اجاق گاز, نمایندگی ها

تعمیر اجاق گاز مجیک شف Magic chef و عیب یابی آن

رای سرویس

شرکت رای سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات مربوطه به تعمیر اجاق گاز مجیک شف و دیگر برند ها میباشد.جهت تعمیر،سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

88249010-13

رای سرویس آماده کمک رسانی حتی در ایام تعطیل.

شرکت  رای سرویس با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر اجاق گاز مجیک شف و برند های دیگر و همچنین محصولات برقی دیگر یاری میکند و خواهشمند است در صورت بروز هر گونه مشکل و اختلال در بخش عملکرد اجاق گاز، مشاهده هر گونه خرابی و دیگر تغییرات را جدی گرفته و با شماره 13-88249010 تماس بگیرید.

رای سرویس در صورت بروز مشکلاتی اعم از:

عدم گرم شدن اجاق گاز و یا فر،داغی بیش از حد و سوختن غذا،عدم کار کردن المنت های حرارتی و….

با کمک کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای تعمیر اجاق گاز مجیک شف شما را بر عهده میگیرد و با ارائه خدماتی نظیر  سرویس دهی دوره ای و یا تعمیر فوری دستگاه، به مشکل و یا خرابی دستگاه شما برای همیشه پایان می دهد

 

مجیک شف

تعمیر اجاق گاز مجیک شف

شرکت magic chef با به کار گیری از ایده های جالب برای تولید نسل جدیدی از محصولات خانگی به منظور تغییر تحول در این عرصه تاسیس شده است. این شرکت مستقر در ایران است ومحصولات آن با بالاترین کیفیت تولید و عرضه گردد.

ما با استفاده از جدید ترین و بروزترین تکنولوژی های روز دنیا و به کارگیری از خلاقیت و طراحی مدرن، محصولاتی با کیفیت برای سهولت در امور زندگی شما عزیزان فراهم کرده ایم.

طراحی محصولات این شرکت برگرفته از محصولات آلمانی میباشد و تمامی محصولات از بالاترین کیفیت برخوردار می باشند.

 

مشکلات رایج در اجاق گاز مجیک شف

1-عدم گرم شدن اجاق گاز

از رایج ترین مشکلات مربوط به اجاق گاز عدم گرم شدن آن است که می تواندمشکلی بسیار جدی باشد. این مشکل می تواند به چندین دلایل مختلف اتفاق بیافتد. رایج ترین دلیل آسیب دیدن المنت حرارتی و معیوب شدن آن است.

برای اطمینان از صحت خرابی المنت میبایست اجاق گاز را روشن نمایید. اگر صدای فن را می شنوید و گریل نیز کار می کند اما هیچ گرمایی تولید نمی شود، پس به احتمال بسیار زیاد به یک المنت فن جدید نیازمند هستید.

اگر  که گریل شما حرارت و گرما تولید نمی کند اما اجاق گاز شما گرم می شود، به یک المنت گریل جدید احتیاج دارید.

دیگر دلایلی که ممکن است باعث گرم نشدن اجاق باشد عبارتند از:

ترموستات اجاق معیوب، که نیاز به تعویض دارد
ایرادی در سوئیچ انتخاب حالت اجاق به وجود آمده است
فیوز حرارتی معیوب و یا شکسته شده
ترموستات های ایمنی معیوب شده

 

توجه

در برخی از این موارد ممکن است امکان انجام تعمیر توسط خود شما وجود داشته باشد، هرچند برای این موارد هم توصیه ما تماس با تعمیرکاران باتجربه و دارای صلاحیت رای سرویس برای انجام تعمیرات می باشد. اما بسیاری از دلایلی که برای این مشکل ذکر شد جزء موارد تخصصی بوده و لازم است تعمیرکار باتجربه که دانش کافی داشته این خدمات را انجام دهد، چرا که از بروز آسیب های بیشتر به دستگاه شما جلوگیری می نماید.

 

2-داغی بیش از حد و سوختن غذا

در صورتی که امکان تنظیم دمای اجاق را وجود ندارد و یا اینکه این تنظیمات کنترل نمی شوند، ممکن است دمای فضای داخل اجاق بسیار بالا رفته و غذای شما بسوزد.

این امر معمولا به دلیل عیب در ترموستات دستگاه بوجود می آید. در این حالت ترموستات از کار افتاده است و لازم است که تعمیرکاران متخصص این قطعه را تعویض نمایند.

 

3-عدم کار کردن المنت های حرارتی

در نوع دیگری از اجاق های پخت و پز،گاز هایی وجود دارند که همانند اجاق های دیگر بوده و تنها تفاوت در نحوه استفاده آنها از برق به جای گاز برای پخت و پز می باشد. در این اجاق های آشپزی تعدادی المنت حرارتی در سطح دستگاه قرار گرفته است. این المنت های حرارتی با عبور جریان  برق از خود داغ شده و به تولید گرما و حرارت می پردازند.

در صورتی که یکی از المنت های حرارتی کار نمی کند، به سراغ یکی دیگر رفته و آن را تست کنید. در صورتی که المنت های دیگر مشکلی در کارکرد خود نداشتند، المنت مورد نظر معیوب است. در این حالت مشکل بوجود آمده می تواند ناشی از سیم پیچ باشد که باید توسط مولتی متر بررسی شود و در صورت نیاز تعویض گردد. همچنین ممکن است مشکل از پایانه ها و سوکت های متصل به سیم پیچ باشد که در این صورت به تعویض نیاز خواهند داشت.

 

توجه

برای دسترسی به المنت ها و تعویض آن ها در بسیاری از مدلهای اجاق های برقی لازم است که ابتدا سطح رویی گاز را برداشته و برق دستگاه را قطع نمایید. بدلیل خطر آفرین بودن این فرآیند توصیه می گردد که به هیچ وجه تعمیرات را شخصا انجام نداده و یا به افراد غیر متخصص نسپارید.

رای سرویس شما را در تعمیر اجاق گاز مجیک شف خود کمک میکند.

 

دیگر مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاید

ولوم اجاق گاز را نگه میداریم اما روشن نمیشود .
ترموکوبل اجاق گاز خراب شده و نیاز به تعمیر دارد .
فندک اجاق گاز کار نمیکند .
شیشه اجاق گاز شکسته است .
عدم کار کردن و روشن شدن فر اجاق گاز.

 

تعمیر اجاق گاز مجیک شف در رای سرویس

شرکت رای سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات مربوطه به تعمیر اجاق گاز مجیک شف و دیگر برند ها میباشد.

جهت تعمیر،سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

88249010-13

رای سرویس آماده کمک رسانی حتی در ایام تعطیل.

شرکت  رای سرویس با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر اجاق گاز مجیک شف و برند های دیگر و همچنین محصولات برقی دیگر یاری میکند.

رای سرویس به شما عزیزان پیشنهاد میکند در صورت بروز هر گونه مشکل و اختلال در بخش های عملکردی اجاق گاز، مشاهده هر گونه اخطار و دیگر تغییرات را جدی گرفته و با شماره  13-88249010  تماس بگیرید.

رای سرویس در صورت بروز مشکلات ذکر شده با کمک کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات اجاق گاز مجیک شف می تواند با ارائه خدماتی نظیر  سرویس دهی دوره ای و یا تعمیر فوری دستگاه، به مشکل و یا خرابی دستگاه شما پایان دهد.

همواره میتوانید نکات ایمنی و طرز صحیح به کار گیری و استفاده از دستگاه خود را توسط متخصصین ما در این زمینه فرا گرفته و طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

تلفن تماس:

88249010-13

 

نحوه ارتباط با ما

توصیه میشود که اگر از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستید به هیچ عنوان دست به تعمیر اجاق گاز خود یا تعویض قطعه به صورت تخصصی نزنید.

شما برای تعمیر اجاق گاز مجیک شف  خود دو راه دارید :

1-با مراجعه به سایت رای سرویس و یااینستاگرام و یا تلگرام نکات آموزشی را مطالعه نمایید و در حد توان در تعمیر اجاق گاز  مجیک شف خود قدم بردارید.

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/rayservis.ir/

2-با تماس با تعمیرگاه مجاز رای سرویس واقع در تهران ،خدمات تعمیر و سرویس اجاق گاز مجیک شف خود را از ما بخواهید.

تلفن :

نمایندگی شمال تهران
02122294451_53
نمایندگی غرب و دفتر مرکزی تهران
02188249010_13
نمایندگی جنوب و شرق تهران
02166923406
پشتیبانی
02188240484

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

2 دیدگاه در “تعمیر اجاق گاز مجیک شف Magic chef و عیب یابی آن

  1. سویزی گفت:

    از خدمات کارشناس راضی نبودیم.

    1. 141954 گفت:

      درود دوست عزیز مورد چی بوده بفرمایید ولی فکر کنم از نمایندگی ما نبوده طبق بررسی هایی که انجام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *