تعمیر یخچال, نمایندگی ها

تعمیر یخچال hotpoint هات پوینت-88249010-22294451

تعمیر یخچال hotpoint هات پوینت

 رای سرویس تنها نمایندگی لوازم خانگی hotpoint هات پوینت و خدمات پس از فروش و تعمیر یخچال hotpoint هات پوینت   با بیش از  30 سال تجربه توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی hotpoint هات پوینت و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه hotpoint هات پوینت، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس  از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه hotpoint هات پوینت، خدمات پس از فروش hotpoint هات پوینت، تعمیر  یخچال hotpoint هات پوینت ، نمایندگی hotpoint هات پوینتو یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر  نمایندگی مجاز hotpoint هات پوینت و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

تاریخچه شرکت هات پوینت Hotpoint

شرکت هات پوینت الکتریک هیتینگ (Hotpoint) که به طور خلاصه به هات پوینت معروف است یک شرکت آمریکایی – اروپایی تولید کننده لوازم خانگی می باشد که مالکیت این برند بین شرکت های ویرلپول آمریکایی که دارای حقوق اروپایی می باشد و شرکت چینی هایر تقسیم شده است .

نام شرکت از انقلاب اولین آهن گرم سال 1905 گرفته شده است. انقلاب آهن گرم توسط ریچاردسون آمریکایی (1871-1934) اختراع شد که درحال تشکیل شرکت Pacific Electric Heating در اونتاریو ، کالیفرنیا در سال 1906 بود.

شرکت هات پوینت اولین تولید کننده اتو های برقی بود که بصورت اتوماتیک ، زمانی که دما به حداکثر خود می رسید ، خاموش می شد .

این شرکت بخاطر یخچال و ماشین های لباسشویی خود شناخته شده است. این شرکت همچنین شامل دو برند Creda و Indesit است. این دو برند در آن واحد بیشترین میزان لوازم آشپزخانه را در انگلستان تولید می کردند. دفتر مرکزی در وودستون ، پیتربراو بود که 1500 نفر کارمند داشت و به تولید یخچال و فریزر مشغول بودند .

تعمیر یخچال hotpoint هات پوینت

تعمیر یخچال hotpoint هات پوینت

موارد نیاز به تعمیر در یخچال هات پوینت

  1. کار نکردن یخچال:صدمه در موتور یخچال از عوامل اصلی کار نکردن یخچال می باشد؛ نوسانات برق، محیطی فیزیکی نا مناسب بر موتور یخچال تاثیر منفی می گذارند.
  2. برفک زدن در یخچال: پایین آمدن دمای یخچال از طریق ورود هوای خارجی به درون یخچال باعث ایجاد برفک بر دیواره های یخچال می شود؛ امروزه یخچال هایی مانند یخچال های هات پوینت به مشکلاتی مثل برفک دچار نمی شوند.
  3. وجود جریان برق بر روی یخچال:پوسیدگی سیم های حامل جریان برق به موتور یخچال یکی ازز مورد های ایجاد این نوع مشکل می باشد.
  4. همچنین معیوب بدن قطعات و برد ها در یخچال های هوشمند از دیگر دلایل وجود جریان برق بر روی بدنه یخچال می باشد.
  5. سر و صدا بی مورد: خرابی در جعبه کنترل یخچال و کثیفی در فن موتور یخچال باعث وجود صدای نا هنجار می شوند.
    تعمیر یخچال hotpoint هات پوینت

    تعمیر یخچال hotpoint هات پوینت

راه ها ارتباطی برای  تعمیر یخچال hotpoint هات پوینت:

شما می توانید برای تعمیر یخچال hotpoint هات پوینت خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *