تعمیر کولر گازی

تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت-22294451

تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت

تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات westpoint وست پوینت و خدمات پس از فروش و تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش کولرگازی westpoint وست پوینت ، تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

درباره برند westpoint وست پوینت

کارخانه و شرکت تولید کننده لوازم خانگی وست پوینت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید لوازم خانگی دنیا می باشد. که در شهر وست پوینت جورجیا آمریکا می باشد. پس لوازم خانگی اصلی وست پوینت ساخت آمریکا می باشد ولی شرکت وست پوینت در دیگر کشور ها هم نمایندگی تولید دارد که تحت لیسانس وست پوینت آمریکا ساخته می شود. که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ما به عنوان نمایندگی و متخصصین این کالاها در خدمت شما هموطنان عزیز هستیم.

مشکلات کولرگازی

  • .ضعف سیستم سرمایشی کولر: یکی از مشکلات درجه یک کولر گازی ضعف سیستم سرمایشی و ایجاد باد گرم میباشد. سیستم سرمایشی کولر های گازی بر اثر واکنش شیمیایی صورت میگیرد, بنابراین نشت گاز کولر باعث این امر میشود.
  • خاموش شدن کولر گازی: خاموش شدن کولر گازی در اکثر مواقع میتواند به دلیل آسیب دیدن ناشی از بالا رفتن آمپر باشد. این نوع مشکل باید برسی دقیق و جدی تعمیر شود, زیرا میتواند صدمات جدی وارد کند.
  • لرزش و صدا: امروزه صدای بی مورد و لرزش لوازم خانگی دلیل حتمی خرابی آن را گزارش میدهد. کولر های گازی گاهی با این نوع مشکلات برخود میکنند که به دلایل مختلفی اتفاق می افتد.
  • لق شدن پایه ها خرابی کنداستور و یونیت کولر گازی باعث لرزش و صدا میشوند.
  • ریزش قطره آب از کولر: جلوگیری و اقدام به تعمیر نشتی آب باعث جلوگیری از مشکلات بزرگ تر میشود زیرا نشتی میتواند از صدمه دیدن قطعات مهم داخلی کولر باشد.
تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت

تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت

تعمیر و سرویس کولرگازی westpoint وست پوینت

  • تعویض کمپرسور کولرگازی

اگر کمپرسور کولرگازی شما سوخته است برای تعویض کمپرسور کولرگازی رووا حتما با تعمیرگاه مجاز کولرگازی تماس بگیرید زیرا تعمیرات کولرگازی اسپلیت یک کار تخصصی است.

قیمت کمپرسور کولرگازی با نوسانات قیمت ارز و دلار تغییر مینماید و معمولا در فصل تابستان بدلیل تقاضا زیاد برای تعمیرات کولر گازی افزایش نسبی قیمت خواهد داشت.

  • تعویض موتور فن کولرگازی

اگر فن داخلی کولرگازی مشکل داشته باشد حتما باید تعویض شود ولی فن بیرونی (فن کندانسور) در اکثر موارد تعمیر میشود.

  • تعویض بلوور کولرگازی

اگر که بلوور فن شما شکسته باشد منجر به ایجاد صدای ناهنجار در کولرگازی میشود.معمولا باید بلوور کولرگازی تعویض شود و اگر در بازار موجود نباشد باید آنرا تعمیر نمائیم.
معمولا هنگام تعمیر کولرگازی ایستاده کار کمی سخت میشود و بلوور بسختی یافت میشود و برای تهیه قطعات کولرگازی باید با مرکز مجاز خدمات کولر گازی تماس بگیریم .

  • رفع آبریزی کولرگازی

آبریزش کولرگازی دلایل زیر را دارد :

  1. کمبود گاز و یخ زدن اواپراتور کولرگازی
  2. شکستن بدنه یا پوسته کولرگازی
  3. کثیفی سینی کولرگازی
  4. کیپ شدن مسیر تخلیه آب کولرگازی
  5. سوختن پمپ درین کولرگازی
  • رفع مشکل باد گرم کولرگازی

هنگامی که کولر گازی شما باد گرم میزند دستگاه را خاموش کنید

معمولا مشکلاتی که دلیل باد گرم کولرگازی اسپیلت بشرح زیر است:

  1. معیوب بودن خازن کولرگازی
  2. کمپرسور کولر گازی معیوب است
  3. کولرگازی کمبود گاز دارد
  4. برد کولرگازی مشکل دارد

راه ها ارتباطی برای تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت:

شما می توانید برای تعمیر کولرگازی westpoint وست پوینت خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

 

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *