نمایندگی ها

نمایندگی شولتز scholtes-خدمات پس از فروش شولتز- 88249010

نمایندگی شولتز scholtes

نمایندگی شولتز scholtes

رای سرویس نمایندگی شولتز scholtes و خدمات پس از فروش شولتز با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه شولتز ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل شولتز ، خدمات پس از فروش scholtes ، و همچنین تعمیر نمایندگی شولتز scholtes ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

نمایندگی شولتز scholtes

نمایندگی شولتز scholtes

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز scholtes و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر لوازم خانگی شولتز می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

درباره برند شولتز scholtes

برند شولتز در سال 1922 توسط  ” اوگن شولتز ” که تفکری نو و مدرن در رابطه با پخت داشت شرکتی را تأسیس نمود که با تولیدات خود تحولی نو در ساخت زندگی مدرن تر را تحقق میبخشید .

در ابتدا برند شولتز در ارائه اجاق های زغالی در بازار پیشرو بود و با تولید اجاق های گازی و برقی ، موقعیت پیشرفت و محبوبیت خود را حفظ نموده .

نمایندگی شولتز scholtes

نمایندگی شولتز scholtes

شرکت شولتز در طول این سالیان با ابداعات و ارائه مدل هایی با ظاهری دقیق و زیبا و همچنین با کیفیت در حال پیشرفت بوده و همچنان از برند های محبوب جهانی است.

در سال 1923 شرکت شولتز طی کم تر از یک سال ، اولین اجاق استیل لعابی خود را عرضه بازار نمود که دستگاهی با کارایی و مقاومت بالا بود .

در سال 1969 شرکت شولتز اولین فر با سیستم تمیز کنندگی خودکار را وارد بازار کرد و در سال 1974 اولین صفحه شیشه ای-سرامیکی را عرضه نمود .

نمایندگی شولتز scholtes

نمایندگی شولتز scholtes

در سال 1979 اولین اجاق القایی خود را وارد بازار کرد و همچنان با پیشرفتی که در تکنولوژی داشت در سال 1990 اولین صفحه لمسی خود را نیز عرضه نمود.

در دهه 2000 نیز با بهره گیری از یک تیم حرفه ای از سر آشپز ها ، مهندسین و طراحان شولتز به ابداعات خود ادامه داد تا به تازه های جدیدی مانند ” سیستم برنامه ریزی اتوماتیک پخت ” و ارائه مدل هایی با طراحی های مدرن و ظاهری زیبا دست یافت .

لوازم تحت پوشش تعمیر و سرویس

مجموعه خدمات رسانی رای سرویس به همراه کادر فنی خود که  دارای تسلط کافی ، آموزش دیده و دارای تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی شولتز در زمینه لوازم خانگی و آشپزخانه می باشند همواره آماده کمک رسانی و حل مشکلات شما می باشند.

تعمیر و سرویس انواع اسپیلت ،کولر گازی ، یخچال ، ماشین ظرفشویی ،ماشین لباسشویی ،اجاق گاز ،ماکروفر ،جارو برقی ،اتو ، غذا ساز ،قهوه ساز ، تعمیر دستگاه قهوه ساز اسپرسو ، همزن ، هود ، پکیج و خرده لوازم خانگی و آشپزخانه دیگر شولتز انجام می شود.

تعمیر لوازم خانگی شولتز scholtes

شرکت رای سرویس نمایندگی شولتز scholtes و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه و خدمات پس از فروش شولتز ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر لوازم خانگی شولتز در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر تعمیر لوازم خانگی شولتز scholtes می باشند.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر لوازم خانگی شولتز شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر لوازم خانگی شولتز خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لوازم خانگی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لوازم خانگی شولتز شما است.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *