آبسردکن

تعمیر آبسردکن توشیبا toshiba-رای سرویس-88249013

تعمیر آبسردکن توشیبا toshiba

تعمیرآبسردکن توشیبا toshiba

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات توشیبا toshiba و خدمات پس از فروش و تعمیر آبسردکن توشیبا toshiba با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمیر و سرویس لوازم خانگی، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه ، خدمات پس از فروش آبسردکن توشیبا toshiba ، تعمیر آبسردکن توشیبا toshiba، یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمیر آبسردکن توشیبا toshiba همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

توشیبا TOSHIBA

شرکت توشیبا ( Toshiba) از دسته شرکت های خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی میباشد  که در حوزه‌های مختلفی از جمله تجهیزات ارتباطاتی و قطعات الکترونیکی، سیستم‌های برق و زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیک فعالیت می‌نماید.

ریشه‌های تأسیس این شرکت به سال ۱۸۷۵ و راه‌اندازی شرکت تاناکا سیزوشا توسط تاناکا هیساشیگ بازمی‌گردد. فرم کنونی توشیبا در سال ۱۹۳۹ با ادغام شرکت‌های تاناکا سیزوشا و توکیو دنکی (تأسیس: ۱۸۹۰) شکل گرفت. هم‌اکنون توشیبا، پس از شرکت‌های اچ‌پی، دل، ایسر و لنوو، در رتبه پنجم از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی قرار دارد.این شرکت همچنین پس از شرکت‌های اینتل، سامسونگ و تگزاس اینسترومنتس، به‌عنوان چهارمین تولیدکننده نیم‌رساناها در جهان، شناخته می‌شود.

دفتر مرکزی شرکت توشیبا در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازارهای بورس توکیو، بورس لندن، بورس ناگویا و بورس اوساکا معامله می‌شود و جزئی از شاخص نیکی ۲۲۵ و شاخص تاپیکس بشمار می‌آید.

انواع آبسردکن‌

  • آبسردکن‌ های آنی (بدون مخزن)

در این نوع آبسردکن ، مخزنی برای نگهداری آب در کار نیست ، و سیستم خنک کننده آن در واقع همان سیکل یخچال و یا پمپ حرارتی است.

  • آبسردکن‌ های مخرن دار (مجهز به شناور)

این آبسردکن‌ ها مستقیم به آب لوله کشی متصل هستند، مخزن این نوع آبسردکن‌ ها همواره توسط یک شیر ، پر می‌ماند. تعمیر آبسردکن‌ های مخزن دار به دلیل وجود پمپ حرارتی به شکل لوله مسی جوش خورده دور یک مخزن فلزی در آن کمی پیچیده است.

  •  آبسردکن‌های دو منظوره

این نوع آبسردکن به دلیل داشتن هر دو نوع آب گرم و آب سرد ، پیچیده ترین نوع آبسردکن محسوب می‌شود.

  • آبسردکن دو منظوره، خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود:

  1. آبسردکن ایستاده آب شهری
  2. آبسردکن رومیزی معمولی دیجیتالی
  3. آبسردکن ایستاده معمولی و دیجیتالی
  4. آبسردکن ایستاده یخچال دار معمولی دیجیتالی
تعمیر آبسردکن توشیبا toshiba

نمایندگی تعمیر آبسردکن توشیبا toshiba

مشکلات رایج در آبسرد کن

نشتی آب از آبسرد کن

  1. شل شدن پیچ‌ها و باز شدن درز لوله‌ها
  2. افزایش فشار آب ناشی از گرمای دستگاه تهویه‌ی مطبوع
  3. محکم نبودن اتصالات مسیر اصلی ورود آب و آب سردکن
  4. افزایش فشار آب ناشی از گرفتگی لوله‌ها (با ریختن آب و سرکه در مجرای ورودی شیر و پس از مدتی خالی کردن آن ، مشکل را حل کنید).

کم بودن و یا زیاد بودن فشار آب آبسرد کن

  1. تنظیم نبودن درجه حرارت آب(در نتیجه بالا رفتن بیش از حد دما و زیاد شدن فشار آب)
  2. ته نشین شدن رسوب در مجاری عبور آب(در نتیجه تنگ شدن مجاری و کاهش فشار آب)

مسدود شدن فیلترهای تصفیه آب

  1. ته نشین شدن رسوبات در فیلتر و الیاف آن(جهت پیشگیری، باید هر 6 تا 12 ماه یکبار فیلتر را تعویض کرد. در غیر اینصورت احتمال خرابی شیرها و اجزای داخلی آبسرد کن، بالا می‌رود).

اختلال در تولید آب سرد

  1. قطعی در سیم برق
  2. نیم سوز شدن فیوز دستگاه و یا سوختن آن به طور کامل

راه ها ارتباطی برای تعمیر آبسردکن توشیبا toshiba:

شما می توانید برای تعمیر آبسردکن توشیبا toshiba خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانند برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت ، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

پس از تکمیل فرم
درخواست خود را ثبت نمایید

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *