تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی Aftron آفترون-88249010-22294451

تعمیر لباسشویی Aftron آفترون

 رای سرویس تنها نمایندگی لوازم خانگی  Aftron آفترون و خدمات پس از فروش و تعمیر لباسشویی Aftron آفترون   با بیش از  30 سال تجربه توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی لباسشویی Aftron آفترون و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه لباسشویی Aftron آفترون ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس  از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه لباسشویی Aftron آفترون ، خدمات پس از فروش لباسشویی Aftron آفترون ، تعمیر لباسشویی Aftron آفترون ، نمایندگی لباسشویی Aftron آفترون و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر  نمایندگی مجاز لباسشویی Aftron آفترون و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

افترون «AFTRON»

شرکت افترون «Aftron» در سال 1994 میلادی در کشور امارت متحده عربی تاسیس شده و تا به امروز به عنوان یک نام تجاری موفق با عرضه محصولات با کیفیت در زمینه لوازم خانگی اعتبار زیادی از آن خود کرده. عمده محصولات شرکت افترون در کشور کره و چین تولید می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

تعمیر لباسشویی Aftron آفترون

تعمیر لباسشویی Aftron آفترون

نکاتی مهم در ارتباط با تعمیرات ماشین لباسشویی

  1. استفاده بیش از حد نرمال پودر ماشین لباسشویی باعث بهتر تمیز شدن لباس های شما نخواهد شد بلکه باعث آسیب و خرابی دستگاه شما می شود .
  2. برای بهتر تمیز شدن به زمانبندی و انتخاب نوع برنامه نسبت به جنس و کثیف بودن آن توجه نمایید.
  3. در صورت استفاده از نرم کننده ابتدا آن را با آب رقیق کنید بعد در مخزن بریزید .
  4. نسبت بو نوع جنس ، کثیفی زمانبندی مناسبی را برای شستشو انتخاب کنید .
  5. همه را با یک درجه ثابت نشورید ؛ تا از لباسشویی خود رضایت کامل را داشته باشید .
  6. حتما نباید با سرعت دور تند نسبت به خشک شدن لباسها اقدام کرد.
  7. نسبت به نوع و جنس لباسهای خود دور خشک کن را تنظیم نمایید .
  8. بعد از هر بار شستشو به دستگاه خود دو ساعت استراحت دهید .
  9. سپس درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید و هر دو ماه یک بار با جرم گیر مخصوص دستگاه خود را جرم گیری نمایید.
    تعمیر لباسشویی Aftron آفترون

    تعمیر لباسشویی Aftron آفترون

نکاتی که باعث جلوگیری از خراب شدن ماشین لباسشویی می شود

  1. نوسانات شدید برقی و یا قطعی برق به ویژه در ساعات اوج مصرف باعث صدمه الکترونیکی لباسشویی می شود.بنابراین بهتر است توسط ترانس و محافط مانع صدمه شوید.
  2. امروزه لباسشویی های مدرن الکترونیکی ساخته می شوند و دارای تایمر تاخیر هستند که با استفاده درست از این تکنولوژی میتوانید, لباسشویی را در ساعات پایانی شب و ساعات افت مصرف برق تنظیم شروع کار کنید و در هزینه ها صرفه جویی شود.
  3. از شستن اجسام سنگین مانند پتو و لباس زیاد با ماشین لباسشویی خودداری کنید. زمانی جسم سنگین در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن افزایش میابد و باعث خرابی های جدی بلبرینگ دیگ می شود.
  4. به هیچ عنوان از مواد شوینده که اسیدی هستند مانند وایتکس استفاده نفرمایید.

راه ها ارتباطی برای  تعمیر لباسشویی Aftron آفترون :

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی Aftron آفترون خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

ثبت درخواست سرویس آنلاین

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *