تعمیر ظرفشویی, نمایندگی ها

تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک -88249010

تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک

تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات sepehr electric سپهر الکتریک و خدمات پس از فروش و تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک ، خدمات پس از فروش ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک ، تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک ، نمایندگی و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

درباره برندsepehr electric سپهر الکتریک

شركت سپهرالكتريک درسال 1359 به منظور تولید انواع لوازم خانگی، كارخانه ای درشهر صنعتی البرز قزوین در زمینی به متراژ 20000 مترمربع احداث کرد. اکنون با گذشت سالها تلاش بی وقفه وشبانه روزی و با توسعه وسعت کارخانه به متراژ 75000 مترمربع درحال تولید انواع محصولات از قبیل کولر آبی ، بخاری گازی ، آبگرمکن های مخزنی گازی و برقی و انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و به بهره برداری رسیدن خط مونتاژ اجاق گاز صفحه ای افتخاری عظیم درعرصه صنعت میهن ایران اسلامی میباشد.

از ابتدا با این باورکه کیفیت حق مشتری است ، خط مشی خود را جلب رضایت و تامین خواسته مشتریان قرارداده است و جهت دستیابی به این مهم و با توجه به بازار رقابت کنونی درعرصه بین المللی ، امیدواریم به یاری حق تعالی توانسته باشیم در توسعه صادرات غیرنفتی بخصوص لوازم خانگی گامی ارزنده برداریم.ازآنجایی که روند صادرات این شرکت ظرف سال های اخیر رشد صعودی داشته بنابراین مدیران این شرکت را به فعالیت همگام دراین زمینه تشویق نموده است.

امید است که با عنایت حق تعالی و یاری دست اندرکاران صنعت و با بهره گیری از دانش مدیریتی والایی که برخوردار است عامل موثری درگردش چرخ اقتصاد کشور و منطقه واشتغال زایی وافزایش و ارتقاء حجم صادرات کشور گردد.

مشکلات ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک

  1. باقی ماندن لکه روی ظروف: وجود لک پس از شست و شو دلایل مختلفی دارد.  یکی از آن ها عدم وجود نمک مخصوص در مخزن ماشین ظرفشویی می باشد.
  2. استفاده کم مواد شوینده نسبت به نوع کثیفی ظروف : استفاده از مواد شوینده هایی که تاریخ انقضای خود را گذرانده اند از دیگر دلایل ماندن لک می باشد.
  3. خارج نشدن آب از درون ماشین: از جمله مشکلاتی که نیاز به نعمیر تخصصی دارند این مورد می باشد.
  4. خرابی پمپ تخلیه ی آب ماشین اولین مورد در عدم تخلیه آب می باشد. همچنین مسدود شدن مسیر خروجی آب از ظرفشویی که احتمال گیر کردن مواد غذایی در آن می تواند باشد.
  5. سر و صدای نا حنجار: اگر ظروف در نزدیکی آبفشان قرار بگیرد می تواند باعث سر و صدا شود. گیر کردن خورده ظروف شکسته در پروانه ی پمپ تخلیه باعث این امر می شود.
  6. بسته نشدن درب: بسته نشدن درب ممکن است از شاسی قفل باشد. همچنین از بین رفتن عایق پلاستیکی درب. در اکثر مواقع با تعویض قفل درب این مشکل حل می شود.
    تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک

    تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک

نکات استفاده و تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک :

  • ماشین ظرفشویی را بیش از اندازه ی ظرفیت پر و استفاده نکنید.
  • ماشین ظرفشویی تمام اتوماتیک دوو را به صورت دوره ای سرویس کرده و فیلتر آن را پس از 6 بار استفاده بررسی کنید.
  • طی هر 3 الی 4 ماه ، یک بار ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنید تا عملکرد آن دچار مشکلی نشود.
  • از گذاشتن هر گونه وسایل بسیار کوچک و یا ظروف چوبی ، مسی ، قلعی ، پلاستیکی ، آلومینیومی ، نقره ای و کریستالی در درون ظرفشویی خود داری فرمایید.
  • از مواد شوینده (قرص ، پودر ، مایع جلا دهنده و …)به اندازه ی مناسب استفاده نمایید. استفاده بیش از حد  مواد شوینده کمکی به بهتر تمیز شدن ظروف نمی کند بلکه باعث شست و شوی دو مرتبه و در مرور زمان باعث خرابی دستگاه می شود

راه ها ارتباطی برای  تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک :

شما می توانید برای تعمیر ظرفشویی sepehr electric سپهر الکتریک خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *