تعمیر یخچال, توصیه, نمایندگی ها

تعمیر یخچال مجیک شف magic chef

 تعمیر یخچال مجیک شف magic chef

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات تعمیر یخچال مجیک شف magic chef و خدمات پس از فروش و تعمیر یخچال مجیک شف magic chef   با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش یخچال مجیک شفmagic chef ، تعمیر یخچال مجیک شف magic chef، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر یخچال مجیک شف magic chef  همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

 

مجیک شف magic chef

تعمیر یخچال مجیک شف magic chef

تعمیر یخچال مجیک شف

شرکت magic chef با به کار گیری از ایده های جالب برای تولید نسل جدیدی از محصولات خانگی به منظور تغییر تحول در این عرصه تاسیس شده است. این شرکت مستقر در ایران است ومحصولات آن با بالاترین کیفیت تولید و عرضه گردد.

ما با استفاده از جدید ترین و بروزترین تکنولوژی های روز دنیا و به کارگیری از خلاقیت و طراحی مدرن، محصولاتی با کیفیت برای سهولت در امور زندگی شما عزیزان فراهم کرده ایم.

طراحی محصولات این شرکت برگرفته از محصولات آلمانی میباشد و تمامی محصولات از بالاترین کیفیت برخوردار می باشند

 

چند مشکل رایج در یخچال مجیک شف magic chef

یخچال قلب یک خانه است تنها وسیله ای که همیشه در برق است و در حال کار کردن است پس مراقبت از سلامت و عملکرد آن از مهم ترین وظایف مصرف کننده است.جهت تعمیر یخچال مجیک شف خود با رای سرویس تماس بگیرید.

 

1-فریزر برفک زده است

تعمیر یخچال مجیک شف

 

1-اگر یخزدگی بصورت یک تیکه و به قطر یک سانتی متر یا نیم سانتی متر و یا بیشتر می باشد با مرکز خدمات رای سرویس تماس بگیرید چرا که این مشکل باید توسط تکنسین مربوطه بررسی و حل شود.

2-در صورتیکه برفک بصورت قطرات آب یخ زده می باشد و فرم قندیل،روی دیواره داخلی فریزر و سقف مشاهده شود این امر طبیعی است. چون با باز شدن درب فریزر رطوبت موجود در هوا جذب فریزر می شود. (بعد از تمیز کردن یخچال ، درب یخچال و فریزر کمتر باز و بسته شود)

3-اگر یخ زدگی به صورت کمی باشد یعنی به اندازه ای که بتوان با حوله یا دستمال پاک نمود طبیعی می باشد. معمولا در فصل تابستان به علت رطوبت زیاد هوا این مورد بیشتر مشاهده می شود .

 

2-مواد غذایی داخل یخچال یخ میزنند

تعمیر فریزر مجیک شف magic chef

 

1-ابتدا بررسی نمایید درجه یخچال روی عدد و درجه مناسبی قرار گرفته و تنظیم شده است .

2-در بخش هر یخچالی طبقات بالا از سرمای بیشتری نسبت به طبقات زیرین بر خوردار است. با توجه به این موضوع مواد غذایی مانند میوه و سبزی جات را نباید در این طبقات قرار داد برای جلگیری از یخ زدگی.

3- در یخچال هرچه از سمت در به سمت دیواره عقب نزدیک می شویم خنک تر می شود.

4- میوه و سبزیجات حتما” باید در جا میوه ای قرار گیرند و قرار دادن میوه و سبزیجات بر روی طبقات ، آنها را بصورت نیمه فریز نگه می دارد.

5-اگر فقط میوه و سبزی در  جا میوه ای یخ می زند کنترل شود که دمای کشو در حالت نیمه فریز(مرغ و گوشت) نباشد ، در اینصورت روی دمای میوه و سبزیجات قرار گیرد.

6-چنانچه با تغییر تنظیم دما به گرمترین درجه و رعایت کردن موارد فوق ، مواد غذایی هنوز یخ می زند باتکنسین مربوطه تماس بگیرید.

 

3-یخچال از کار افتاده و خنک نمی کند

تعمیر یخچال مجیک شف

 

اگر مواد غذایی در قسمت فریزر  کاملا” از حالت یخ زدگی خارج است (مثلا”مرغ و گوشت کاملا”شل و نرم شده اند) در صورتیکه دوشاخه به پریز مستقیم وصل شده باشد و یخچال به برق وصل است (بدون استفاده از سیار و محافظ و سه راهی) و با دستگاه دیگری مشترک نباشد و آب شدن مواد غذائی به دلیل قطعی برق نباشد با مرکز خدمات تماس بگیرید.

اگر لامپ درون یخچال روشن است و اگر روی صفحه نمایشگر « پیغام خطا »دیده شود ،می بایست با تکنسین مربوطه تماس بگیرید ولی اگر پیغام خطایی مشاهده نکردید بررسی کنید که  پریز برق مشکلی ندارد .

 

4-درب یخچال به درستی بسته نمی شود

تعمیر یخچال مجیک شف

 

ابتدا بررسی نمایید لاستیک های دور در دستگاه سالم باشد.در صورتیکه لاستیک دور در دفرمه شده است و یا دچار پارگی و یا شل شدگی شده است با رای سرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما لاستیک نو برای شما فراهم و نصب کنند.

در غیر اینصورت ممکن است ظروف غذا و دیگر وسایل داخل یخچال عامل این مشکل باشند که با جا به جایی این مشکل حل میشود.

چنانچه با بسته شدن درب ، درب دیگر باز و بسته می شود ، این حالت طبیعی می باشد . دلیل اینکه درب باز و بسته می شود این است که یک داکت(کانال) برای انتقال سرما از داخل فریزر به یخچال وجود دارد و با محکم بسته شدن درب هوا پشت دربها تجمع کرده و باعث باز و بسته شدن درب می شود .

اگر  با بسته شدن یکی از درب ها درب دیگر باز می ماند و حتماٌ باید با فشار دست بسته شود با رای سرویس تماس بگیرید.

یخچال تراز نیست و یا سطح زیر آن ناهموار است تراز بوسیله پایه های پیچ دار قسمت جلوی دستگاه انجام می شود ممکن است این مشکل ناشی از عدم تراز بودن یخچال میباشد.

در صورت برطرف نشدن مشکل بعد از طراز کردن  با مرکز خدماتی و سرویس دهی رای سرویس تماس بگیرید.

 

چرا رای سرویس را انتخاب کنیم برای تعمیر لوازم خانگی

نمایندگی تعمیر یخچال مجیک شف magic chef

تعمیر یخچال مجیک شف

شرکت رای سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات مربوطه به تعمیر یخچال مجیک شف و دیگر برند ها میباشد.

جهت تعمیر،سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

88249010-13

رای سرویس آماده کمک رسانی حتی در ایام تعطیل.

شرکت  رای سرویس با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر یخچال مجیک شف و برند های دیگر و همچنین محصولات برقی دیگر یاری میکند.

تلفن تماس:

88249010-13

 

نحوه ارتباط با ما

توصیه میشود که اگر از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستید به هیچ عنوان دست به تعمیر ،تعویض و یا حتی تمیز کردن یخچال به صورت تخصصی نزنید.

شما برای تعمیر یخچال مجیک شف  خود دو راه دارید :

1-با مراجعه به سایت رای سرویس و یااینستاگرام و یا تلگرام نکات آموزشی را مطالعه نمایید و در حد توان در تعمیر یخچال مجیک شف خود قدم بردارید.

اینستاگرام:

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *