تعمیر ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در شهرک غرب-نمایندگی بوش-88249010

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

شرکت خدمات رسانی و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه رای سرویس ، یکی از مجهزترین و بزرگترین تعمیرگاهها  و نمایندگی رسمی بوش ، خدمات پس از فروش بوش ، و همچنین تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد که بیش از بیست سال به‌ صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

رای سرویس دارای نمایندگی مجاز بوش و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

مشکلات ظرفشویی بوش

1-کدر شدن ظروف شیشه ای

کدر شدن ظروف شیشه ای می تواند به دلیل نحوه استفاده اشتباه شما از ماشین ظرفشویی باشد. به طور مثال پیش از شست و شو ظروف را به خوبی آب کشی نمی کنید و یا به دلیل سختی بیش از اندازه آب منطقه ممکن است این مشکلات بر روی ظروف شیشه ای رخ دهد. در این مواقع می بایست از نرم کننده های آب برای شست و شو استفاده کنید.

2-ظروف پس از شست و شو ، کاملا تمیز نمی شوند

ابتدا ماشین ظرفشویی بوش خود را بدون استفاده از مواد شوینده روشن کرده تا مطمئن شوید که مشکل از استفاده بیش از حد از مواد شوینده در برنامه شست و شو نیست.

سپس مطمئن شوید مایع ظرفشویی درون مخزن آن وجود دارد. مخزن مواد شوینده را تمیز کنید تا توزیع مواد شوینده به درستی و به میزان مناسب انجام شود. همچنین زمانی که ظروف به اندازه کافی تمیز شسته نشده اند ، ممکن است این مشکل به دلیل مسدود شدن بازو های آبپاش ظرفشویی ، ایراد در سیستم پمپ یا پروانه شست و شو و یا المنت حرارتی باشد.

3-عدم روشن شدن ماشین ظرفشویی

اگر مشکل از فیوز و یا برق ساختمان نباشد ابتدا پریز برق را بررسی کنید ، برای بررسی پریز برق می توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن وصل کنید تا از برق رسانی پریز مطمئن شوید و یا با استفاده از پیچ گوشتی برق سنج ، از وجود و یا قطعب برق مطمئن شوید.

اطمینان حاصل کنید که شیر آب وصل شده به ماشین ظرفشویی باز است.

درب ماشین ظرفشویی بوش را باز کرده و محکم ببندید تا از درست بسته شدن آن مطمئن شوید. مطمئن شوید که سیم برق به پریز برق متصل باشد. بررسی کنید که برق وارد ماشین ظرفشویی می شود. اگر چراغ صفحه نمایش ماشین ظرفشویی بوش روشن نمی شود فیوز را چک کنید.

تعمیر ظرفشویی بوش

شرکت رای سرویس نمایندگی رسمی بوش و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه بوش  و خدمات پس از فروش بوش ، با همکاری تکنسین‌های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روزترین و کار بلدترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر ظرفشویی بوش و دیگر لوازم خانگی بوش می باشند.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

در صورت وجود هر گونه مشکل در ظرفشویی بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر ظرفشویی بوش می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل می کنند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر ظرفشویی بوش  شما می کنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راهها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر ظرفشویی بوش  خود می توانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل ظرفشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از آفرهای ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات ظرفشویی بوش شما است.

 

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *