تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی توربو TURBO-تعمیر ماشین لباسشویی-88249010

تعمیر لباسشویی توربو TURBO

تعمیر لباسشویی توربو TURBO

امروزه به دلیل بالا بودن قیمت لوازم خانگی ، نگهداری و مراقبت از آن ها از ارکان اصلی هر زندگی می باشد اما گاهی این لوازم پس از مدتی نیاز به تعمیر . یا سرویس دارند که یکی از پیشرفته ترین مراکز تعمیر لباسشویی توربو TURBO در تهران شرکت رای سرویس می باشد.

رای سرویس با بیش از  30 سال تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی هر برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

تعمیر لباسشویی توربو TURBO

تعمیر لباسشویی توربو TURBO

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر ، خدمات پس از فروش TURBO ، و همچنین تعمیر لباسشویی توربو TURBO ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لباسشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز TURBO و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر لباسشویی توربو TURBO می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

علت تخلیه نکردن لباسشویی توربو TURBO

تعمیر لباسشویی توربو TURBO

تعمیر لباسشویی توربو TURBO

وجود مشکل در پمپ تخلیه:

بعضی از ماشین های لباسشویی‌ در قسمت تخلیه خود دارای محفظه‌ ای هستند که اشیاء خارجی همچون سکه ، سنجاق ، دستمال و … که ممکن است در لباس‌ ها باشند را جمع‌ آوری می‌کنند. انباشته شدن این اشیاء در محفظه پمپ باعث اشغال شدن پمپ و عدم خروج آب می‌شود. سعی کنید حداقل ماهی یک بار محفظه را باز و آشغال‌ های درون آن را خالی کنید.

وجود مشکل در ورودی پمپ تخلیه یا شیلنگ:

بسیار مشاهده شده در ورودی پمپ تخلیه و یا شلنگ خروجی اجسام کوچکی مثل جوراب ، دستکش و یا اجسام کوچک دیگری گیر کرده باشند و مانع ورود آب به پمپ و یا شلنگ شوند. در این حالت ماشین را خالی کنید و محفظه خروجی را بررسی فرمایید.

وجود مشکل در شیلنگ تخلیه:

شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا متوجه شوید شلنگ دچار تاخوردگی ، پارگی و یا خم‌خوردگی نشده باشد. در صورت مشاهده هر یک از این علائم شلنگ را باز کرده و مطمئن شوید جسمی درون آن گیر نکرده باشد ، در صورت گیر نکردن اجسام خارجی در آن ، شلنگ را باز و آن را تعویض نمایید.

چرا از رای سرویس برای تعمیر لباسشویی توربو TURBO خود استفاده نماییم؟

تعمیرات لوازم خانگی از جمله تخصصی ترین خدمات به حساب می آید چرا که لوازم خانگی امروزه دارای پیچدگی در ساخت و سیستم های خاص و مدرن می باشند.

تعمیرات نادرست باعث خرابی در محصول و دستگاه شما می شوند و گاها باعث از کار افتادگی دستگاه می شوند.

در زمینه تعمیرات سرعت عمل و کیفیت در خدمات رسانی حرف اول را می زند.

 قطعات به کار رفته در تعمیرات و سرویس رسانی شرکت رای سرویس ، دارای بالا ترین سطح کیفیت بوده و قطعات کاملا اورجینال و وارداتی هستند.

خدمات تعمیر و سرویس در شرکت رای سرویس برای کلیه محصولات و لوازم خانگی و آشپزخانه اعم از : یخچال ، فریزر ، لباسشویی ، ظرفشویی و… صورت میگیرد.

تعمیر لباسشویی توربو TURBO

تعمیر لباسشویی توربو TURBO

رای سرویس:

رعایت انصاف

ارائه خدمات نوین

یاور و متعهد

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی توربو TURBO خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل ظرفشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لباسشویی TURBO شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *