تعمیر کولر گازی

کولرگازی و تهویه مطبوع چیست قسمت اول-88249010

تعمیر کولرگازی و تهویه مطبوع

تعمیر کولر گازی و تهویه مطبوع

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات کولر گازی و تهویه مطبوع و خدمات پس از فروش و تعمیر کولر گازی و تهویه مطبوع با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر کولر گازی و تهویه مطبوع و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه کولر گازی و تهویه مطبوع ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهرترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمیترین و مجهزترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه کولر گازی و تهویه مطبوع  ، خدمات پس از فروش کولر گازی و تهویه مطبوع  ، تعمیر کولر گازی و تهویه مطبوع، نمایندگی کولر گازی و تهویه مطبوع  و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی و تهویه مطبوع و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

کولر گازی و تهویه مطبوع چیست؟

در گذشته هر کدام از کشورها برای متعادل ساختن هوا از روش های مخصوص به خود استفاده می کردند. به عنوان مثال در مصر باستان، نیها را خیس می کردند و با آویزان کردن آنها در پشت پنجره، هوا را خنک می کردند. در رم باستان جریان هوا در قناتها باعث خنک شدن هوا می شد و در ایران باستان نیز از بادگیرها برای خنک کردن هوا استفاده می شد. اما امروزه روش های گذشته تقریبا منسوخ شدند و تکنولوژی در تمام جنبه های زندگی حضور پررنگی دارد.

یکی از وسایلی که علاوه بر فصل های گرم سال، می تواند در فصل های سرد نیز استفاده شود، کولر گازی است که سرمایش و گرمایش مطلوبی را فراهم می کنند.

تاریخچه کولر گازی

کولر گازی که امروزه به عنوان نسل جدیدی از سیستم های سرمایشی و گرمایشی شناخته می شوند، توسط مخترع آمریکایی به نام ویلیس کریر، در سال 1902 میلادی اختراع شد. در واقع، زمانی که ویلیس کریر در تلاش بود تا بتواند راه حلی برای خنک کردن دستگاه های چاپ پیدا کند، تا  کنترل رطوبت هوا را مبنا قرار دهد.

به منظور کنترل رطوبت هوا، ویلیس کریر به جای استفاده از گردش هوا در دور کویل گرم، از دور کویل سرد استفاده کرد و از این طریق باعث شد تا هوای خنک خارج شود. از این رو علاوه بر اینکه کولر گازی اولیه باعث خنک شدن دستگاه های چاپ می شد، همچنین موجب می شد تا با متعادل کردن رطوبت هوای محیط، هم ترازی جوهر و کاغذ افزایش یافته و کیفیت چاپ بالاتر برود.

اختراع کریر باعث شد تا موسسات مختلفی خواهان استفاده از این کولر گازی شوند. به همین دلیل ویلیس کریر شرکت تهویه مطبوع کریر را افتتاح کرد.

مخترع دیگری که در پیدایش کولر گازی های امروزی نقش غیر قابل انکاری داشته است، روبرت شرمن می باشد که باعث پیشرفت چشمگیری در کولر گازی اولیه شد.

روبرت شرمن کولر گازی ای را اختراع کرد که قابلیت حمل داشت و در پشت پنجره نصب می شد. همچنین قابلیت های مهم دیگری از جمله قابلیت کنترل دما و رطوبت و مجهز بودن به فیلتر تصفیه هوا را داشت. اما متاسفانه اختراع شرمن توسط یک شرکت بزرگ دزدیده شد و با وجود اینکه شرمن از منفعت مالی اختراع خود بی بهره ماند، اما اختراع او روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار گرفت.

تعمیر کولرگازی و تهویه مطبوع

تعمیر کولرگازی و تهویه مطبوع

معرفی شرکت های سازنده کولرگازی

امروزه کولر گازی به واسطه پیشرفت فناوری و تکنولوژی به یکی از پر استفاده ترین محصولات الکتریکی تبدیل شده اند و در برند های مختلفی در بازارهای جهانی به فروش می رسند. در ادامه به معرفی برترین برند های کولر گازی پرداخته ایم.

  1. یکی از برترین شرکت های سازنده کولر گازی، شرکت کره ای ال جی می باشد که با تولید و عرضه مدل های متنوعی از جمله کولر گازی نکست پلاس (Next Plus)، جنکول (Gen Cool)، تایتان (Titan) و آرت کول (Art Cool­) سهم زیادی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.
  2. دلیل اعتبار و فروش زیاد کولر گازی های شرکت ال جی را می توان بهره گیری از فناوری های روز، کیفیت بالای محصولات، تنوع در مدلها، قیمت مناسب و ارائه قابلیت های متعدد دانست.
  3. قابلیت پرتاب باد از 15 تا 20 متر و در هر چهار جهت یکی از قابلیتهایی است که می توان برای کولر گازی های ال جی به آن اشاره کرد. کولر گازی های ساخت شرکت ال جی عملکردی هوشمندانه ارائه می دهند به طوریکه قادرند تا محیط را اسکن کرده و همچنین باد را به سمت افراد حاضر در محیط بدمند.
  4. کولر گازی های ال جی با به کار گرفتن انواع فیلترهای هوا، انواع باکتریها و بوهای نامطبوع را از بین می برند و امکان تنفس هوای پاکیزه را فراهم می نمایند.
  5. از دیگر قابلیت های قابل توجه کولر گازی های ال جی، استفاده از سیستم محافظ در برابر نوسانات ولتاژ و همچنین کاهش قابل توجه مصرف انرژی برق است.
  1. از دیگر شرکت های قدر در ساخت کولر گازی، شرکت اجنرال است که یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت بزرگ فوجیستو می باشد. کولر گازی های ساخت این شرکت ژاپنی، به دلیل گرید مصرف انرژی A+++ یکی از کم مصرف ترین کولر گازی های جهان به شمار می روند.
  2. کولر گازی های اجنرال از قطعات مستحکمی ساخته شده اند و در زمان کارکرد صدای کمی را تولید می نمایند. این کولر گازیها قادرند شرایط آب و هوایی گرم را به خوبی تحمل نمایند و با وجود این شرایط آب و هوایی حاد نیز کارایی قابل قبولی را ارائه می دهند.
  3. تنوع در مدلها و قابلیت های پیشرفته کولر گازی اجنرال از دلایل دیگری است که موجب فروش گسترده کولر گازی های این برند مشهور، به خصوص در بازارهای کشور های آسیایی شده است.
  4. از جمله قابلیت های کولر گازی های اجنرال می توان به سیستم اینورتر، قابلیت از بین بردن بوهای نامطبوع با استفاده از فیلترهای پیشرفته و همچنین قابلیت شستشوی پنل داخلی کولر گازی اشاره کرد.

اگر قصد خرید کولر گازی را دارید و اولین اولویت شما قیمت پایین آن است، کولر گازی جنرال می تواند برندی باشد که می توانید به سراغ آن بروید. موتور به کار رفته در کولر گازی جنرال، بهره گرفته از موتور توشیبا است و همچنین گرید مصرف آن B می باشد. همانطور که گفته شد، مزیت کولر گازی های جنرال در مقایسه با کولر گازی های شرکت های رقیب، تنها در قیمت پایین آنها می باشد.

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی است که سال ها ست بخش زیادی از بازارهای جهانی را در دست دارد. دلیل محبوبیت طولانی مدت این شرکت  کیفیت بالا و در عین حال تکنولوژی روز دنیا می باشد.

جالب است بدانید که شرکت سامسونگ جزو اولین شرکتهایی بوده است که قابلیتهایی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، کاهش مصرف انرژی، پره و اپراتور طلایی ضد فرسایش، امکان تغییر سرمایش به گرمایش و برعکس، دکمه عملکرد بهینه، کار کرد کم صدا و … را در کولر گازی های خود به کار گرفت. طراحی زیبا و متنوع از دلایل دیگر انتخاب کولر گازی سامسونگ است.

  1. کولر گازی گری ساخت چین هستند. این کولر گازی ها به خوبی توانسته اند با سایر تولید کنندگان کولر گازی ژاپنی، کره ای و آلمانی رقابت نمایند. با وجود اینکه کولر گازی های گری از قیمت پایینی برخوردارند، انرژی کمی را مصرف می کنند.
  2. این کولر گازی ها به نسبت قیمت پایینی که دارند، از امکانات پیشرفته ای برخوردار هستند و می توانند برای کسانی که علاوه بر قیمت پایین، به دنبال کاهش مصرف انرژی و امکانات قابل قبول برای کولر گازی می باشند، انتخاب مناسبی در نظر گرفته شوند.
  3. از امکانات قابل توجهی که می توان برای کولر گازی گری به آنها اشاره کرد، عبارت است از اینکه کمپرسور به کار رفته در این کولر گازی ها اغلب ساخت شرکت های آمریکایی است؛ همچنین امکان اتصال کولر گازی به اینترنت، از جمله قابلیت های منحصر به فرد کولر گازی های گری محسوب می شود. کیفیت بالای سرمایش و گرمایش این کولر گازی، از قابلیت های دیگر کولر گازی های این برند چینی می باشد.
  1. آلمان یکی دیگر از تولیدکنندگان کولر گازی محسوب می شود که در این زمینه از رقبای جدی برای شرکت های ژاپنی و آمریکایی محسوب می گردد. قیمت کولر گازی های بوش، با توجه به امکانات خوبی که دارند، مناسب و به صرفه است.
  2. قابلیت ها و امکاناتی که برای این کولر گازی در نظر گرفته شده است عبارت هستند از: طراحی بدنه ساده و در عین حال زیبا، فیلترهای جدید ضد باکتری، بهره گرفتن از کمپرسور قدرتمند T3، سیستم اینورتر، گرید انرژی مناسب، سیستم عیب یابی خودکار، سیستم Auto Start (این قابلیت باعث می شود تا پس از قطع شدن و وصل شدن مجدد برق، کولر گازی همانند قبل به کار خود ادامه دهد)، کارایی خوب در شرایط آب و هوایی مختلف، پرتاب مناسب باد و … . همچنین کولر گازی بوش دارای یک نشانگر دیجیتال است که شرایط کولر گازی را نشان می دهد.

شرکت میتسوبیشی در زمینه تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی سابقه طولانی ای دارد. این شرکت ژاپنی فعالیت خود را از سال 1930 میلادی آغاز کرده است و هنوز هم در این صنعت از اعتبار خوبی برخوردار است. کولر گازی میتسوبیشی دارای قابلیت های متنوعی است که در میزان قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. برخی از قابلیتهایی که برای کولر گازی میتسوبیشی تعبیه شده است، استفاده از فیلترهای تصفیه ی هوا، کمپرسور اینورتر می باشند.

  • کولرگازی دایکین (Daikin)

  1. یکی دیگر از شرکت های ژاپنی که در ساخت و تولید کولر گازی فعالیت دارد، شرکت دایکین می باشد که در سال 2017 به عنوان بهترین برند کولر گازی انتخاب شد. دلیل این موفقیت میزان رضایت بالای مشتریان سراسر جهان از کولر گازی های دایکین بود.
  2. این سیستم گرمایشی و سرمایشی، قادر است تا در مدت زمان کوتاهی هوای محیط را به دمای تنظیم شده برساند و با استفاده از فیلترهای قدرتمند هوای محیط را تصفیه نماید.
  3. مجهز بودن به سیستم های ضد زنگ زدگی، رطوبت گیر، سیستم Auto Start، تایمر خاموش شدن خودکار کولر گازی، داشتن جریان هوای دو گانه برخی از قابلیت های کولر گازی دایکین به شمار می رود.

⇐ادامه مطلب⇒

راهها ارتباطی برای تعمیر کولر گازی و تهویه مطبوع:

شما می توانید برای تعمیر کولر گازی کولر گازی و تهویه مطبوع خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *