تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی ایوولی-خدمات پس از فروش ایوولی-88249010

تعمیر لباسشویی ایوولی

تعمیر لباسشویی ایوولی

رای سرویس ، یکی از مجهز ترین و بزرگ ترین تعمیرگاه ها  و نمایندگی رسمی ایوولی ، خدمات پس از فروش ایوولی، و همچنین تعمیر لباسشویی ایوولی ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد که بیش از بیست سال به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد.

رای سرویس با دارا بودن متخصص‌ ترین تعمیر کاران توانسته‌ این تجربه 20 ساله خود را در تعمیر ماشین لباسشویی ایوولی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر قابل اطمینان در زمینه سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی ایوولی باشد.

تعمیر لباسشویی ایوولی

تعمیر لباسشویی ایوولی

رای سرویس دارای نمایندگی مجاز ایوولی و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

لوازم خانگی ایوولی (تعمیر لباسشویی ایوولی)

برند ایوولی Evvoli از برند های تولید لوازم خانگی می باشد که نامی نا آشنا و تازه در بازار لوازم خانگی است. اما از دلایل رضایت مصرف کنندگان و خریداران برند جدید Evvoli ، می توان به ارائه محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت اشاره نمود.

محصولات این برند ف تولید و مونتاژ آن در کشور چین انجام می گیرد. کارخانه و شرکت ایتالیای-اماراتی این برند پیش تر با عرضه برند های جنرال مکس ، جنرال گلد و فوجی درجه کیفی خود را ثابت کرده است.

شرکت ایوولی با الگو قرار دادن برند های معتبر دنیا در طراحی محصولات خود بسیار موفق عمل کرده است.

شرکت ایوولی محصولات متعددی از جمله یخچال ، کولر گازی ، اسپلیت ، و تلویزیون ، لباسشویی را به بازار عرضه کرده است.

مشکلات لباسشویی ایوولی

ایجاد سرو صدای زیاد و لرزش غیرمعمول در هنگام کار کردن لباسشویی ایوولی:

اگر ماشین در هنگام کار کردن صدا و ارتعاشات بیش از حد نرمال خود ایجاد میکند ، گرچه این مشکل میتواند دلایل متعددی داشته باشد اما دلیل اصلی آن سبد چرخشی ماشین لباسشویی می باشد. برای تعمیر و حل این مشکل از کارشناس مربوطه کمک بگیرد تا از آسیب های احتمالی به قطعات جلوگیری نمایید.

باز و یا  بسته نشدن درب ماشین لباسشویی ایوولی:

اگر درب لباسشویی هنگام باز و یا بسته شدن دچار مشکل می شود اغلب این مشکل مربوط به قفل درب بوده و با تعویض آن مشکل رفع خواهد شد ، اما گاهی اوقات عدم کار کرد درست قفل به علت از بین رفتن طراز ماشین لباسشویی هم اتفاق می افتاده و یا خراب بودن میکروسویج درب یا در مواردی خراب بودن برد الکترونیکی لذا بهتر است برای بررسی این مورد نیز از تخصص کارشناسان بهره برده و امکان آسیب بیشتر را کاهش دهید.

خروج کف از درب ماشین لباسشویی هنگام کار:

فرسوده شدن واشر درب میتواند عامل این مشکل باشد. همچنین ممکن است به دلیل بیش از حد پر بودن ماشین این مشکل به وجود آید و یا استفاده از پودر دستی در ماشین اتوماتیک اما معمولا عایق درب های ماشین لباسشویی بسیار محکم و غیرقابل نفوذ هستند ، لذا در صورت تکرار این مورد (با وجود سنگین نبودن بار ماشین) ، بررسی توسط کارشناس همواره پیشنهاد میگردد.

نشتی آب در لباسشویی ایوولی:

در صورت مشاهده این مشکل حتما بلافاصله ماشین لباسشویی را خاموش کرده و از پریز برق خارج نمایید. این مورد ممکن است به دلایلی مختلفی از جمله وجود شکاف در راه خروجی آب ، وجود نشتی در دیگ ماشین لباسشویی و …. اتفاق بیفتد. به دلیل خطر برق گرفتگی این مورد را نیز به صورت شخصی بررسی ننمایید. برای رفع این مورد علاوه بر نیاز به تخصص ، رعایت موارد ایمنی (مانند استفاده از کفشهای عایق و …) بسیار پر اهمیت می باشد.

بوی بد و سوختگی در لباسشویی ایوولی:

 گاهی ممکن است بویی چون سوختگی و یا آب شدن پلاستیک را هنگام روشن نمودن ماشین لباسشویی حس کنید ، در این صورت نیز مانند مورد قبل از استفاده از ماشین لباسشویی خود داری نمایید ، چراکه این مورد بدون شک مربوط به اجزای داخلی دستگاه بوده و ممکن است تشخیص آن نیاز به باز کردن بدنه و بررسی اجزا آن داشته باشد.

پوسیدگی یا شکستگی بدنه لباسشویی ایوولی:

 این مشکل به علت ضربه و یا پوسیدگی اتفاق می افتد. در صورت وجود پوسیدگی ، ممکن است این پوسیدگی برای اجزای داخلی نیز اتقاق افتاده باشد ، پس به سادگی از کنار آن عبور نکنید.

عدم کار کرد کلید ها و یا تایمر درجه:

در صورتی که از اتصال برق و همچنین فعال نبودن قفل کودک مطمئن هستید و به نظر میرسد مشکل از این بخش نمی باشد ، سریعا اتصال برق را قطع کرده و از باز کردن کلیدها وتایمر بپرهیزید. سیم کشی های داخلی پشت کلیدها ممکن است در نگاه اول واضح به نظر بیایند ، ممکن است تصور کنید که یک قطعی ساده در اتصال سیم هاست اما هرگز با این تصورات اقدام به رفع مسئله نکرده و احتیاط لازم را به خرج دهید.

رفع ارور قفل کوذک یا ارور CL

نمایش کد CL در لباسشویی به معنی روشن بودن و فعال شدن قفل کودک می باشد. قفل کودک یک سطح محافظتی برای جلوگیری از تغییر تنظیمات شست و شو توسط کودکان می باشد . CL یک کد خطا یا ارور نیست بلکه نشان دهنده فعال بودن قفل کودک است. هنگامی که قفل کودک فعال باشد همه دکمه ها و تنظیمات ماشین لباسشویی شما به جز دکمه power غیر فعال می شوند و نحوه غیر فعال سازی به روش زیر می باشد.(توضیحات در عکس)

تعمیر لباسشویی ایوولی

تعمیر لباسشویی ایوولی

12 دیدگاه در “تعمیر لباسشویی ایوولی-خدمات پس از فروش ایوولی-88249010

  1. عبدالشکور هوتی گفت:

    سلام من ماشین لباسشویی اویولی خریدم نونو است موقع خشک‌کردن لباس خیلی خیلی لرزش داره باید چکار کنم که لرزش کم‌بشه

  2. محمد رضا گفت:

    لباسشویی ۹کیلویی ایوولی دارم بچه دستکاری کرده صداش قطع شده چیکار کنم

    1. 141954 گفت:

      درود از پنل دستگاه عکس در قسمت چت آنلاین ارسال کنید و لی در یکسری مدل ها دکمه RINS و SPIN و همزمان نگه دارید درست میشه اینستاگرام رای سرویس و فالو کنید تا از آموزشها و تخفیفات رای سرویس بهرمند گردید. instagram.com/rayservis.ir

  3. انور ریسی گفت:

    سلام.صدا بیپ دستگاه قطع شده.ایولی است

    1. 141954 گفت:

      درود دوست عزیز دکمه استارت و نگه دارید چند ثانیه مشکل حل می شود اگر نشد به احتمال زیاد برد دستگاه مورد دارد و نیاز به بازدید هست البته ایراد نمی توان بهش گفت

  4. فاتح گفت:

    سلام وقت بخیر
    من یه لباس شویی ایولی خریدم روشنش که میکنم فقط از یه طرف ابکیری انجام میده از طرف دیگه تخلیه میشه اصلا شست و شو انجام نمیشه

    1. 141954 گفت:

      درود رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی ایوولی در رابطه با این موضوع قبلا هم مطالبی گذاشتیم ماشین لباسشویی زمانی که نصب می شود شیلنگ تخلیه باید به اندازه حداقل 60 سانتی متر بالاتر از سطح زمین باشد و شیلنگ تخلیه به اندازه 10 سانتی متر بیشتر نباید داخل فاضلاب باشه به احتمال زیاد شیلنگ تخلیه پایین هست و از یک طرف آب به داخل ماشین میاد و از طرف دیگر تخلیه می شود

      مطالب بیشتر داخل سایت رای سرویس کیلک کنید
      رای سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

  5. فراهی گفت:

    باسلام برای فعال شدن صدای موزیک ماشین لباسشویی ایوولی چکار باید کرد؟ ماشزن لباسشویی تازه گرفتیم بعد مدتی صدای موزیک قطع شده است

    1. ray-admin گفت:

      لطفا عکس از دستگاه و مدل ارسال کنید

      1. محمدرسول دهقانی گفت:

        باسلام برای فعال شدن صدای موزیک ماشین لباسشویی ایوولی چکار باید کرد؟ ماشین لباسشویی تازه گرفتیم بعد مدتی صدای موزیک قطع شده است

        1. 141954 گفت:

          درود با نگه داشتن دکمه استار مورد حل می شود البته در یکسری از مدل ها اگر مورد حل نشد ایراد از قسمت الکترونیکی هست و باید بازدید بشه

        2. 141954 گفت:

          درود احتمالا برد دستگاه مورد دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *