تعمیر کولر گازی

کولر گازی ویندفری سامسونگ-wind free-بررسی کولرگازی wind free

کولر گازی ویندفری

کولر گازی ویندفری

بررسی کولر گازی ویندفری سامسونگ

اتمام فصل بهار شروع شونده فصل گرما و آغاز داستان هر ساله ی راه‌ اندازی کولر ها(کولر گازی ویندفری) برای در امان ماندن از هوای گرم و پرحرارت و طاقت فرسا تابستان است.داستانی که برای هر خانواده‌ ای متفاوت وسخت بوده به ویژه برای دارندگان کولر های آبی چرا که به رسم  هر سال به پشت بام می‌ روند تا کولر های آبی خود را درست کرده و پوشال های قدیمی را تعویض و موتور هارا روغن کاری کنند.

بخشی دیگر سرویس کولر گازی را با کمک سرویس کاران به راحتی و بدون دردسر انجام می دهند و برخی هم به فکر تعویض و یا خرید کولری جدید برای خود هستند تا بتوانند تابستانی خنک و دلچسب را در خانه‌ و شرکت و یا هر محیط دیگری فراهم و تجربه کنند.

اما در هر کجای این داستان که باشید بد نیست با قابلیت‌ های ویژه کولر های گازی سری اسپلیت آشنا شوید.

به گزارش گروه های خبری و تحقیقاتی محصولات تولید تهویه مطبوع ؛ کولرهای گازی سری اسپلیت یا دیواری با وجود کاهش مصرف انرژی ، عملکردی قدرتمند و ماندگار در خنک‌کردن اماکن به جا می‌ گذارند.

شرکت سامسونگ که از دهه‌ ها قبل انواع مدل‌ های صنعتی و خانگی این دستگاه‌ ها را عرضه کرده بوده است .

این شرکت سال گذشته نسل جدید کولر های گازی اسپلیت خود را با تجهیز به اولین کمپرسور ۸ قطبی دیجیتال اینورتر جهان و فناوری «ویندفری» طراحی و روانه بازار کرد.

فناوری سرمایش بدون پرتاب باد مستقیم یا ویندفری windfree با ورود خود به دنیای کولر های گازی خانگی نقطه ی عطفی بزرگ را در عرصه تولیدات تهویه مطبوع رقم زدند.

ارکان مهم خرید کولر گازی

یکی از مهم‌ترین معیار های تعیین کننده در زمان انتخاب و خرید کولر قدرت‌ خنک‌کنندگی آن است. به همین دلیل‌در زمان خرید یک کولر گازی می‌ بایست شرایطی همچون مساحت خانه ، نوع ساختمان ، شرایط جغرافیایی شهر و… را در نظر بگیرید تا دستگاهی متناسب با نیاز خود برای محیط خود فراهم کنید.

عدم توجه به این موضوعات می‌ تواند مشکلاتی همچون عدم رفع گرمای همیشگی خانه و یا سرمای بیش از حد را به وجود بیاورد.

عدم وزش باد مستقیم کولر گازی ویندفری

کولر گازی ویندفری

کولر گازی ویندفری

وزش مداوم باد سرد یکی از مشکلات معمول کولر های گازی است که بسیاری را مجبور می‌کند تا پس از گذشت مدتی دستگاه را خاموش کنند و از شر باد مستقیم و آزار دهنده‌ کولر در امان بمانند.

این مشکل در نسل جدید کولر های گازی ویندفری سامسونگ به شکل خلاقانه‌ ای بررسی و حل شده است. در این محصولات با الهام از اسپیکر ها و روش انتشار امواج صدا روی بدنه ویندفری ۲۱ هزار منفذ ریز تعبیه شده تا هوای خنک کاملا آرام اما پیوسته در سر تا سر خانه جاری‌ شود.

با این راهکار بدون اینکه سرمایی احساس کنید هوایی مطبوع و دلپذیر در خانه خواهید داشت. کولر گازی ویندفری سامسونگ خنک‌ سازی خانه را در 2 مرحله انجام می‌دهند:

در این دستگاه‌ ها ابتدا حالت خنک‌کنندگی عادی فعال می‌شود تا هوای خانه به دمای مطلوب برسد و پس از آن با حالت ویندفری برای خنک‌کنندگی آرام و بدون‌ باد های مستقیم و نا خوشایند ادامه پیدا می‌کند.

سرمایش با سرعت بالا تر

علاوه بر این کولر های گازی ویندفری سامسونگ از حالت سرمایش سریع بهره می‌برد که کار خنک‌سازی محیط را 43درصد سریع تر از مدل‌های مشابه انجام می‌ دهد.

کاهش ذرات ریز معلق و سموم هوا

هوای خانه‌ ها معمولا حامل انبوهی از ذرات و گردو غبار های ریز و درشت معلقی است که برای دستگاه تنفسی اعضای خانواده به خصوص کودکان سم خطرناکی محسوب می‌شود. در نسل جدید کولرهای گازی سامسونگ سه راهکار برای داشتن هوایی سالم و عاری از آلودگی در خانه‌ها پیش‌بینی شده است. اولین آن فیلتر فوق عریض PM2.5 است که با پوشش 100درصدی هوای ورودی قادر است 99درصد ذرات و گرد و غبارهای کوچک و بزرگ و مواد حساسیت‌زا را از هوا بگیرد.

از بین برنده 99% باکتری

علاوه بر گردوغبارهای هوا برای از بین بردن باکتری‌ها هم قابلیت «دکتر ویروس» بکار گرفته شده است. دکتر ویروس با کاهش 99درصدی مواد آلوده تضمین کننده هوایی سالم در ساختمان‌هاست.

کولر گازی ویندفری

کولر گازی ویندفری

تمیز کنندگی آسان با فیلتر آسان پیشرفته

به این دو می‌بایست «فیلتر آسان پیشرفته» را هم اضافه کرد. این فیلتر به گونه‌ ای طراحی شده که اعضای خانواده بتواند خیلی راحت آن را باز کنند و با کمک جارو برقی ، برس‌های نرم و یا آب و مواد شوینده آنها را پاک و تمیز کنند.

کمپرسور 8 قطبی دیجیتال اینورتر

نسل جدید کولر گازی ویندفری سامسونگ از موهبت داشتن اولین کمپرسور 8 قطبی دیجیتال اینورتر در جهان برخوردار هستند. این کمپرسور ها به کمک طراحی منحصر به فرد خود میزان مصرف انرژی را تا 68 درصد کاهش می‌ دهند.

رفع باگ های خاموش و روشن شدن پیاپی درکولر گازی ویندفری

در این سری از کولر ها دیگر خبری از روشن‌ و خاموش شدن‌های پیاپی دستگاه نیست و تنظیم دمای خانه سریع‌تر و هوشمندانه‌تر از همیشه صورت می‌گیرد. به حداقل رسیدن مصرف برق در کولرهای گازی سامسونگ کمک کرده تا علاوه بر کاهش‌ هزینه‌های خانواده‌ها، محصولی دوستدار و سازگار با محیط زیست در خانه‌ داشته باشید.

دیگر مزایا کولر گازی ویندفری

فهرست قابلیت‌ های کولر گازی ویندفری باویژگی‌ هایی همچون طراحی زیبای پنل ، عملکرد کم‌صدا ، حالت اسلیپ گود برای راحتی در زمان خواب ، کنترل و مدیریت هوشمند از طریق وای‌فای حتی خارج از خانه کامل می‌شود. قابلیت‌هایی که در نهایت آسودگی و راحتی بیشتر در فصل گرما را به همراه بازدهی بالای اقتصادی را به کاربران خود هدیه می‌دهد.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *