اجاق گاز, تعمیر اسپیلت, تعمیر ظرفشویی, تعمیر قهوه ساز, تعمیر کولر گازی, تعمیر لباسشویی, تعمیر یخچال, جارو برقی, ماکروفر, نمایندگی ها

نمایندگی تعمیر بوش در تهران-رای سرویس-88249010

نمایندگی بوش

نمایندگی تعمیر بوش در تهران

رای سرویس نمایندگی تعمیر بوش در تهران با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات لباسشویی بوشتعمیر ماشین ظرفشویی بوشتعمیر یخچال بوشتعمیر مایکروفر بوش آماده خدمت رسانی در سطح استان تهران و البرز می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل با کارشناسان رای سرویس تماس گرفته و هر چه زودتر جلوی خطر های احتمالی و هزینه های گزاف محصولات بوش خود را بگیرید .

جهت تعمیر، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

02188249010

02188249013

تعمیر لوازم خانگی بوش

نمایندگی بوش

نمایندگی بوش

شرکت رای سرویس نمایندگی تعمیر بوش در تهران دارای شعب مختلف در چهار بخش تهران بزرگ و استان البرز است که تمامی شعب تحت پوشش شعبه مرکزی می باشد درصورت نیاز به تعمیر کار، مشاوران ما نزدیک ترین کادر تعمیرات و خدمات رسانی را به محل شما ارسال می کنند. رای سرویس کلیه محصولات بوش را تحت پوشش تعمیر و سرویس خود قرار می دهد. محصولات تحت پوشش حوضه تعمیرات و سرویس محصولات بوش شامل:

یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، ماکروفر، فر، اسپلیت، داکت اسپلیت و دیگر خرده لوازم خانه و آشپزخانه 

بوش

این شرکت بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است دفتر مرکزی و اصلی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد. شرکت بوش با فعالیت در حوزه فناوری‌ های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فناوری‌های ساختمانی ، در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷٬۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد. این شرکت همچنین شهرت بسیاری در تولید لوازم خانگی با کیفیت دارد. رابرت تا سال ۱۸۹۱ تعداد همکارانش در کارگاه وی به ۱۵ نفر رسید اما در همان سال تمام سرمایه شرکت به پایان رسید؛ رابرت بوش سعی کرد با قرض کردن پول از مادرش و دریافت وام  از بانک شرکتش را نجات دهد اما تا سال ۱۸۹۲ به مرز ورشکستگی رسید.

نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی بوش در تهران

نمایندگی بوش

نمایندگی بوش

رای سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه بوش  و همچنین نمایندگی بوش و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی و آشپزخانه بوش می باشد.

کارشناسان و تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در حوضه تعمیرات محصولات بوش می باشند. در صورت وجود هر گونه مشکل در محصولات خانگی و آشپزخانه بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس نمایندگی بوش در تهران تماس حاصل فرمایید.

02188249013

02188249010

 اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت، مشاوران ما تکنسین مربوطه را در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام خواهند کرد تا در محل اقدام به تعمیر محصولات بوش  شما بکنند. تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشد.

ثبت سفارش و ارتباط با ما

شما می توانید برای تعمیرات لوازم بوش  خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل دستگاه بوش خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات محصولات بوش شما است .

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *