تعمیر ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی-برنامه شستشو ماشین ظرفشویی-88249010

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

شرکت خدمات رسانی و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه رای سرویس ، یکی از مجهز ترین و بزرگ ترین تعمیرگاه ها ، خدمات پس از فروش کلیه برند ها ، و همچنین تعمیر ماشین ظرفشویی ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد که بیش از بیست سال به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد.

رای سرویس با دارا بودن متخصص‌ ترین تعمیر کاران توانسته‌ این تجربه 20 ساله خود را در تعمیر ماشین ظرفشویی با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر قابل اطمینان در زمینه تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

02188249010

02188249013

برنامه های شست و شو ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

پيش شستشو ماشین ظرفشویی :

(تعمیر ماشین ظرفشویی)

زماني كه يک برنامه شست و شو را انتخاب می کنید،  با زدن سوئيچ on-of برق را وارد سيستم مي كنيد و كار كرد اجزائی دستگاه به ترتيب زير مشخص می شود :

فرمان برد برق به الكترو والو و یا همان ( شير برقی ) می رسد و مسير آب اصلی را باز می کند و ماشين شروع به آبگيری می كند . كنترل و میزان آبگيری وظيفه هيدروستات و سنسور ورودی آب می باشد که پس از اتمام آبگيری ، هيدروستات فرمان اتمام را به برد داده و برد برق را به پمپ شست و شو می رساند تا پمپ شست و شو شروع به كار كند.

با آغاز شست و شو مقداری از آب داخل چاهک به سمت آب فشان ها هدايت می شود و جايگزين هيدروستات مقدار آب لازم را همزمان با شست و شو تامين می كند.

عمل پمپا‍‍ژ آب به آب فشان ها و پاشیدن آب در زواياي مختلف به ظروف به صورت مستمر ادامه دارد و در مسير برگشت در چاهک فيلتر شده و مجدد به چرخه پمپاژ برمی گردد اين برنامه را پيش شست و شو می نامند .

شست و شوی اصلی ماشین ظرفشویی:

مرحله 1:

مرحله در مرحله شست و شوی اصلی ، المنت در داخل مدار قرار نمی گيرد .تعداد دفعات تكرار اين برنامه وابسته به نوع برنامه شست و شوی انتخابی می باشد.

مرحله 2:

پس از اتمام برنامه شست و شو ، ماشين مجددا به شيوه قبل شروع به آبگيری ظروف می كند. پس از اتمام آبگيری همزمان با پاشیدن آب بر روی ظروف ، المنت در داخل مدار گرفته و شروع به گرم كردن آب می كند و دمای آب اين مرحله بسته به نوع برنامه ی انتخابی می باشد.

مرحله 3:

كنترل دمای آب توسط برد و سنسور صورت می گيرد که در اين مرحله برد ، فرمان باز شدن درب جا پودری را داده و پودر وارد چرخه شست و شو می شود .همزمان با حل شدن پودر در داخل آب ، چرخه پاشیدن آب بر روی ظروف ادامه دارد و در اين مرحله آنزيم های شوينده فعال شده و چربی روی ظروف را خنثی می كند .اين مرحله را مرحله شستشوي اصلي مي نامند.

پس از تخليه آب مجدد ماشين شروع به آبگيری می كند و همانند مرحله پيش شست و شو با آب سرد ظروف را آبكشی می كند زمان اين مرحله كوتاه بوده و تكرار آن بسته به برنامه انتخابی دارد اين مرحله را آبكشی می نامند.

خشک كن ماشین ظرفشویی :

(تعمیر ماشین ظرفشویی)

مرحله 1:

پس از اتمام مراحل شست و شو ، پمپ تخليه شروع به تخليه كامل آب كرده و  ماشين ظرفشویی شروع به آبگيری می کند . این مرحله شبیه به مرحله ی شست و شو اصلی می كند .اين مرحله با دمای آب حداقل 70 درجه ، پاشیدن آب را به ظروف ادامه می دهد و همزمان برد فرمان پمپاژ مايع براق كننده را می دهد و پمپ مخزن مايع مقداری مايع براق كننده را داخل ماشين ريخته تا همراه آبگرم برروی ظروف پاشيده شود پاشیدن آب به صورت مداوم ادامه دارد تا زمانی كه دمای آب داخل ماشين به دمای تعريف شده ی برد برسد سپس پس از رسيدن دمای آب به دمای تعريف شده 

مرحله 2:

برد فرمان توقف كار پمپ شست و شو راصادر كرده و دراين مرحله حباب و قطرات تشكيل شده روی ظروف دراثر گرمای خود ظروف تبخير شده و به كمک مايع براق كننده كه خاصيت كششی سطحی آب را از بين می برد و يا به زبان ساده تر پوست های قطرات وحباب آب را شكننده كرده و اجازه نشست رسوبات واملاح را روی ظروف نمی دهد. اين مرحله را مرحله خشك كن می نامند .

 احياء رزين ماشین ظرفشویی :

(تعمیر ماشین ظرفشویی)

مرحله 1:

پس از گذشت زمان كوتاه و تبخير آب روی ظروف ، پمپ تخليه شروع به تخليه آب می كند. بعد از تخليه كامل شير برقی مخزن نمک روشن و  آب ذخيره شده در ايربريک را وارد مخزن نمک می کند و جايگزين آب نمک را وارد فيلتر رزين كرده تا املاح ورسوب تشكيل شده در رزين را شسته و به داخل چاهک هدايت كند .

مرحله 2:

بعد از با اين عمل ماشين شروع به آبگيری كرده ومقدار بسيار كمی آب گرفته و فشار آب ورودی ميكرو فيلتر استوانه ای را به صورت چرخشی شسته و برنامه در همين جا به اتمام می رسد. میزان آب نمک باقی مانده در چاهگ تا برنامه بعدی كمگ می كند تا چاهک بو نگيرد .به سبب همين موضوع در ابتدای هر برنامه شست و شو پمپ تخليه شروع به كار می كند .

تعمیر ماشین ظرفشویی

شرکت رای سرویس آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران و حومه می‌ باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر ماشین ظرفشویی  می باشند.

02188249013

02188249010

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل ظرفشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *