تعمیر لباسشویی, تعمیر یخچال, نمایندگی ها

نمایندگی مجاز سوپر فراست-خدمات پس از فروشvestfrost

نمایندگی وتعمیرگاه مجاز لباسشویی و ظرفشویی کروپCROP

نمایندگی مجاز سوپر فراست superfrost

یکی از پیشرفته ترین و بروز ترین تعمیرگاه ها و نمایندگی مجاز سوپر فراست در تهران شرکت رای سرویس می باشد که با بیش از  30 سال تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل سوپر فراست، خدمات پس از فروش سوپر فراست، و همچنین تعمیر لوازم خانگی سوپر فراست ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد

نمایندگی مجاز سوپر فراست

نمایندگی مجاز سوپر فراست

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز سوپر فراست و همچنین دیگر برند های موجود در بازار می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران

02166923406

پشتیبانی

02188240484

لوازم تحت پوشش تعمیر و سرویس

مجموعه خدمات رسانی رای سرویس به همراه کادر فنی خود که  دارای تسلط کافی ، آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی سوپر فراست در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می باشند همواره آماده کمک رسانی و حل مشکلات شما می باشند.

تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ،کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز ،ماکروفر ،جارو برقی ،اتو ، غذا ساز ،قهوه ساز ، تعمیر دستگاه قهوه ساز اسپرسو همزن و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه دیگر سوپر فراست انجام می شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سوپر فراست

تعمیر لباسشویی سوپر فراست

تعمیر لباسشویی سوپر فراست

خرابی لباسشویی

مشکلاتی که برای  بررسی و حل  آن ها نیاز مراجعه  و حضور کارشناس در محل شما می باشد:

ایجاد سرو صدا و لرزش غیرمعمول در هنگام کار کردن لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن صدا و ارتعاشات بیش از حد نرمال خود ایجاد می کند می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما دلیل اصلی آن سبد چرخشی ماشین لباسشویی می باشد. بهتر است برای تعمیر و یا تعویض آن از کارشناسان مربوطه کمک بگیرد تا از آسیب های احتمالی به قطعات درگیر جلوگیری نمایید.

خروج کف از درب ماشین لباسشویی هنگام کار

 ممکن است به دلیل بیش از حد پر بودن ماشین این مورد گاها مشاهده گردد و یا استفاده از پودر دستی در ماشین اتوماتیک اما معمولا عایق درب های ماشین لباسشویی بسیار محکم و غیرقابل نفوذ می باشد.

هر چند وقت یکبار برنامه کامل شست و شو را بدون ریختن لباس در ماشین لباسشویی سوپر فراست با استفاده از پودرهای جرم گیر ( که در شرکت رای سرویس موجود می باشد ) بکار بیاندازید تا رسوبات ماشین سوپر فراست پاک شود.

تعمیر ظرفشویی سوپر فراست

تعمیر ظرفشویی سوپر فراست

تعمیر ظرفشویی سوپر فراست

مشکلات ماشین طرفشویی

عدم خشک کردن ظروف

در صورت وجود مشکل در بخش خشک کردن ظروف توسط ماشین ظرفشویی می بایست در ابتدا گوشزد نمود که هیچ ماشین ظرفشویی ، قادر به خشک کردن ظروف پلاستیکی نیست اما اگر ظروف دیگر نیز در انتهای سیکل شست و شو خشک نشده بودند ، ابتدا مطمئن شوید که دستگاه آب را گرم می کند . در صورتی که اطمینان یافتید که آب داغ نمی شود به احتمال بالا ایراد از سیستم هیت پمپ ظرفشویی می باشد.

روشن شدن علامت شیر آب بر روی نمایشگر ظرفشویی

روشن شدن علامت شیر آب لزوما مربوط به سیستم آبگیری دستگاه نمی باشد. در حالت کلی ، علامت شیر آب نشانگر وجو مشکل در دستگاه می باشد و معمولا به همراه یک کد خطا یا ارور می باشد. در صورت مشاهده هر گونه ارور ، با رای سرویس تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما بررسی گردد.

عدم تخلیه آب

در صورت بروز این مشکل ، ممکن است سیستم خروجی دستگاه ایراد داشته باشد. ابتدا فاضلاب دستگاه و مسیر خروجی را مورد بررسی قرار دهید. در صورت عدم رفع عیب احتمالا پمپ ظرفشویی دچار مشکل شده بوده است . برای اینکه به این مشکل دچار نشوید فیلتر ظرفشویی را مرتبا تمیز کنید و هر دو ماه یک بار جرمگیری ماشین ظرفشویی را انجام دهید.

تعمیر و سرویس یخچال سوپر فراست

تعویض موتور اصلی

حل مشکلات برودتی دستگاه

تعمیر قسمت یخ ساز یخچال و حل مشکلات عدم یخ سازی

تعویض فیلتر تصفیه آب و رفع خطا های آن

تعمیر و تنظیم قسمت فریزر و حل مشکلات آب شدن مواد غذایی در فریزر

رفع یخ زدگی و تولید برفک فریزر

تعمیر و سرویس موتور و رفع مشکل داغ شدن آن

رفع مسدودیت و تعمیر قسمت آب سرد کن یخچال

رفع سر و صدای دستگاه

تراز سازی دستگاه

رفع برق گرفتگی بدنه یخچال

تعمیر یخچال و فریز و ساید وست فراست (Vestfrost)

*تعمیر در کوتاهترین زمان ممکن

*بدون تعطیلی

*۱۰۰% در منزل

*قطعات اورجینال

اگر شما در زمان استفاده ازساید بای ساید وست فراست خود با مشکلات زیر روبرو هستید فورا یخچال فریز وست فراست  یا ساید بای ساید وست فراست خود را خاموش کرده وبا نمایندگی وتعمیرگاه مجاز یخچال و ساید بای ساید   وست فراست تماس بگیرید تا بتوانیم در رفع مشکلکمکتان کنیم.

نمایش ارور  یا کد خطا روی صفحه نمایش یخچال وست فراست

تولید صدای نابهنجار از یخچال وست فراست

سرد نکردن لوازم داخل یخچال    وست فراست مانند روزهای قبل

یخ زدن لوازم داخل ساید  بای ساید وست فراست

 نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سوپر فراست (نمایندگی مجاز سوپر فراست)

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز سوپر فراست و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه و خدمات پس از فروش سوپر فراست ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر لوازم خانگی سوپر فراست  در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر تعمیر لوازم خانگی سوپر فراست می باشند.

در صورت وجود هر گونه مشکل در لوازم خانگی سوپر فراست خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران

02166923406

پشتیبانی

02188240484

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر لوازم خانگی سوپر فراست می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر لوازم خانگی سوپر فراست  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی سوپر فراست خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لوازم خانگی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لوازم خانگی سوپر فراست شما است.

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

1 دیدگاه در “نمایندگی مجاز سوپر فراست-خدمات پس از فروشvestfrost

  1. بهاری گفت:

    سلام من مایکروفر سوپرفراست دارم اما دفترچه راهنما ندارم متاسفانه هیچیک از شماره های اعلام شده بالا در این خصوص پاسخگو نیستن. چطور میتونم دفترچه تهیه کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *