تعمیر ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در شهرک شریعتی | نمایندگی مجاز بوش 02166923406

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش جنوب تهران

شرکت خدمات رسانی و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه رای سرویس، نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش جنوب تهرانیکی از مجهز ترین و بزرگ ترین تعمیرگاه ها  و نمایندگی رسمی بوش ، خدمات پس از فروش بوش ، و همچنین تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد که بیش از بیست سال به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد.

رای سرویس دارای نمایندگی مجاز بوش و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر ظرفشویی می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

نکات استفاده از ماشین ظرفشویی بوش :

تعمیر ظرفشویی بوش جنوب تهران

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش جنوب تهران

 

1-ماشین ظرفشویی را بیش از حد پر  نکنید   

2-ماشین ظرفشویی های تمام اتوماتیک را به صورت دوره ای سرویس کرده و فیلتر آن را پس از 6 بار استفاده بررسی کنید.

3-طی هر 3 الی 4 ماه ، یک بار ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنید تا عملکرد آن دچار مشکلی نشود.

4-از مواد شوینده (قرص ، پودر ، مایع جلا دهنده و …)به اندازه ی مناسب استفاده نمایید. استفاده بیش از حد  مواد شوینده کمکی به بهتر تمیز شدن ظروف نمی کند بلکه باعث شست و شوی دو مرتبه و در مرور زمان باعث خرابی دستگاه می شود

تعمیرات ظرفشویی بوش در جنوب تهران

علت روشن شدن علامت شیر آب بر روی ماشین ظرفشویی بوش

روشن شدن علامت شیر آب لزوما مربوط به سیستم آب گیری دستگاه نمی باشد. در حالت کلی ، علامت شیر آب نمایش دهنده وجود مشکلی در دستگاه می باشد و معمولا به همراه یک کد خطا و یا ارور می باشد. 

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش(تعمیر ماشین ظرفشویی بوش)

روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش دلایل بسیار مختلفی دارد . در ابتدا مینیاتوری برق ورودی و سپس پریز برق را چک نمایید . در صورتی که دستگاه باز هم روشن نشد دو دلیل اصلی می تواند باعث بروز این مشکل شده باشد . یا برد اصلی آسیب دیده است و یا دیس پلی یا همان نمایشگر دچار خرابی شده است.

علت خاموش نشدن ماشین ظرفشویی بوش

یکی از مشکلات و ایرادات متداول در ماشین ظرفشویی بوش ، این می باشد که دستگاه وسط کار قفل می شود و به صورت مداوم صدای کار کردن می دهد و خاموش نمی شود و برای خاموش نمودن دستگاه نیاز است که ماشین ظرفشویی بوش از برق کشیده شود . در این حالت معمولا پیغام E15 بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد که نیازمند بررسی و حل توسط کارشناس می باشد.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش جنوب تهران

شرکت رای سرویس نمایندگی رسمی بوش و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه بوش  و خدمات پس از فروش بوش ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش و دیگر لوازم خانگی بوش می باشند.

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

در صورت وجود هر گونه مشکل در ظرفشویی بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

02188249013

02188249010

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی تعمیر ظرفشویی بوش جنوب تهران

شما می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل ظرفشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

آیدی اینستاگرام رای سرویس rayservis.ir@

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *