تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی آمانا-نمایندگی amana-رای سرویس -88249010

تعمیر لباسشویی آمانا

شرکت رای سرویس نمایندگی تعمیر لباسشویی آمانا و خدمات پس از فروش آمانا و تعمیر لباسشویی آمانا با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی آمانا و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه آمانا ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه آمانا ، خدمات پس از فروش آمانا، تعمیر لباسشویی آمانا  ، نمایندگی آمانا و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز آمانا و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

برند لوازم خانگی آمانا AMANA

تعمیر لباسشویی آمانا

تعمیر لباسشویی آمانا

شرکت آمانا یک شرکت آمریکایی تولید کننده لوازم خانگی می باشد که در سال ۱۹۳۴ توسط جورج فورستنر با نام شرکت تجهیزات الکتریکی در میدل امانا ، آیووا تأسیس شده است.

در سال ۱۹۵۴، آمانا اولین فریزر های عمودی را برای مصارف خانگی تولید نمود و در ۱۹۴۹ به ساخت یخچال فریزر ساید بای ساید افزوده شد.

در سال ۱۹۵۰ شرکت به یک گروه از سرمایه گزاران از جمله بندانگزار شرکت فروخته شد و تبرید یا سردسازی آمانا شد.

در سال ۱۹۵۴ شروع به ساخت سیستم های تهویه هوا کرد. آمانا در سال ۱۹۶۵ توسط ریتون کسی که اجاق مایکروویو را در سال ۱۹۴۷ اختراع کرده بود رهبری شد و راداررنج تجاری مدل ۱۶۱۱ را در ۱۹۵۴ معرفی کردو در سال ۱۹۶۷ مدلی مصرفی راداررنج ، اولین مایکروویو مشهور را برای مصارف خانگی طراحی کرد.

آمانا  از آن زمان به بعد تولید دیگر لوازم را گسترش داد که شامل: کوره محدوده آشپزخانه ، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی و خشکشویی می‌شود.

در سال۱۹۹۷ این شرکت توسط گودمن که تولید کنندهٔ تولیدات سرمایشی و گرمایشی می‌باشد خریداری گردید و به مای تاگ در سال ۲۰۰۲ فروخته شد. گودمن هنوز صاحب سیستم‌های تهویه آمانه و بخاری می‌باشد، و محصولات خانگی آمانا اکنون توسط شرکت ویرپول تولید می‌شود. آمانا از UCW جدا شد و اکنون در بازار هوا خواهان بسیاری دارد. آمانه مبتکر و خلاق است و در سال ۲۰۰۰ یخچالهایش در رتبه‌ای عالی قرار داشت و در سال ۲۰۰۹ طی همکاری با تام جهت مجموعه‌ای از طراحیهای رنگارنگ که در نمایش سازندگان بین‌المللی در لاس و گاس آغاز شده بود، معرفی نمود.

نگهداری از لباسشویی آمانا

برای افزایش طول عمر لباسشویی خود و همچنین جلو گیری از خسارات احتمالی حتما نکات زیر را رعایت کنید.

  1. برای افزایش طول عمر دستگاه خود پس هر ده بار شست و شو از جرم گیر مخصوص لباسشویی استفاده کنید.
  2. برای شست و شوی لباس های زیری که تکه های فلزی و یا سگکی دارند ، لباس ها را درون پک های توری قرار دهید.
  3. از اضافه کردن شلنگی مجزا به شلنگ ورودی و یا خروجی اکیدا خود داری فرمایید.
  4. به علت نوسانات شدید برقی و یا قطع شدن ناگهانی برق به ویژه در فصل تابستان و حساسیت قسمت های الکترونیکی لباسشویی بهتر است از ترانس و یا محافط استفاده نمایید.
  5. به هیچ وجه از مواد شوینده هاییی نظیر  وایتکس به عنوان شوینده و یا جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نفرمایید.
  6. اکثر لباسشویی های جدید دارای تایمر تاخیر هستند که به این وسیله می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که در ساعات پایانی شب و حتی نیمه شب که هزینه مصرف برق کم تر است شروع به کار کند.
  7. تعویض لاستیک ماشین لباسشویی به علت پوسیدگی یکی از مشکلات رایج و پر هزینه ای است که می بایست برای جلوگیری از آن حتما  پس از پایان کار دستگاه قسمت داخلی لاستیک را خشک کنید.

از شستن پتو با ماشین لباسشویی خود اکیدا خود داری کنید. زمانی که پتو در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن بسیار زیاد تر شده و باعث خرابی بلبرینگ دیگ می شود.

راه های ارتباطی برای مشتریان ساکن تهران و البرز:

شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی آمانا خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لوازم خانگی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لوازم خانگی آمانا شما است.

راه های ارتباطی برای مشتریان ساکن شهرستان:

با توجه بر اینکه کلیه شعب رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد می توانید برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال با شماره 09011590511 از طریق واتزآپ با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی ، حل مشکلات دستگاه شما و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشید.

کلیه پاسخگویی ها به شماره های شهرستان تنها از طریق واتزآپ با شماره 09011590511 صورت میگیرد.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *