تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون -88249010

تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون

 رای سرویس تنها نمایندگی لوازم خانگی HARDSTONE هاردستون و خدمات پس از فروش و تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون   با بیش از  30 سال تجربه توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی لوازم خانگی HARDSTONE هاردستون و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه HARDSTONE هاردستون ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس  از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه HARDSTONE هاردستون ، خدمات پس از فروش HARDSTONE هاردستون ، تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون ، نمایندگی لوازم خانگی HARDSTONE هاردستون و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر  نمایندگی مجاز HARDSTONE هاردستون و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون

تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون

شرکت  HARDSTONE هاردستون

شركت بازرگاني هاردستون  درسال 2001 ميلادي دركشور انگلستان در دو بخش تجاری كه هر يك به واسطه مفهوم آسايش و رفاه به ديگري پيوند خورده، آغاز فعاليت نموده است  هاردستون با لوازم خانگی کوچک و بزرگ همانند جاروبرقی ها  اجاق گازها ، یخچال فریزرها ، لباسشویی ها ، ماشین ظرفشویی ها ، مایکروویو ها ، توستر ها و اتوها درعين ساده و آسان ساختن زندگي درمنزل ، اوقات فراغت بيشتري را برايتان فراهم مي سازد. از زمان تاسيس تاكنون اهداف اصلي وكليدي شركت بازرگاني هاردستون توسعه محصولات به همراه آفرينش طرحهای نوین و نوآوری های محصولات جدید ، همزمان با تکنولوژی مدرن روز و بازانديشي درباره محصولات موجود و همچنین سرویس و خدمات پس از فروش گسترده در سرتا سر دنیا جهت تامين قطعات كليه محصولات به مصرف كنندهمي باشد . 

مشکلات و تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون

سرو صدای زیاد و لرزش در هنگام کار کردن لباسشویی

این نوع مشکلات در لباسشویی دلایل مختلفی دارد که از دلایل اصلی آن محفظه چرخشی ماشین لباسشویی می باشد.

برای جلوگیری از آسیب های احتمالی قطعات و تعمیر و حل این مشکل از کارشناس مربوطه کمک بگیرد.

خروج آب و کف از ماشین لباسشویی هنگام کار

لاستیک اگر پوسیده باشد احتمال آبریزی هست و همچنین ممکن است به دلیل بیش از حد پر بودن ماشین این مشکل به وجود آید و یا استفاده از پودر دستی در ماشین اتوماتیک اما معمولا عایق درب های ماشین لباسشویی بسیار محکم و غیرقابل نفوذ هستند ، لذا در صورت تکرار این مورد (با وجود سنگین نبودن بار ماشین) ، بررسی توسط کارشناس همواره پیشنهاد میگردد.

باز و یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

اگر میکروسویچ درب خراب باشد درب قفل نمی شود 

از بین رفتن طراز ماشین لباسشویی و خرابی میکروسویج می تواند از دیگر عوامل خرابی درب باشد.

در مواردی خراب بودن برد الکترونیکی لذا بهتر است برای بررسی این مورد نیز از تخصص کارشناسان بهره برده و امکان آسیب بیشتر را کاهش دهید.

تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون

تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون

راه ها ارتباطی برای تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون :

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی HARDSTONE هاردستون خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

درخواست سرویس آنللاین 

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *