تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی بوش در دربند -خدمات پس از فروش بوش-88249010

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه در تهران با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه شرکت رای سرویس می باشد. رای سرویس ، یکی از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل بوش ، خدمات پس از فروش بوش ، و همچنین تعمیر لباسشویی بوش ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

تمامی خدمات تعمیر و سرویس در این مجموعه با تامین و  استفاده از قطعات اورجینال و اصلی جامع ترین خدمات را با ماهر ترین نیروی کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز بوش و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

02188249010

02188249013

مشکلات رایج لباسشویی بوش

1-عدم تخلیه آب درون ماشین لباسشویی

در مواردی آب داخل دیگ ماشین لباسشویی باقی می ماند و آب را تخلیه نمی کند .در اکثر موارد این مشکل به علت سوختن و یا نیم سوز شدن پمپ ماشین لباسشویی می باشد . اما گاهی اوقات برد ، فرمان تخلیه را به پمپ نمی دهد.

2-عدم خشک کردن لباس ها در لباسشویی

تفاوت این حالت با حالت عدم تخلیه آب ، این می باشد که در حالت اول آب داخل ماشین لباسشویی می ماند و تخلیه صورت  نمی گیرد. اما در مواردی آب ماشین لباسشویی تخلیه می شود اما لباس ها خشک نمی شود . به این صورت که ماشین لباسشویی عمل چرخش دور تند را انجام نمی دهد . به احتمال زیاد موتور دستگاه دور خشک کن را انجام نمی دهد . در مواردی از بین رفتن بالانس لباس ها نیز باعث عدم ورود به مرحله دور خشک کن می شود.

3-جمع شدن آب داخل مخزن لباسشویی

در مواردی مشاهده می شود که ماشین لباسشویی بوش خاموش می باشد و حتی از برق نیز کشیده شده است اما درون دیگ آب جمه می شود. این ایراد در مواردی از سنسور های ورودی آب به داخل دیگ لباسشویی می باشد . نام این قطعه مگنت سونالاید می باشد که در اصطلاح به شیر برقی مگنتی معروف می باشد .

4-تیره شدن لاستک دور درب لباسشویی

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بوش ، کپک زدگی ، قارچ زدگی و سیاه شدن لاستیک دور درب لباسشویی می باشد . در این موارد لاستیک دور درب نیاز به جرمگیری ، سرویس و یا تعویض دارد .

5-پودر به صورت کامل وارد لباسشویی نمی شود

یکی از دلایلی که باعث بروز این مشکل می شود خرابی شیر برقی و یا همان مگنت سونالاید لباسشویی می باشد. در موارد بسیار معدود گرفتگی مخازن و خرطومی های داخلی نیز باعث بروز این ایراد می شود .

6-ماشین لباسشویی بوش صدای زیادی تولید می کند

صدای زیاد در ماشین لباسشویی بوش دلایل بسیار مختلفی دارد که تشخیص اصلی آن به عهده متخصصین این کار می باشد.

۱- پمپ لباسشویی بوش اگر در  پایان عمر خود باشد صدای بسیاری زیادی تولید می کند و این صدا به علت نفوذ آب به داخل مگنت پمپ می باشد و حتما نیاز به تعویض دارد .

۲- موتور لباسشویی بوش نیز می تواند در دراز مدت صدای ناهنجار تولید کند . از جمله بلبرینگ و شفت موتور در صورتی که کوچک ترین ناهماهنگی و آسیبی را ببیند صدای زیادی را تولید خواهد کرد.

7-درب لباسشویی باز نمی شود

در حالت کلی لباسشویی بوش در صورت بروز عیب و نمایش ارور ، به سیستم سوئیچ در فرمان قفل شدن می دهد . حال اگر دستگاه ارور نمی دهد و دستگاه کار می کند و فقط در باز نمی شود عیب از سیستم در و سوئیچ می باشد .

تعمیر لباسشویی بوش در تهران

رای سرویس با سابقه طولانی در زمینه نمایندگی رسمی بوش و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه بوش  و خدمات پس از فروش بوش ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر لباسشویی بوش و دیگر لوازم خانگی بوش می باشند.

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

در صورت وجود هر گونه مشکل در لباسشویی بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

02188249013

02188249010

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر لباسشویی بوش می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر لباسشویی بوش  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی بوش  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لباسشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لباسشویی بوش شما است.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *