تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی بلومبرگ blomberg-رای سرویس-22294451

تعمیر لباسشویی بلومبرگ blomberg

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات بلومبرگ blomberg و خدمات پس از فروش و تعمیر لباسشویی بلومبرگ blomberg  با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی بلومبرگ blomberg و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه بلومبرگ blomberg ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه بلومبرگ blomberg  ، خدمات پس از فروش بلومبرگ blomberg  ، تعمیر لباسشویی بلومبرگ blomberg ، نمایندگی بلومبرگ blomberg  و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز بلومبرگ blomberg و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg

تعمیر لوازم خانگی بلومبرگ blomberg

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

مشکلات لباسشویی بلومبرگ blomberg

ایجاد سرو صدای زیاد و لرزش غیرمعمول در هنگام کار کردن لباسشویی :

اگر ماشین در هنگام کار کردن صدا و ارتعاشات بیش از حد نرمال خود ایجاد میکند ، گرچه این مشکل میتواند دلایل متعددی داشته باشد اما دلیل اصلی آن سبد چرخشی ماشین لباسشویی می باشد. برای تعمیر و حل این مشکل از کارشناس مربوطه کمک بگیرد تا از آسیب های احتمالی به قطعات جلوگیری نمایید.

باز و یا  بسته نشدن درب ماشین لباسشویی :

اگر درب لباسشویی هنگام باز و یا بسته شدن دچار مشکل می شود اغلب این مشکل مربوط به قفل درب بوده و با تعویض آن مشکل رفع خواهد شد ، اما گاهی اوقات عدم کار کرد درست قفل به علت از بین رفتن طراز ماشین لباسشویی هم اتفاق می افتاده و یا خراب بودن میکروسویج درب یا در مواردی خراب بودن برد الکترونیکی لذا بهتر است برای بررسی این مورد نیز از تخصص کارشناسان بهره برده و امکان آسیب بیشتر را کاهش دهید.

خروج کف از درب ماشین لباسشویی هنگام کار:

فرسوده شدن واشر درب میتواند عامل این مشکل باشد. همچنین ممکن است به دلیل بیش از حد پر بودن ماشین این مشکل به وجود آید و یا استفاده از پودر دستی در ماشین اتوماتیک اما معمولا عایق درب های ماشین لباسشویی بسیار محکم و غیرقابل نفوذ هستند ، لذا در صورت تکرار این مورد (با وجود سنگین نبودن بار ماشین) ، بررسی توسط کارشناس همواره پیشنهاد میگردد.

نشتی آب در لباسشویی :

در صورت مشاهده این مشکل حتما بلافاصله ماشین لباسشویی را خاموش کرده و از پریز برق خارج نمایید. این مورد ممکن است به دلایلی مختلفی از جمله وجود شکاف در راه خروجی آب ، وجود نشتی در دیگ ماشین لباسشویی و …. اتفاق بیفتد. به دلیل خطر برق گرفتگی این مورد را نیز به صورت شخصی بررسی ننمایید. برای رفع این مورد علاوه بر نیاز به تخصص ، رعایت موارد ایمنی (مانند استفاده از کفشهای عایق و …) بسیار پر اهمیت می باشد.

بوی بد و سوختگی در لباسشویی :

 گاهی ممکن است بویی چون سوختگی و یا آب شدن پلاستیک را هنگام روشن نمودن ماشین لباسشویی حس کنید ، در این صورت نیز مانند مورد قبل از استفاده از ماشین لباسشویی خود داری نمایید ، چراکه این مورد بدون شک مربوط به اجزای داخلی دستگاه بوده و ممکن است تشخیص آن نیاز به باز کردن بدنه و بررسی اجزا آن داشته باشد.

پوسیدگی یا شکستگی بدنه لباسشویی :

 این مشکل به علت ضربه و یا پوسیدگی اتفاق می افتد. در صورت وجود پوسیدگی ، ممکن است این پوسیدگی برای اجزای داخلی نیز اتقاق افتاده باشد ، پس به سادگی از کنار آن عبور نکنید.

عدم کار کرد کلید ها و یا تایمر درجه:

در صورتی که از اتصال برق و همچنین فعال نبودن قفل کودک مطمئن هستید و به نظر میرسد مشکل از این بخش نمی باشد ، سریعا اتصال برق را قطع کرده و از باز کردن کلیدها وتایمر بپرهیزید. سیم کشی های داخلی پشت کلیدها ممکن است در نگاه اول واضح به نظر بیایند ، ممکن است تصور کنید که یک قطعی ساده در اتصال سیم هاست اما هرگز با این تصورات اقدام به رفع مسئله نکرده و احتیاط لازم را به خرج دهید.

راه ها ارتباطی برای تعمیر لباسشویی بلومبرگ blomberg:

تعمیر لباسشویی بلومبرگ blomberg

تعمیر لباسشویی بلومبرگ blomberg

شما می توانید برای تعمیر  لباسشویی بلومبرگ blomberg خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس میگیرند و به محل شما اعزام می شوند.

با توجه بر اینکه کلیه شعب رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد شما مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانید برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی ، حل مشکلات دستگاه شما و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشید.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

همچنین میتوانید برای ثبت درخواست سرویس و یا تعمیر محصولات و لوازم خانگی های خود از طریق لینک زیر اقدام نموده و اطلاعات مربوطه را وارد نمایید و درخواست خود را ثبت کنید.همکاران ما ر اولین فرصت در کنار شما حاضر می باشند.

http://rayservice.sorooshan.org

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *