تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی بوش در درکه-نمایندگی بوش-22294451

تعمیر لیاسشویی بوش

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

رای سرویس بزرگ ترین و پیشرفته ترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در تهران با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه با تامین قطعات اورجینال و اصلی جامع ترین خدمات را با ماهر ترین نیروی کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.رای سرویس ، یکی از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل بوش ، خدمات پس از فروش بوش ، و همچنین تعمیر لباسشویی بوش ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد

"<yoastmark

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز بوش و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

02188249010

02188249013

خرابی لباسشویی بوش

مشکلاتی که برای  بررسی و حل  آن ها نیاز مراجعه  و حضور کارشناس در محل شما می باشد:

ایجاد سرو صدا و لرزش غیرمعمول در هنگام کار کردن لباسشویی بوش:

اگر ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن صدا و ارتعاشات بیش از حد نرمال خود ایجاد می کند می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما دلیل اصلی آن سبد چرخشی ماشین لباسشویی می باشد. بهتر است برای تعمیر و یا تعویض آن از کارشناسان مربوطه کمک بگیرد تا از آسیب های احتمالی به قطعات درگیر جلوگیری نمایید.

خروج کف از درب ماشین لباسشویی هنگام کار:

فرسوده شدن واشر درب لباسشویی می تواند دلیل این اتفاق باشد. همچنین ممکن است به دلیل بیش از حد پر بودن ماشین این مورد گاها مشاهده گردد و یا استفاده از پودر دستی در ماشین اتوماتیک اما معمولا عایق درب های ماشین لباسشویی بسیار محکم و غیرقابل نفوذ می باشد.

اشتباهات رایج در استفاده از ماشین لباسشویی بوش

استفاده نادرست از هر محصولی باعث خرابی و یا بروز مشکل در عملکرد آن دستگاه می شود . استفاده نادرست از لباسشویی نیز مشکلات خاص خود را به وجود می آورد پس می توان با رعایت نکاتی ساده طول عمر ماشین لباسشویی بوش تان را ارتقا دهید.

بارگیری بیش از حد و سنگین:

شستن تمامی لباس ها تنها در یک دور شست و شو به نظر کاری آسان می باشد و باعث مصرف کمتر برق و آب می باشد اما آیا واقعا ارزش خراب شدن لباسشویی را دارد؟

از طرف کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش به مصرف کنندگان عزیز توصیه می­کنیم هرگز این کار را انجام ندهید. هنگامی که لباسشویی بیش از حد پر است ، آب و مواد شوینده به تمام بار موجود دسترسی پیدا نمی کنند و لکه­ های روی لباس به خوبی پاک نمی شود. علاوه بر این ، بارگذاری بیش از حد موجب چروک شدن بیش از حد پارچه ها نیز می شود.

استفاده از پودر لباس­شویی دستی استفاده نکنید

پودر لباس­شویی دستی در هنگام شست و شو کف زیادی تولید می ­کند.

تمیز نکردن ماشین لباسشویی:

تمیز کردن دستگاه هر چند وقت یکبار به دستگاه کمک می کند تا از هرگونه جرم و گرفتگی پاک شود. 

 بیش از اندازه از مواد شوینده استفاده نکنید

استفاده بیش از حد کم یا بیش از حد از مواد شوینده باعث آسیب به لباس و یا  واشر لباسشویی می شود.

استفاده از تنظیمات یکسان برای تمام لباس­ ها:

شما می بایست برای تمام لباس­ ها تنظیمات مخصوص خود آن ها را استفاده کنید . به عنوان مثال اگر شما در حال شستن لباس های حساس و یا لباس های ظریف هستید ، باید تنظیم ملایم را انتخاب کنید. تنظیمات قوی با تایم های شست و شوی بالا برای لباس های بسیار چرب مناسب است.

تعمیر لباسشویی بوش

رای سرویس با سابقه طولانی در زمینه نمایندگی رسمی بوش و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه بوش  و خدمات پس از فروش بوش ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر لباسشویی بوش و دیگر لوازم خانگی بوش می باشند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

در صورت وجود هر گونه مشکل در لباسشویی بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

02188249013

02188249010

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر لباسشویی بوش می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر لباسشویی بوش  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی بوش  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لباسشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

اینستاگرام:

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

 

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *