تعمیر ظرفشویی, نمایندگی ها

تعمیر ظرفشویی تک الکتریک -نمایندگی تک الکتریک-88249010

تعمیر ظرفشویی تک الکتریک

تعمیر ظرفشویی تک الکتریک

یکی از پیشرفته ترین و بروز ترین تعمیرگاه های تعمیر ظرفشویی تک الکتریک در تهران شرکت رای سرویس می باشد که با بیش از  30 سال تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

تعمیر ظرفشویی تک الکتریک

تعمیر ظرفشویی تک الکتریک

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل تک الکتریک ، خدمات پس از فروش تک الکتریک ، و همچنین تعمیر ماشین ظرفشویی تک الکتریک ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تک الکتریک و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی  تک الکتریک می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

نکات استفاده از ماشین ظرفشویی :

1-ماشین ظرفشویی را بیش از اندازه ی ظرفیت نباید آن پر و استفاده نکنید.

2-ماشین ظرفشویی های تمام اتوماتیک را به صورت دوره ای سرویس کرده و فیلتر آن را پس از 6 بار استفاده بررسی کنید.

3-طی هر 3 الی 4 ماه ، یک بار ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنید تا عملکرد آن دچار مشکلی نشود.

4-از گذاشتن هر گونه وسایل بسیار کوچک و یا ظروف چوبی ، مسی ، قلعی ، پلاستیکی ، آلومینیومی ، نقره ای و کریستالی در درون ظرفشویی خود داری فرمایید.

5-از مواد شوینده (قرص ، پودر ، مایع جلا دهنده و …)به اندازه ی مناسب استفاده نمایید. استفاده بیش از حد  مواد شوینده کمکی به بهتر تمیز شدن ظروف نمی کند بلکه باعث شست و شوی دو مرتبه و در مرور زمان باعث خرابی دستگاه می شود.

مشکلات ماشین طرفشویی (تعمیرماشین ظرفشویی تک الکتریک)

1-عدم خشک کردن ظروف

در صورت وجود مشکل در بخش خشک کردن ظروف توسط ماشین ظرفشویی می بایست در ابتدا گوشزد نمود که هیچ ماشین ظرفشویی ، قادر به خشک کردن ظروف پلاستیکی نیست اما اگر ظروف دیگر نیز در انتهای سیکل شست و شو خشک نشده بودند ، ابتدا مطمئن شوید که دستگاه آب را گرم می کند . در صورتی که اطمینان یافتید که آب داغ نمی شود به احتمال بالا ایراد از سیستم هیت پمپ ظرفشویی می باشد.

2-روشن شدن علامت شیر آب بر روی نمایشگر ظرفشویی

روشن شدن علامت شیر آب لزوما مربوط به سیستم آبگیری دستگاه نمی باشد. در حالت کلی ، علامت شیر آب نشانگر وجو مشکل در دستگاه می باشد و معمولا به همراه یک کد خطا یا ارور می باشد. در صورت مشاهده هر گونه ارور ، با رای سرویس تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما بررسی گردد.

3-عدم تخلیه آب

در صورت بروز این مشکل ، ممکن است سیستم خروجی دستگاه ایراد داشته باشد. ابتدا فاضلاب دستگاه و مسیر خروجی را مورد بررسی قرار دهید. در صورت عدم رفع عیب احتمالا پمپ ظرفشویی دچار مشکل شده بوده است . برای اینکه به این مشکل دچار نشوید فیلتر ظرفشویی را مرتبا تمیز کنید و هر دو ماه یک بار جرمگیری ماشین ظرفشویی را انجام دهید.

تعمیر ظرفشویی تک الکتریک

تعمیر ظرفشویی تک الکتریک

تعمیر ظرفشویی تک الکتریک

شرکت رای سرویس نمایندگی رسمی تک الکتریک و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه و خدمات پس از فروش تک الکتریک ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر ظرفشویی تک الکتریک در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر تعمیر ظرفشویی تک الکتریک و دیگر لوازم خانگی تک الکتریک می باشند.

در صورت وجود هر گونه مشکل در ظرفشویی تک الکتریک خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر ظرفشویی تک الکتریک می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر ظرفشویی تک الکتریک شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر ظرفشویی تک الکتریک خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل ظرفشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات ظرفشویی تک الکتریک شما است.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *