اجاق گاز, تعمیر اسپیلت, تعمیر ظرفشویی, تعمیر قهوه ساز, تعمیر کولر گازی, تعمیر لباسشویی, تعمیر یخچال, توصیه, جارو برقی, دفترچه ی رهنما, غذا ساز, ماکروفر, نمایندگی ها, همزن برقی

نمایندگی زاروتی-تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی زاروتی-88249010

نمایندگی زاروتی

نمایندگی زاروتی Zarotti

شرکت رای سرویس ، نمایندگی محصولات خانگی و آشپزخانه زاروتی (تعمیرگاه مجاز و نمایندگی زاروتی) تخصصی ترین و معتبر ترین نمایندگی های این برند در سطح دو استان تهران و البرز می باشد.

مجموعه خدماتی رای سرویس همواره آماده کمک رسانی ،با کیفیت ترین خدمات را با بهینه ترین و به صرفه ترین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

تلفن تماس:

02188249010

02188249013

 

لوازم تحت پوشش تعمیر زاروتی

نمایندگی زاروتی

نمایندگی زاروتی

مجموعه خدمات رسانی رای سرویس به همراه کادر فنی خود دارای تسلط کافی ، آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی زاروتی در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می باشند.

تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ،کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز ،ماکروفر ،جارو برقی ،اتو ، غذا ساز ،قهوه ساز ،تعمیر دستگاه قهوه ساز اسپرسو همزن و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه دیگر زاروتی انجام می شود.

 

نمایندگی مجاز زاروتی zarotti

رای سرویس دارای شعب متعدد و مختلف در سطح تهران و البرز می باشد که تمامی این شعبه ها تحت پوشش شعبه مرکزی که واقع در تهران می باشند قرار دارد  و همواره آماده حل مشکلات لوازم خانگی و آشپزخانه زاروتی شما می باشند.

کلیه خدمات ارائی شده در رای سرویس در زمینه برند زاروتی و همچنین دیگر برند ها  با گارانتی همراه می باشد و تمامی قطعات مصرفی  اورجینال و اصلیهر برند و محصولی می باشد .

تمامی خدمات اعم از تعمیر و سرویس  لوازم خانگی در محل شما و بدون نیاز به مراجعه حضوری شما در طی همان روز و توسط تکنسین مجرب و کار بلد زاروتی در طی مدت کمتر از یک ساعت در محل شما انجام می شود .

تمامی تکنسین ها و تعمیر کاران رای سرویس ،دوره دیده و توانمند در زمینه تعمیرات لوازم خانگی زاروتی می باشند .

 

تعمیر لوازم خانگی زاروتی

نمایندگی زاروتی

نمایندگی زاروتی

مجموعه رای سرویس با تکیه بر دانش تکنسین و تعمیر کاران با تجربه خود آماده حل مشکلات لوازم خانگی زاروتی شما  در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

رای سرویس توانمند در تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ،کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز ،ماکروفر ،جارو برقی ،اتو ، غذا ساز ،قهوه ساز ، همزن و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه دیگر زاروتی می باشد.

شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه زاروتی  خود میتوانید با نمایندگی مجاز زاروتی رای سرویس ،از طریق شماره و یا فرم ثبت سفارس داخل سایت ارتباط برقرار کنید.

ابتدا میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل دستگاه خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

در گام دوم شما میتوانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از آن طریق ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لوازم خانگی زاروتی شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *