تعمیر ظرفشویی, نمایندگی ها

تعمیر ظرفشویی بوش در زعفرانیه-سرویس ظرفشویی بوش-نمایندگی بوش-88249010

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

شرکت خدمات رسانی و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه رای سرویس ، یکی از مجهز ترین و بزرگ ترین تعمیرگاه ها  و نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش، خدمات پس از فروش بوش ، و همچنین تعمیر ظرفشویی بوش ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر ظرفشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد که بیش از بیست سال به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارد.

رای سرویس دارای نمایندگی مجاز بوش و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر تعمیرات ماشین ظرفشویی می باشد. جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

مشکلات طرفشویی بوش

۱-روشن شدن علامت شیر آب بر روی نمایشگر ظرفشویی

روشن شدن علامت شیر آب لزوما مربوط به سیستم آبگیری دستگاه نمی باشد. در حالت کلی ، علامت شیر آب نشانگر وجو مشکل در دستگاه می باشد و معمولا به همراه یک کد خطا یا ارور می باشد. در صورت مشاهده هر گونه ارور، با رای سرویس تماس بگیرید تا مشکل دستگاه شما بررسی گردد.

۲-عدم تخلیه آب

در صورت بروز این مشکل ، ممکن است سیستم خروجی دستگاه ایراد داشته باشد. ابتدا فاضلاب دستگاه و مسیر خروجی را مورد بررسی قرار دهید. در صورت عدم رفع عیب احتمالا پمپ ظرفشویی بوش دچار مشکل شده بوده است . برای اینکه به این مشکل دچار نشوید فیلتر ظرفشویی را مرتبا تمیز کنید و هر دو ماه یک بار جرمگیری ماشین ظرفشویی را انجام دهید.

۳-تولید صدای زیاد

دلایل متعددی برای تولید صدای زیاد ماشین ظرفشویی وجود دارد از جمله ایرادات پمپ و هیت پمپ . در مواقع معدودی نیز آبفشان های ماشین ظرفشویی تولید صدا می کنند . در هنگام حضور تکنسین ، ابتدا تمام سیستم های گردش آب و درین و موتور سرویس و نظافت می گردد تا عیوب احتمالی حل گردد.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

شرکت رای سرویس نمایندگی رسمی بوش و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه بوش  و خدمات پس از فروش بوش ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر ظرفشویی بوش در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر ظرفشویی بوش و دیگر لوازم خانگی بوش می باشند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

در صورت وجود هر گونه مشکل در ظرفشویی بوش  خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر ظرفشویی بوش می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر ظرفشویی بوش  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش:

شما می توانید برای تعمیر ظرفشویی بوش  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل ظرفشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02122294451

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات ظرفشویی بوش شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *