تعمیر لباسشویی, نمایندگی ها

تعمیر لباسشویی آرچیلیک -خدمات پس از فروش آرچیلیک-88249010

تعمیر لباسشویی آرچیلیک

تعمیر لباسشویی آرچیلیک

 رای سرویس با بیش از  30 سال تجربه در زمینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی جامع ترین خدمات تعمیر لباسشویی آرچیلیک به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل آرچیلیک ، خدمات پس از فروش آرچیلیک ، و همچنین تعمیر ظرفشویی آرچیلیک ، و همچنین یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لباسشویی در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز آرچیلیک و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیر لباسشویی آرچیلیک می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

نگهداری لباسشویی

برای افزایش طول عمر لباسشویی خود و همچنین جلو گیری از خسارات احتمالی حتما نکات زیر را رعایت کنید.

1-برای افزایش طول عمر دستگاه خود پس هر ده بار شست و شو از جرم گیر مخصوص لباسشویی استفاده کنید.

2-برای شست و شوی لباس های زیری که تکه های فلزی و یا سگکی دارند ، لباس ها را درون پک های توری قرار دهید.

3-از اضافه کردن شلنگی مجزا به شلنگ ورودی و یا خروجی اکیدا خود داری فرمایید.

4-به علت نوسانات شدید برقی و یا قطع شدن ناگهانی برق به ویژه در فصل تابستان و حساسیت قسمت های الکترونیکی لباسشویی بهتر است از ترانس و یا محافط استفاده نمایید.

5-به هیچ وجه از مواد شوینده هاییی نظیر  وایتکس به عنوان شوینده و یا جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نفرمایید.

6-اکثر لباسشویی های جدید دارای تایمر تاخیر هستند که به این وسیله می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که در ساعات پایانی شب و حتی نیمه شب که هزینه مصرف برق کم تر است شروع به کار کند.

7-تعویض لاستیک ماشین لباسشویی به علت پوسیدگی یکی از مشکلات رایج و پر هزینه ای است که می بایست برای جلوگیری از آن حتما  پس از پایان کار دستگاه قسمت داخلی لاستیک را خشک کنید.

8-از شستن پتو با ماشین لباسشویی خود اکیدا خود داری کنید. زمانی که پتو در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن بسیار زیاد تر شده و باعث خرابی بلبرینگ دیگ می شود.

مشکلات رایج لباسشویی

تعمیر لباسشویی آرچیلیک

تعمیر لباسشویی آرچیلیک

باز و یا  بسته نشدن درب ماشین لباسشویی :

اگر درب لباسشویی هنگام باز و یا بسته شدن دچار مشکل می شود اغلب این مشکل مربوط به قفل درب بوده و با تعویض آن مشکل رفع خواهد شد ، اما گاهی اوقات عدم کار کرد درست قفل به علت از بین رفتن طراز ماشین لباسشویی هم اتفاق می افتاده و یا خراب بودن میکروسویج درب یا در مواردی خراب بودن برد الکترونیکی لذا بهتر است برای بررسی این مورد نیز از تخصص کارشناسان بهره برده و امکان آسیب بیشتر را کاهش دهید.

خروج کف از درب ماشین لباسشویی هنگام کار:

فرسوده شدن واشر درب میتواند عامل این مشکل باشد. همچنین ممکن است به دلیل بیش از حد پر بودن ماشین این مشکل به وجود آید و یا استفاده از پودر دستی در ماشین اتوماتیک اما معمولا عایق درب های ماشین لباسشویی بسیار محکم و غیرقابل نفوذ هستند ، لذا در صورت تکرار این مورد (با وجود سنگین نبودن بار ماشین) ، بررسی توسط کارشناس همواره پیشنهاد میگردد.

نشتی آب در لباسشویی :

در صورت مشاهده این مشکل حتما بلافاصله ماشین لباسشویی را خاموش کرده و از پریز برق خارج نمایید. این مورد ممکن است به دلایلی مختلفی از جمله وجود شکاف در راه خروجی آب ، وجود نشتی در دیگ ماشین لباسشویی و …. اتفاق بیفتد. به دلیل خطر برق گرفتگی این مورد را نیز به صورت شخصی بررسی ننمایید. برای رفع این مورد علاوه بر نیاز به تخصص ، رعایت موارد ایمنی (مانند استفاده از کفشهای عایق و …) بسیار پر اهمیت می باشد.

تعمیر لباسشویی آرچیلیکarcelik

شرکت رای سرویس نمایندگی رسمی آرچیلیک و تعمیرات لوازم خانگی و آشپزخانه و خدمات پس از فروش آرچیلیک ، با همکاری تکنسین‌ های خود آماده ارائه خدمات نصب ، سرویس و تعمیر 

لباسشویی آرچیلیک در تهران و حومه می‌باشد.

تعمیر کاران حرفه ای رای سرویس از به روز ترین و کار بلد ترین تعمیر کاران در عرصه تعمیر تعمیر لباسشویی آرچیلیک و دیگر لوازم خانگی آرچیلیک می باشند.

در صورت وجود هر گونه مشکل در ظرفشویی آرچیلیک خود و نیاز به سرویس کار با رای سرویس تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

سرویس کاران و تعمیر کاران مجموعه رای سرویس،دارای تسلط کافی در زمینه تعمیر لباسشویی آرچیلیک می باشند و کاملا مطلع از دانش روز دنیا می باشند.

در صورت ارتباط تلفنی با ما ، مشاوران ما ابتدا پس از پرسش و پاسخ در صورت حل شدن مشکل دستگاه شما بدون نیاز کارشناس به صورت دادن اطلاعات به شما ، مشکل شما را حل میکنند.

اگر مشکل دستگاه شما جزئی نبود و نیاز به حضور سرویس کار داشت ، مشاوران ما نکنسین مربوطه را در طی کمتر از یک ساعت در محل شما ارسال کرده  و اقدام به تعمیر لباسشویی آرچیلیک  شما میکنند.

تمامی قطعات تعویضی اورجینال و دارای گارانتی می باشند.

راه ها ارتباطی:

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی آرچیلیک  خود میتوانید از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت و صفحه ارتباط با ما با ما تماس برقرار کنید و مشکل ظرفشویی خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا ما تکنسین مربوطه را به محل شما اعزام کنیم.

تلفن:

02188249010

02188249013

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و یا تلگرام دنبال کرده و از طریق این دو اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین میتوانید از آفر های ویژه و تخفیفات و آموزش های ما برخوردار شوید.

اینستاگرام:

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

رای سرویس در ایام تعطیل و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و حل مشکلات لباسشویی  آرچیلیک  شما است.

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *