تعمیر ظرفشویی, نمایندگی ها

تعمیر ظرفشویی بوش در فشم -خدمات پس از فروش بوش-88249010

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش فشم

یکی از مجهز ترین و بزرگ ترین تعمیرگاه ها  و نمایندگی های مجاز و رسمی شرکت بوش ، خدمات پس از فروش بوش ، تعمیر ظرفشویی بوش فشم و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ظرفشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد که بیش از بیست سال به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد.

رای سرویس دارای نمایندگی مجاز بوش و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر ظرفشویی می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران تعمیر ظرفشویی بوش فشم

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

جلوگیری از خراب شدن  ظرفشویی بوش

1-قبل از قرار دادن ظروف داخل ماشین ظرفشویی بوش  استخوان‌ها، خلال دندان‌ها و سایر موارد جامد را بردارید. این قطعات سخت می توانند شلنگ تخلیه را مسدود کنند، فیلتر را پاره کنند یا به پمپ آسیب برسانند.

2- هر چند ماه یکبار، سوراخ های آبفشان  را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تمیز هستند. 3-ماشین ظرفشویی را هفته ای یکبار روشن کرده و حتما پس از پایان شست و شو درب آن را نبندید تا اجزای داخلی دستگاه به خوبی خشک شوند ، همچنین لازم است فیلتر دستگاه را تمیز کرده تا عملکرد دستگاه به خوبی حفظ شود.

4-ظروف را متناسب با ظرفیت ماشین قرار دهید و آن ها را در جهت آب پاش های دستگاه قرار دهید ، بهتر است دهانه لیوان ها به سمت پایین باشد.

5-اگر در منطقه ای زندگی می کنید که  داری سختی آب زیادی می باشد از نمک مخصوص ماشین

استفاده کنید نمک از کدر شدن ظروف جلوگیری می کند

نکات استفاده از ماشین ظرفشویی بوش:

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

1-ماشین ظرفشویی را بیش از اندازه ی ظرفیت نباید آن پر و استفاده نکنید.

2-ماشین ظرفشویی های تمام اتوماتیک را به صورت دوره ای سرویس کرده و فیلتر آن را پس از 6 بار استفاده بررسی کنید.

3-طی هر 3 الی 4 ماه ، یک بار ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنید تا عملکرد آن دچار مشکلی نشود.

4-از گذاشتن هر گونه وسایل بسیار کوچک و یا ظروف چوبی ، مسی ، قلعی ، پلاستیکی ، آلومینیومی ، نقره ای و کریستالی در درون ظرفشویی خود داری فرمایید.

5-از مواد شوینده (قرص ، پودر ، مایع جلا دهنده و …)به اندازه ی مناسب استفاده نمایید. استفاده بیش از حد  مواد شوینده کمکی به بهتر تمیز شدن ظروف نمی کند بلکه باعث شست و شوی دو مرتبه و در مرور زمان باعث خرابی دستگاه می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در فشم

شرکت رای سرویس نمایندگی رسمی بوش و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه بوش  و خدمات پس از فروش بوش ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر ظرفشویی بوش و دیگر لوازم خانگی بوش می باشند.

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیر ظرفشویی بوش

در صورت وجود هر گونه مشکل در ظرفشویی بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

02188249013

02188249010

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر ظرفشویی بوش می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر ظرفشویی بوش  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در فشم

شما می توانید برای تعمیر ظرفشویی بوش  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل ظرفشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

اینستاگرام رای سرویس

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *