تعمیر اسپیلت, تعمیر کولر گازی, نمایندگی ها

تعمیر کولر گازی دوو و عیب یابی آن

کولر گازی دوو در رای سرویس

شرکت رای سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات مربوطه به تعمیر کولر گازی دوو ،و دیگر برند ها میباشد.جهت تعمیر،سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

88249010-13

رای سرویس آماده کمک رسانی حتی در ایام تعطیل.

 

رای سرویس

کولر های گازی نسلی نو از وسایل سرمایشی میباشند که مدت زیادی است وارد بازار شده و مزیت های بیشتری نسبت به کولر های آبی دارند و طی سال های پیش رو شاهد جایگزینی آن به جای کولر های آبی خواهیم بود.

شرکت  رای سرویس با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر کولر گازی دوو و سرویس آن و برند های دیگر و همچنین محصولات برقی دیگر یاری میکند.

رای سرویس به شما عزیزان پیشنهاد میکند در صورت بروز هر گونه مشکل و اختلال در بخش های عملکردی کولر گازی، مشاهده هر گونه اخطار و دیگر تغییرات را جدی گرفته و با شماره  13-88249010  تماس بگیرید. رای سرویس در صورت بروز مشکلاتی اعم از:

چکه کردن آب،تولید برفک،پارگی کابل،خرابی برد الکتریکی و …

با کمک کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای تعمیر کولر گازی دوو می تواند با ارائه خدماتی نظیر  سرویس دهی دوره ای و یا تعمیر فوری دستگاه، به مشکل و یا خرابی دستگاه شما پایان دهد.همواره میتوانید نکات ایمنی و طرز صحیح به کار گیری و استفاده از دستگاه خود را توسط متخصصین ما در این زمینه فرا گرفته و طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

تلفن تماس:

88249010-13

 

شرکت دوو

دوو،( daewoo)از دسته شرکت های خوشه‌ای کره‌ای میباشد که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است.

تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد.شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که بعضی از آنها امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند

 

خرابی های کولر گازی دوو که ممکن است برایتان اتفاق افتاده باشد

در طی روز مشتران زیادی با ما تماس میگیرند و از مشکل به وجود امده برای دستگاهشان مینالند.برخی از این مشکلات با وجود کوچک بودن زمینه ساز مشکلات پیچیده تر هستند لذا خولهشمندیم برای رفاه خود دقت کرده و هزینه های گزافی را برای خود با کم توجهی به سلامت دستگاه نسازید.

1-کولر گازی باد خنک نمی زند.
2-میزان سرمای کولر گازی کم شده است.
3-ریموت کنترل کولر گازی کار نمیکند.
4-کولر گازی گرما تولید نمی کند.
5-پنل داخلی کولر گازی (اواپراتور) صدای صدا تولید میکند.
6-کولر گازی هنگام کارکرد آبریزش و یا نشت آب دارد.
7-پرتاب باد کولر گازی کم شده است.
8-کولر گازی روشن نمیشود.
9-کولر گازی هنگام کارکرد آب برتاب میکند.
10-به محض روشن شدن کولر گازی ارور یا کد خطا نشان میدهد.
11-پنل داخلی کولر گازی یخ زده و یا دچار برفک زدگی شده است.
12-کمپرسور کولر گازی روشن نمیشود.
13-با روشن کردن کولر گازی فیوز برق میپرد.

دیگر نگران خرابی کولر گازی دوو خود نباشید تعمیرکاران رای سرویس دارای علم به روز و تجربه درخشان در رفع این مشکلات هستند. آنها در کمترین زمان ممکن دستگاه شما را عیب یابی کرده و اقدامات لازم جهت رفع آن را انجام میدهند.

 

ویژگی های کولر گازی دوو

1-دارایی از سیستم کنترل از راه دور به صورت LED

2-دارای سیستم روشن و خاموش شدن اتوماتیک در طی 24 ساعت و بیشتر

3-دارا بودن از مبدل های حرارتی

4-مجهز به سیستم عملیات توربو

5-بدنه ضد زنگ زدگی

6-چرخش به صورت دو راه و اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *