تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی بوش در قیطریه و دیگر نقاط تهران با نازلترین قیمت-88249010

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش در قیطریه تهران

شرکت رای سرویس نمایندگی و تعمیرگاه مجاز بوش و همچنین با  بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیرات و عیب یابی در زمینه تعمیر لباسشویی بوش توانمند در حل مشکلات ماشین لباسشویی شما در هر زمینه ای می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

 

02188249010

02188249013

 

مشکلات رایج در لباسشویی بوش

1-اگر ماشین لباسشویی بوش شما آب را به درستی تخلیه نمی کند مشکل می تواند از پمپ تخلیه باشد ، معمولا در این حالت پمپ تخلیه دارای صدای  بسیار ناهنجاری می باشد که نشان دهنده خراب بودن آن است .

2-در صورتی که ماشین لباسشویی بوش شما بعد از عملیات آب گیری به درستی کار نکرد ، مشکل مربوطه می تواند از المنت این دستگاه باشد ، در این حالت ماشین لباسشویی شما ثابت مانده و عکس العملی نشان نمی دهد .

3-اگر ماشین لباسشویی شما بعد از این مرحله کار نکرد مشکل مربوطه می تواند از موتور باشد که به صورت چپ گرد و زاست گرد کار نمی کند .

4-در صورتی که بعد از اتمام شستشوی ماشین لباسشویی بوش شما درب آن قفل و باز نشد به این معنی است که لباس ها داخل آن گیر کرده و شما می بایست از ضامن اظطراری به منظور باز کردن درب آن استفاده نمایید ، این ضامن در کنار دریچه پمپ تخلیه قرار دارد ، در این مرحله درب را باز کرده و لباس ها را خارج کنید و منتظر رسیدن تکنسین های ما باشید .

5-در صورتی که ماشین لباسشویی شما بیشتر از حد معمول و عادی گرم شد و یا گرمای آن به حد استاندارد نرسید، مشکل می تواند از بخش هیدرو استات لباسشویی باشد ، این قسمت وظیفه کنترل سطح آب در دیگ و یا لگن ماشین لباسشویی را بر عهده دارد ! که در صورت خرابی آن باید با ما تماس بگیرید ، تا تعمیر ماشین لباسشویی بوش شما را انجام دهیم .

 

نمایندگی و تعمیرگاه مجاز بوش -تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

رای سرویس نمایندگی و تعمیرگاه مجاز بوش با تکیه بر دانش تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در تهران و حومه می‌باشد. (برخورداری از شعب مختلف در شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران )

کارشناسان و تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر ماشین لباسشویی بوش می باشند.

در صورت وجود هر گونه مشکل در ماشین لباسشویی بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

02188249013

02188249010

 

شرکت رای سرویس با بهره مندی از تکنسین های مجرب در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی دارای نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش و  برای برندهای مختلف دیگر می باشد .

مجموعه‌ ی رای سرویس بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر ماشین‌ لباسشویی بوش شما می‌باشد.

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر لباسشویی بوش می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

 اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر لباسشویی بوش  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

 

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی بوش  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لباسشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/rayservice.ir

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لباسشویی بوش شما است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *