تعمیر ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی G plus جی پلاس-88249010-22294451

تعمیر ظرفشویی G plus جی پلاس

تعمیر ظرفشویی G PLUS جی پلاس

 رای سرویس تنها نمایندگی لوازم خانگی G plus جی پلاس و خدمات پس از فروش و تعمیر ظرفشویی G plus جی پلاس   با بیش از  30 سال تجربه توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی G plus جی پلاس و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه G plus جی پلاس ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس  از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه G plus جی پلاس ، خدمات پس از فروش G plus جی پلاس ، تعمیر ظرفشویی G plus جی پلاس ، نمایندگی G plus جی پلاس و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر  نمایندگی مجاز G plus جی پلاس و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

درباره برند جی پلاس

برند “جی پلاس” یکی از زیر مجموعه‌ های شرکت صاحب‌ نام گلدیران است که قصد دارد با ارائه محصولاتی باکیفیت و با طراحی‌ های به‌روز، بازار های داخلی و کشور های خاورمیانه را به خود جذب کند. این برند از اواخر سال 1397 وارد بازار های داخلی شده و خدمات پس از فروش و ضمانتنامه گلدیران مهر تاییدی بر کیفیت محصولات جی پلاس است. این برند کار خود را با سری‌ های محتلف تلویزیون آغاز کرده و سعی دارد هر مصرف کننده ای با هر نیاز و سلیقه ای را پاسخگو باشد.

تعمیر ظرفشویی G plus جی پلاس

تعمیر ظرفشویی G plus جی پلاس

خرابی و تعمیر ظرفشویی G plus جی پلاس

  1. سروصدای زیاد ماشین ظرفشویی:اگر ماشین ظرفشویی تان سروصدا تولید میکند ممکن است ناشی از لرزش پمپ یا پوشش فلزی موتور و یا حتی فرسوده شدن بلبرینگ‌های بازوهای شستشو باشد.
  2. نشت آب به بیرون:اگر پمپ یا درزگیر درب که از خارج شدن آب داخل ماشین ظرفشویی به بیرون جلوگیری می‌کند پوسیده باشد، دستگاه دچار نشتی می‌ شود.دلیل دیگر نشتی ماشین ظرفشویی می‌تواند شکستن یا خراب شدن شیر ورودی باشد.
  3. ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود:اگر دستگاه‌ شروع به کار نمی‌کندو روشن نمی شود، ممکن است مشکل مربوط به سوئیچ‌های قفل درب، کنترل‌های الکترونیکی دستگاه، مکانیزم‌های تایمر، فیوزهای حرارتی یا رله‌های موتور باشد.
  4. قفل شدن درب:بسته نشدن کامل درب، به دلیل پوسیده شدن قفل درب یا خرابی مدار الکتریکی سوئیچ درب است.این مشکلات باعث می‌شوند ماشین ظرفشویی شروع به کار نکند و یا می‌توانند منجر به نشتی و جاری شدن آب بر روی کف آشپزخانه شوند.
  5. ماشین ظرف‌ها را خوب نمیشوید:اگر ماشین ظرفشویی شما ظروف را خوب تمیز نمی‌کند، احتمالا قطعاتی مثل: بازوی آبپاش، فشار آب لازم را تامین نمی‌کنند، یا درزگیر غلاف تخلیه بالایی با گذشت زمان شل شده، و داخل محفظه ماشین کثیف شده که باید تمیز شود.
  6. ظروف به طور کامل خشک نمی‌شوند:خشک نشدن ظروف به طور کامل معمولا به علت خرابی عناصر گرمایشی یا سایر قسمت‌های مربوط به فرآیند خشک کردن ماشین ظرفشویی است.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی G plus جی پلاس

اگر ماشین ظرفشویی G plus جی پلاس شما دچار مشکلاتی چون:

  1. ظرفشویی الجی ظرف‌ ها را تمیز نمی‌ شوید.
  2. ماشین ظرفشویی سر و صدا تولید می کند.
  3. ظروف شیشه‌ ای ، سفید یا برفکی لک می‌ شوند.
  4. روی ظروف لکه باقی می‌ ماند.
  5. آب در داخل ظرفشویی تخلیه نمی‌ شود.
  6. درب ماشین ظرفشویی الجی محکم چفت نمی‌ شود.
  7. ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد.
  8. ماشین ظرفشویی روشن نمی‌ شود.
  9. ماشین ظرفشویی الجی ظرف‌ ها را به صورت کامل خشک نمی‌ کند.
  10. ماشین ظرفشویی آبگیری نمی‌ کند.
  11. ماشین ظرفشویی الجی بوی بدی می‌ دهد.

شما می توانید برای تعمیر ظرفشویی الجی با متخصصین و کارشناسان رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

راه ها ارتباطی برای تعمیر ظرفشویی G plus جی پلاس :

شما می توانید برای تعمیر ظرفشویی G plus جی پلاس خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *