شیر باعث ایجاد جرم و رسوب میشود که در نتیجه باعث خرابی قطعات قهوه ساز می شود.

در قهوه ساز های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک جهت جلوگیری از کارکرد اسپرسوساز در شرایط فوق، سیستم هوشمند زمان calc clean را برای قهوه ساز تشخیص داده و از ادامه کار جلوگیری به عمل خواهد آمد،تا زمانی که شستشوی قهوه ساز توسط قرص جرمگیری و کلین قهوه ساز صورت گیرد.

طرز استفاده از قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش

زمانی که قهوه ساز ارور calc clean می دهد و یا بر روی نمایشگر قهوه ساز ارور دیسکیل please descale ظاهر می شود میتوانید دو عدد از قرص کالک را داخل مخزن آب انداخته تا عملیات جرم گیری انجام شود.

در صورتی که اسپرسوساز ارور کلین clean را نشان می دهد یک عدد از قرص کلین قهوه ساز را داخل گریندر یا آسیاب قهوه انداخته و عملیات کلین مجرای قهوه را انجام دهید.

آیا قرص کالک و کلین بوش تاریخ انقضا دارد؟

قرص دیسکیل قهوه ساز و رسوب زدای اسپرسوساز بوش، به علت خاصیت جرم گیری و نوع فرمول شیمیایی به ندرت خراب شده و همانند نمک فاسد شدنی نیست.

هر پک رسوب زدای اسپرسو ساز برای چه مدتی کافی است؟

با توجه به مدل، نوع دستگاه و آب مورد استفاده در قهوه ساز از لحاظ سختی و نوع قهوه استفاده شده از لحاظ چرب بودن قهوه و … زمان استفاده از قرص کالک و کلین متفاوت میباشد، اما به صورت کلی معمولا قهوه ساز بعد از حدود ۳۰۰ کاپ قهوه نیاز به جرم گیری دارد.

در خصوص مجرای قهوه و شیر اسپرسوساز، معمولا دستگاه بعد از ۵۰۰ فنجان قهوه نیاز به کلین خواهد داشت.

مشخص است که به علت مصرف بیشتر دیسکیل نسبت به کلین شما نیاز به تعداد بیشتری قرص کالک نسبت به کلین خواهید داشت.

چطور جرم گیری قهوه ساز را انجام دهیم؟

برای دیسکیل اسپرسوساز، قرص یا مایع دیسکیل را در قسمت مخزن آب ریخته تا در آن حل شود و سپس با توجه به مدل دستگاه و دفترچه راهنما مراحل جرم گیری را انجام دهید تا قهوه ساز دیسکیل شود و برای کلین کردن قهوه ساز از قرص کلین در قسمت پودر قهوه استفاده نموده و با توجه به دستور دفترچه راهنما قهوه ساز را کلین کنید.

پک دیسکیل و کلین قهوه ساز بوش مناسب چه دستگاه هایی است؟

این پک مناسب همه قهوه ساز های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بوش، زیمنس، نف و گاگنو و قهوه ساز کراپس و …میباشد.

راه ها ارتباطی برای خرید قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش :

شما می توانید برای تعمیر خرید قرص کالک و کلین قهوه ساز بوش خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

درخواست سرویس آنلاین

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *