ماکروفر

تعمیر ماکروفر SAM سام-88249010-22294451

تعمیر ماکروفر SAM سام

 رای سرویس تنها نمایندگی لوازم خانگی SAM سام و خدمات پس از فروش و تعمیر ماکروفر SAM سام   با بیش از  30 سال تجربه توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی SAM سام و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه SAM سام ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس  از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه SAM سام ، خدمات پس از فروش SAM سام ، تعمیر ماکروفر SAM سام ، نمایندگی SAM سام و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر  نمایندگی مجاز SAM سام و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

نمایندگی لوازم خانگی SAM سام

نمایندگی لوازم خانگی SAM سام

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

لوازم خانگی SAM سام

شرکت سام گروه آتی در سال 1392 توسط گروهی از مدیران و متخصصان در امور لوازم خانگی تاسیس شد. شرکت فعالیت خود را در دو بخش عمده لوازم خانگی (بزرگ و کوچک) و سیستم های تهویه مطبوع آغاز کرد. هم اکنون این شرکت بیش از 130 مدل محصول خود را به بازار ایران عرضه کرده است. سام گروه آتی محصولات خود را از طریق چندین تامین کننده خارجی در آسیا تولید کرده و در حال مذاکره با چند تامین کننده جدید در آسیا و اروپا نیز می باشد.

رده بندی محصولات سام از نظر قیمت در سطح متوسط رو به بالا و از لحاظ کیفیت در سطح خوب روبه عالی می باشد. در بخش خدمات پس از فروش این شرکت در حال حاضر 525 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد و در حال افزایش مراکز فروش و خدمات خود به صورت سراسری می باشد. مدیر عامل سام شعار و هدف خود را تحت عنوان 3G (محصول خوب، قیمت خوب و خدمات خوب)به مشتریان معرفی کرده و ماموریت اصلی شرکت را تعهد به مشتری و حفظ و افزایش روز افزون کیفیت می دانند. شرکت سام گروه آتی با اهداف عالی سعی در تسهیل روند فروش و خدمات پس از فروش در عرصه بازار ملی و لوازم خانگی دارد..

چرا ماکروفر کار می کند اما غذا را گرم نمی کند؟

بعضی اوقات لامپ دستگاه روشن می شود اما دستگاه گرم نمی شود یا کار نمی کند. گاهی لامپ روشن می شود و سینی می چرخد اما غذا گرم نمی شود.

دلایل:
  • اگر محافظ حرارتی معیوب باشد می تواند گاهی منجر به این مشکل شود وقتی همه چیز به نظر درست کار می کند به جز اینکه ماکروفر گرم نمی کند.
  • محافظ حرارتی میزان گرما را در ماکروفر کنترل می کند و آن را در قالب یک سوئیچ قرار می دهد.
  • اگر حرارت در دستگاه از حد معینی بیشتر شود، به طور خودکار جریان ماکروفر قطع می شود و دیگر گرما تولید نمی کند.
  • گاهی علت عدم تولید گرما پایین رفتن فیوز است.
نحوه تعمیر:
  • اگر گرما به علت مهار شدن فیوز باشد، فقط باید ماکروفر را ریست کنید.
  • محافظ حرارتی معیوب باید تعویض شود تا ماکروفر بتواند دوباره عملکرد عادی داشته باشد.
  • گاهی اوقات انتخاب نادرست زمان پخت یا تنظیمات پاور هم می تواند باعث تولید نشدن گرما شود، پس قبل از گرم کردن غذا دوباره تنظیمات رو انجام دهید.
  • اگر با این کارها هم درست نشد، باید با یک تکنسین تعمیرات ماکروفر تماس بگیرید تا اشکال در جریان برق یا مشکل مگنترون را چک کند.
    تعمیر ماکروفر SAM سام

    تعمیر ماکروفر SAM سام

چرا صفحه گردان ماکروفر نمی چرخد؟

وقتی صفحه گردان به درستی چرخش داشته باشد ماکروویو شروع به کار می کند و غذا به طور یکنواخت گرم می شود. موتور چرخنده در زیر صفحه قرار گرفته و باعث چرخش صفحه می شود. وقتی موتور دچار مشکل شده باشد صفحه یا بشقاب از حرکت می ایستد .

دلایل:
  • اگه موتور معیوب نباشد، احتمالا اشکال از صفحه کنترل یا صفحه نمایش است.
  • اگر ماکروفر دکمه یا سوئیچی برای کنترل صفحه چرخان دارد، می توان مشکل از آن هم باشد.
  • گاهی کثیفی زیر این صفحه جمع می شود .این کثیفی می تواند باعث سفت شدن و حرکت نکردن صفحه شده باشد.
نحوه تعمیر:
  • اگر موتور خراب شده باشد باید توسط یه تکسنین ماکروفر ماهر تعویض و یا تعمیر شود . همچنین باید محل اتصال بین صفحه و موتور هم بررسی نمایید و مطمئن شوید صفحه درست قرار گرفته باشد و راحت حرکت کند.
  • موتور به راحتی تعویض میشود اما اگر مشکل از صفحه کنترل باشد ، باید پنل کنترل یا صفحه کلید ماکروفر رو برای حل این مشکل بررسی کنید.
  • همچنین اگر صفحه چرخان از قسمتی که به موتور متصل میشود شکستگی دارد پیشنهاد میکنیم تعویض گردد، چون در حالت چرخش مانع ایجاد می کند.

راه ها ارتباطی برای  تعمیر ماکروفر SAM سام :

شما می توانید برای تعمیر ماکروفر SAM سام خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *