اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز -22294451

تعمیر اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز

تعمیر اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز

رای سرویس  نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی و تعمیر  محصولات Tehran gaz تهران گاز و خدمات پس از فروش لوازم خانگی و همچنین  تعمیر اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و  تعمیر اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز ، خدمات پس از فروش اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز ، تعمیر اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز ، نمایندگی تعمیر اجاق گاز و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز جهت  تعمیر اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

مشکلات رایج و تعمیرات  اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز

  1. ولوم اجاق گاز را نگه می داریم اما روشن نمی شود .
  2. فندک اجاق خراب شده و نیاز به تعمیر دارد .
  3. ترموکوبل اجاق گاز کار نمی کند .
  4. شیشه اجاق گاز شکسته است .
  5. عدم کار کردن و روشن شدن فر اجاق گاز.
تعمیر اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز

رای سرویس نمایندگی تعمیرات اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز

عدم کار کردن المنت های حرارتی

در نوع دیگری از اجاق های پخت و پز، مدل هایی وجود دارند که همانند اجاق های دیگر بوده و  تفاوت  آنها در این می باشد که از برق به جای گاز برای پخت و پز استفاده می شود .نحوه کار به اینصورت می باشد که  تعدادی المنت حرارتی در سطح دستگاه قرار گرفته  که  با عبور جریان  برق از خود داغ شده و به تولید گرما و حرارت می پردازند.

در صورتی که المنت حرارتی کار نکرد با مولتی متر تست کنید که سالم باشد به ترتیب المنت ها رو چک کنید  همچنین ممکن است مشکل از پایانه ها و سوکت های متصل به سیم پیچ باشد که در این صورت به تعویض نیاز خواهند داشت.

توجه

برای دسترسی به المنتها و تعویض آنها در بسیاری از مدل های اجاق های برقی لازم است که ابتدا سطح رویی گاز را برداشته و برق دستگاه را قطع نمایید. بدلیل خطر آفرین بودن این فرآیند توصیه می گردد که به هیچ وجه تعمیرات را شخصا انجام نداده و یا به افراد غیر متخصص نسپارید.

رای سرویس شما را در تعمیر اجاق گاز خود کمک می کند.

راه ها ارتباطی برای  تعمیرات اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز :

شما می توانید برای تعمیرات اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

شما عزیزان می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید و از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

4 دیدگاه در “تعمیر اجاق گاز Tehran gaz تهران گاز -22294451

  1. مهرداد گفت:

    از خرید اجاق گاز فردار تهران گاز به شدت پشیمانم،تمام قطعاتش بی کیفیت هستش،موتور جوجه گردانش بعد از سه باراستفاده سوخت،شعله مادر یا همون شعله وسطیش موقع روشن کردن پر پر میکنه،دستگیره های کم و زیاد شعله بی کیفیتش حال آدمو بهم میزنه……
    ایراد از تولید کننده این اجاق گازها نیست بلکه ایراد از اون فروشنده های بی معرفت هستش که برای سود بیشتر موقعی که چشمشون به مشتری می افته سفت و سخت به دست و پای آدم میپیچند و ول کن نیستند تا این بنجول ها رو قالب کنند

    1. 141954 گفت:

      درود بر شما واله چه عرض کنم ما هم شرکت خدماتی هستیم در هر صورت پیام شما را به مسولین می رسانیم

  2. علی اکبری گفت:

    سلام وقتتون بخیرما یه اجاق گاز فردار تهران گاز خریدیم ولی اصلا درست کار نمیکنه فر روشن نمیشه و شعله هاش درشت روشن ننیشن فندکش هم کار نمیکنه به شماره ای هم که روی برگه ای که روش هست زنگ زدیم گفتن که ساختمان شیمی تماس گرفتید با پشتیبانی هم تماس میگیریم میگه باشماره ای که رو برگه داره تماس بگیرید الان ما باید چیکار کنیم

    1. 141954 گفت:

      درود دوست عزیز دستگاهی که خریداری کردید باید با ضمانت باشه اگر ضمانت ندارد حتما به فروشگاهی که اجاق و ازش خریداری کردید مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *