تعمیر لباسشویی, نمایندگی ها

تعمیر لباسشویی crown کراون-22294451-88249010

تعمیر لباسشویی crown کراون

تعمیر لباسشویی crown کراون

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات crown کراون و خدمات پس از فروش و تعمیر لباسشویی crown کراون با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی لباسشویی crown کراون و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه لباسشویی crown کراون ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه لباسشویی crown کراون   ، خدمات پس از فروش لباسشویی crown کراون   ، تعمیر لباسشویی crown کراون ، نمایندگی لباسشویی crown کراون   و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز لباسشویی crown کراون و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

شرکت ابزار برقی «کراون » (Crown) در سال 1983 میلادی تاسیس شده و هم‌اکنون دارای بیش از 10 کارخانه‌ی زیر مجموعه‌ی خود جهت تولید ابزار برقی است. گروه تولیدی «کراون » (Crown) با بیش از 2300 نفر پرسنل و دارا بودن بیش از 29 سال پشتوانه‌ی تجربی در زمینه‌ی تولید ابزار برقی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ابزار برقی در کشور چین بوده و از پیشتازان در این رشته از صنعت است. محصولات شرکت «کراون » (Crown) به بیش از 30 کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا صادر می‌گردد. اعتقاد این شرکت بر این اصل استوار است که دستیابی به اهداف و ایده‌آل‌های مشتریان، کلید رسیدن به موفقیت است.

تعمیر لباسشویی crown کراون

تعمیر لباسشویی crown کراون

نکاتی که باعث جلوگیری از خراب شدن ماشین لباسشویی می شود

  1. نوسانات شدید برقی و یا قطعی برق به ویژه در ساعات اوج مصرف باعث صدمه الکترونیکی لباسشویی می شود.بنابراین بهتر است توسط ترانس و محافط مانع صدمه شوید.
  2. امروزه لباسشویی های مدرن الکترونیکی ساخته می شوند و دارای تایمر تاخیر هستند که با استفاده درست از این تکنولوژی میتوانید, لباسشویی را در ساعات پایانی شب و ساعات افت مصرف برق تنظیم شروع کار کنید و در هزینه ها صرفه جویی شود.
  3. از شستن اجسام سنگین مانند پتو و لباس زیاد با ماشین لباسشویی خودداری کنید. زمانی جسم سنگین در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن افزایش میابد و باعث خرابی های جدی بلبرینگ دیگ می شود.
  4. به هیچ عنوان از مواد شوینده که اسیدی هستند مانند وایتکس استفاده نفرمایید.

راه ها ارتباطی برای  تعمیر لباسشویی crown کراون :

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی crown کراون  خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *