تعمیر ظرفشویی

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال -خدمات پس از فروش-88249010–22294451

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال

شرکت رای سرویس نمایندگی جنرال آدمیرال و خدمات پس از فروش جنرال آدمیرال با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال  و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه جنرال آدمیرال ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه جنرال آدمیرال ، خدمات پس از فروش  جنرال آدمیرال ، تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال  ، نمایندگی جنرال آدمیرال و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز  جنرال آدمیرال و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

معرفی برند جنرال آدمیرال

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال

ادميرال نام تجاری یکی از  لوازم خانگی های آمریکایی می باشد که در حال حاضر توسط شرکت ويرپول تولید می‌شود و به طور انحصاری در The Home Depot فروخته می‌شود.

راس سیراگوسا به عنوان سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی (رادیو و فونگرافی) يك گروه رادیو و تلویزیون را در شیکاگو در سال ۱۹۳۴ پايه گذاري كرد و بعد ها نام آن را به ادميرال تغيير داد. ادميرال ایالات متحده را با تجهیزات الکترونیکی نظامی در طول جنگ جهانی دوم پشتيباني و حمايت کرد. ادميرال یکی از تولید‌کنندگان بزرگ تلویزیون در دوران اولیه این رسانه بود.

در دهه ۱۹۹۰، نام تجاری ادميرال درمحصولات زنیفت مورد استفاده قرار گرفت. تجارت تلویزیونی ادميرال همچنان با AOC International ادامه دارد كه نام تجاری بین‌المللی از دستگاه‌های صفحه نمایش LCD و HDTV است. در سال ۱۳۹۲ شركت ادمیرال هدف خود را ایجاد ارزش برای مصرف كنندگان قرار داد که هدف و غایت نهایی مرکز خدمات به تعمیر نمایندگی تعمیرات ادميرال نیز می‌باشد.

هم اكنون برند لوازم خانگی ادمیرال به سرعت در حوزه لوازم خانگی شامل: ساید بای ساید ، لباسشویی ، ظرفشویی ، مایکروفر ، جارو برقی و کولر گازی ، به عنوان يكي از مارک هاي برتر و با کیفیت در ايران می باشد که با در نظرداشتن اصل مشتری مداری و به‌ بكار گرفتن سيستم‌های مديريت یکپارچه ، پايه‌های تولید پيوسته و پایدار را مستحكم‌تر نموده است.

برند لوازم خانگی ادمیرال موفق شده است با استفاده از مدرن‌ترين فناوری‌هاي روز جهان محصولاتی با کیفیت و البته با قیمت‌ های مناسب به بازار عرضه كند که این مسئله موجب شده تا سهم بالایی را در صنعت فروش لوازم خانگي كسب كند.

لوازم خانگی ادميرال علاوه بر اينكه در ايران داراي مراکز فروش بسيار و متعدد مي‌باشد داراي نمایندگی تعمیرات ادميرال با پشتیبانی مناسب و همیشه در دسترس هم می باشد.

مشکلاتی ظرفشویی جنرال آدمیرال

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال

 

  1. باقی ماندن لکه روی ظروف: وجود لک پس از شست و شو دلایل مختلفی دارد.  یکی از آن ها عدم وجود نمک مخصوص در مخزن ماشین ظرفشویی می باشد.
  2. استفاده کم مواد شوینده نسبت به نوع کثیفی ظروف : استفاده از مواد شوینده هایی که تاریخ انقضای خود را گذرانده اند از دیگر دلایل ماندن لک می باشد.
  3. خارج نشدن آب از درون ماشین: از جمله مشکلاتی که نیاز به نعمیر تخصصی دارند این مورد می باشد.
  4. خرابی پمپ تخلیه ی آب ماشین اولین مورد در عدم تخلیه آب می باشد. همچنین مسدود شدن مسیر خروجی آب از ظرفشویی که احتمال گیر کردن مواد غذایی در آن می تواند باشد.
  5. سر و صدای نا حنجار: اگر ظروف در نزدیکی آبفشان قرار بگیرد می تواند باعث سر و صدا شود. گیر کردن خورده ظروف شکسته در پروانه ی پمپ تخلیه باعث این امر می شود.

بسته نشدن درب: بسته نشدن درب ممکن است از شاسی قفل باشد. همچنین از بین رفتن عایق پلاستیکی درب. در اکثر مواقع با تعویض قفل درب این مشکل حل می شود.

علت روشن شدن علامت شیر آب بر روی ماشین ظرفشویی

روشن شدن علامت شیر آب لزوما مربوط به سیستم آب گیری دستگاه نمی باشد. در حالت کلی ، علامت شیر آب نمایش دهنده وجود مشکلی در دستگاه می باشد و معمولا به همراه یک کد خطا و یا ارور می باشد. در صورت مشاهده هر گونه ارور ، با رای سرویس تماس گرفته تا عیب دستگاه شما بررسی و حل گردد.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی

روشن نشدن ماشین ظرفشویی دلایل بسیار مختلفی دارد . در ابتدا مینیاتوری برق ورودی و سپس پریز برق را چک نمایید . در صورتی که دستگاه باز هم روشن نشد دو دلیل اصلی می تواند باعث بروز این مشکل شده باشد . یا برد اصلی آسیب دیده است و یا دیس پلی یا همان نمایشگر دچار خرابی شده است.

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل لوازم خانگی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال

تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و تعمیر ظرفشویی جنرال آدمیرال شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *