جارو برقی

تعمیر جاروبرقی پاکشوما-رای سرویس-88249010

تعمیر جاروبرقی پاکشوما

تعمیر جاروبرقی پاکشوما

رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی پاکشوما با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیر و سرویس جاروبرقی و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر انواع جاروبرقی در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

عیب یابی و تعمير جاروبرقی پاکشوما

عدم کارکرد موتور جاروبرقی

ابتدا مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل است و گیرنده الکتریکی مشکلی ندارد. کابل برق را نیز تست کنید. موتور یونیورسال و کلید را تست کنید و هر قطعه ای که مشکل دارد را تعمیر یا تعویض کنید.

کند بودن موتور جاروبرقی و خرابی فن

اگر موتور کند کار می کند، به دنبال هر گونه آشغال یا تجمع گرد و خاک به مرور زمان بگردید و در صورت وجود آن را برطرف کنید.

اگر فن خراب است، آن را تعویض کنید. برس های فرسوده را تعویض کنید و بیرینگ های خشک را با روغن و یا گریس سبک روغن کاری کنید و بیرینگ های فرسوده را تعویض کنید.

عدم کافی بودن مکش جاروبرقی

اگر مکش جاروبرقی کافی نیست، به احتمال زیاد مخزن یا کیسه آن پر شده است. در صورت نیاز آن را خالی و یا تعویض کنید. همچنین لوله فنری را از نظر انسداد چک کنید و در صورت گیر کردن یا تجمع اشیا در آن، مشکل را برطرف کنید. فیلتر را تمیز یا تعویض کنید. فن موتور را چک کنید.

راه ها ارتباطی برای تعمیر جاروبرقی پاکشوما:

شما می توانید برای  تعمیر و سرویس جاروبرقی پاکشوما خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *