تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی بوش گیشا-نمایندگی و تعمیرگاه مجاز بوش-88249010

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش گیشا

شرکت رای سرویس با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات و عیب یابی به شما در زمینه تعمیر لباسشویی بوش گیشا خود کمک میکند و توصیه می کند در صورت بروز هر گونه مشکل با کارشناسان رای سرویس تماس گرفته و هر چه زودتر جلوی خطر های احتمالی و هزینه های گزاف را بگیرید .

شرکت رای سرویس نمایندگی بوش و تعمیرگاه مجاز این برند می باشد و تمامی امور خدمات پس از فروش ، تعمیر و سرویس و همچنین تامین کننده قطعات اورجینال این شرکت می باشد .

رای سرویس با  بیش از ۲۰ سال سابقه در حوضه تعمیرات و عیب یابی به کلیه خدمات بوش را به شما در سراسر تهران ارائه می دهد.

 در صورت بروز هر گونه مشکل با کارشناسان رای سرویس تماس گرفته و هر چه زودتر جلوی خطر های احتمالی و هزینه های گزاف محصولات بوش خود را بگیرید .

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

02188249010

02188249013

 

ما در چه زمینه ای می توانیم به شما کمک کنیم؟

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

شرکت رای سرویس تعمیر لباسشویی بوش گیشا در صورت بروز مشکلاتی اعم از:

عدم تخلیه آب لباسشویی ، نشت آب ، از کار افتادن ناگهانی دستگاه ، عدم خشک کردن لباس ها ، لرزش های شدید لباسشویی ، عدم باز شدن درب پس از شست و شو و …. به همراه کادر کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای تعمیرات ماشین لباسشویی بوش می توانند به مشکل شما برای همیشه با بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت حل کنند .

 

مناطق تحت پوشش ما

شرکت رای سرویس دارای شعب مختلف در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران می باشد که تمامی شعب تحت پوشش شعبه مرکزی می باشند . در هنگام تماس مشتریان با شرکت ، مشاوران نزدیک ترین نیرو به شما را در ظرف کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می کنند و تعمیر کاران تمامی خدمات را در طی همان روز به پایان می رسانند.

 

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز بوش و تعمیر لباسشویی بوش

اگر از لباسشویی بوش استفاده می کنید خراب شدن  دستگاه طبیعی میباشد که دیر یا زود به تعمیر لباسشویی بوش خود نیاز پیدا میکنید البته این مشکل به نشانه این نیست که کیفیت لباسشویی شما پایین میباشد بلکه نیاز به تعمیرات لباسشویی بوش یک امر بدیهی میباشد

مرکز تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه بوش  با تکیه بر دانش تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در تهران و حومه می‌باشد.

کارشناسان و تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر لباسشویی می باشند.

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش

در صورت وجود هر گونه مشکل در لباسشویی بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

02188249013

02188249010

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر لباسشویی بوش می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

 اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر لباسشویی بوش  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی بوش  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لباسشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/rayservis.ir

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لباسشویی بوش شما است .

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *