تعمیر ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی پروفیلو -نمایندگی مجاز پروفیلو-22294451-88249010

تعمیر ظرفشویی پروفیلو

شرکت رای سرویس نمایندگی پروفیلو ، خدمات پس از فروش پروفیلو می باشد. رای سرویس توانمند در زمینه تعمیر  ظرفشویی پروفیلو و خدمات پس از فروش دوو در تهران می باشد. تامین قطعات اورجینال و اصلی ظرفشویی دوو با کمک مجرب ترین تکنسینها که در کمترین زمان در محل شما آماده خدمت میباشند.

رای سرویس از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر ظرفشویی پروفیلو ، خدمات پس از فروش پروفیلو .  خدمات پس از فروش ظرفشویی پروفیلو ، سرویس و تعمیر ظرفشویی در تهران بزرگ و البرز رای سرویس می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز پروفیلو و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر ظرفشویی پروفیلو  می باشد.

جهت سرویس دهی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010-13

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

نیم نگاهی به ماشین ظرفشویی پروفیلو 12 نفره PROFILO BM4282

تعمیر ظرفشویی پروفیلو

تعمیر ظرفشویی پروفیلو

پس از گذشت چند سال پس از تولید و ارائه ماشین های لباسشویی ، از ایده جدیدی به نام ماشین ظرفشویی رونمایی شد که یک دستگاه مکانیکی است و در سال های اخیر بین کاربران خانگی جا افتاده تا در شستن ظروف و برق انداختن آن ها به میزبان کمک کند.

ظرفشویی مبله بی ام 4282 ای جی « BM4282EG » از لوازم آشپزخانه پروفیلو « PROFILO » با ظرفیت 12 نفره می باشد که اندازه ای نسبتا حجیم و بزرگ دارد و با فضای داخلی گسترده ، رضایت مصرف کننده را تامین می سازد.

قدرت موتور BLDC « Brushless DC electric motor » این ماشین ظرفشویی 2400 وات در حالت تمام بار است که میزان نویز آن تنها 52 دسی بل می باشد و این مقدار برای یک ماشین مکانیکی فوق العاده ، بسیار ناچیز به شمار می آید.

یکی از ویژگی ها یا بهتر است بگوییم قابلیت های این ماشین ظرفشویی به نسبت هم رده هایش مانند ظرفشویی های بوش، این است که ظرف ها پس از اتمام شست و شو، به صورت خیس بیرون نمی آیند و کاملا خشک و بدون لکه آماده استفاده بعدی هستند.

در این ظرفشویی پروفیلو، تعداد 4 برنامه با عنوان های شستشوی فشرده « Intensive »، سریع 65 درجه سانتی گراد «° Fast 65 »، شستشوی اقتصادی « Eco » و شستشوی سریع 45 درجه سانتی گراد « °Fast 45 » بر روی پنل کنترل قابل استفاده هستند. حداکثر مدت زمان شروع با تاخیر این دستگاه 24 ساعت و حداقل آن نیز 1 ساعت در نظر گرفته شده که این می تواند با دماهای مختلف آب مانند 70، 65،50 و 45 درجه سانتی گراد شروع به کار کند، از طرفی دیگر برچسب مصرف انرژی و آب در این دستگاه A+ می باشد که به واسطه همین، میزان مصرف سالانه آب 3920 لیتر در نظر گرفته شده است.

ماشین ظرفشویی پروفیلو

پروفیلو که چند سالی است سابقه ای درخشان در زمینه تولید محصولات خانگی دارد ، این ماشین ظرفشویی را با طراحی مهندسی و شیک ارائه داده به طوری که بدنه آن با رنگ نقره ای خودش ، هیچ گونه لکه و اثر انگشتی جذب نمی کند ، به این صورت نیازی نیست هر روز دستمال به دست آن را تمیز کنید ، اما این ظرفشویی هیچ گونه پایه ای ندارد و برای استفاده از آن مجبور خواهید بود پایه ی یکپارچه برای عدم برخوردش با سطح زمین ، تهیه نمایید.

فضای داخلی این محصول از 2 طبقه بالا و پایین و سبد کارد و چنگال و فنجان تشکل شده که سیستم Extra Hygiene در این فضا حاکم است و شست و شوی بهداشتی تری را برای ظرف هایتان به ارمغان خواهد آورد. در نهایت این بخش بد نیست بدانید که ماشین ظرفشویی BM4282 با قفل ایمنی « Servo Lock » مانع از تولید خطر برای کودکانتان خواهد شد.

نکات استفاده از ماشین ظرفشویی :

  • ماشین ظرفشویی را بیش از اندازه ی ظرفیت پر و استفاده نکنید.
  • ماشین ظرفشویی تمام اتوماتیک دوو را به صورت دوره ای سرویس کرده و فیلتر آن را پس از 6 بار استفاده بررسی کنید.
  • طی هر 3 الی 4 ماه ، یک بار ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنید تا عملکرد آن دچار مشکلی نشود.
  • از گذاشتن هر گونه وسایل بسیار کوچک و یا ظروف چوبی ، مسی ، قلعی ، پلاستیکی ، آلومینیومی ، نقره ای و کریستالی در درون ظرفشویی خود داری فرمایید.

از مواد شوینده (قرص ، پودر ، مایع جلا دهنده و …)به اندازه ی مناسب استفاده نمایید. استفاده بیش از حد  مواد شوینده کمکی به بهتر تمیز شدن ظروف نمی کند بلکه باعث شست و شوی دو مرتبه و در مرور زمان باعث خرابی دستگاه می شود

علت روشن شدن علامت شیر آب بر روی ماشین ظرفشویی

روشن شدن علامت شیر آب لزوما مربوط به سیستم آب گیری دستگاه نمی باشد. در حالت کلی ، علامت شیر آب نمایش دهنده وجود مشکلی در دستگاه می باشد و معمولا به همراه یک کد خطا و یا ارور می باشد. در صورت مشاهده هر گونه ارور ، با رای سرویس تماس گرفته تا عیب دستگاه شما بررسی و حل گردد.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

روشن نشدن ماشین ظرفشویی دلایل بسیار مختلفی دارد . در ابتدا مینیاتوری برق ورودی و سپس پریز برق را چک نمایید . در صورتی که دستگاه باز هم روشن نشد دو دلیل اصلی می تواند باعث بروز این مشکل شده باشد . یا برد اصلی آسیب دیده است و یا دیس پلی یا همان نمایشگر دچار خرابی شده است.

علت خاموش نشدن ماشین ظرفشویی

یکی از مشکلات و ایرادات متداول در ماشین ظرفشویی ، این می باشد که دستگاه وسط کار قفل می شود و به صورت مداوم صدای کار کردن می دهد و خاموش نمی شود و برای خاموش نمودن دستگاه نیاز است که ماشین ظرفشویی از برق کشیده شود . در این حالت معمولا پیغام E15 بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد که نیازمند بررسی و حل توسط کارشناس می باشد.

چرا از رای سرویس برای تعمیر ظرفشویی پروفیلو خود استفاده نماییم؟

تعمیر ظرفشویی پروفیلو

تعمیر ظرفشویی پروفیلو

تعمیرات لوازم خانگی از جمله تخصصی ترین خدمات به حساب می آید. چرا که لوازم خانگی امروزه دارای پیچدگی در ساخت و سیستم های خاص و مدرن می باشند.

تعمیرات نادرست باعث خرابی در  دستگاه ظرفشویی دوو می شود.

این امر باعث از کار افتادگی ماشین ظرفشویی می شود.

در زمینه تعمیرات سرعت عمل و کیفیت در خدمات رسانی حرف اول را می زند.

 قطعات به کار رفته در تعمیرات توسط  رای سرویس دارای بالا ترین سطح کیفیت میباشد.

همچنین قطعات کاملا اورجینال و وارداتی هستند.

خدمات تعمیر و سرویس در شرکت رای سرویس برای محصولات شما. 

یخچال ، فریزر ، لباسشویی ، ظرفشویی ، ماکروفر و اجاق میباشد.

رای سرویس:

رعایت انصاف

ارائه خدمات نوین

یاور و متعهد

راه ها ارتباطی:

جهت تعمیر ظرفشویی دوو به  شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط  با ما تماس برقرار کنید. 

مشکل لوازم خانگی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

ما سریعا تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و ثبت سفارش کنید. جهت برخورداری از آفرها اینستاگرام رای سرویس را دنبال کنید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لوازم خانگی شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *