نمایندگی ها

تعمیر جاروبرقی emersun امرسان-22294451-88249010

تعمیر جاروبرقی emersun امرسان

 تعمیر جاروبرقی emersun امرسان

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات تعمیر جاروبرقی  emersun امرسان و خدمات پس از فروش و تعمیر با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی تعمير جاروبرقی emersun امرسان و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه تعمير جاروبرقی emersun امرسان ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه تعمير جاروبرقی emersun امرسان ، خدمات پس از فروش تعمير جاروبرقی emersun امرسان، تعمیر جاروبرقی emersun امرسان، نمایندگی تعمير جاروبرقی emersun امرسان و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز تعمير جاروبرقی emersun امرسان و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

درباره جاروبرقی emersun امرسان

شركت صنايع امرسان در سال 1360 توسط آقاي سلطان حسين فتاحي تاسيس شد و تا سال 1366 به توليد فريزرهاي خانگي اشتغال داشت. خط توليد اولين يخچال فريزر 16 فوت با طراحي جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌برداري رسيد. ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول در طراحي بدنه و سيستم تبريد، آن را به يكي از پر فروش ترين يخچال فريزرهاي داخلي تبديل نمود. با توجه به نيازهاي بازار، يخچال فريزرهاي 18 فوت و 20 فوت امرسان طراحي و به مرحله توليد رسيدند. لازم به ذکر است يخچال فريزرهاي 18 فوت سالها پرفروش ترين محصول در نوع خود در کشور بود و يخچال فريزرهاي 20 فوت همچنان رتبه اول را در اين زمينه داراست.

تعمیر جاروبرقی emersun امرسان

تعمیر جاروبرقی emersun امرسان

عیب یابی و تعمير جاروبرقی emersun امرسان

عدم کارکرد موتور جاروبرقی

ابتدا مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل است و گیرنده الکتریکی مشکلی ندارد. کابل برق را نیز تست کنید. موتور یونیورسال و کلید را تست کنید و هر قطعه ای که مشکل دارد را تعمیر یا تعویض کنید.

کند بودن موتور جاروبرقی و خرابی فن

اگر موتور کند کار می کند، به دنبال هر گونه آشغال یا تجمع گرد و خاک به مرور زمان بگردید و در صورت وجود آن را برطرف کنید.

اگر فن خراب است، آن را تعویض کنید. برس های فرسوده را تعویض کنید و بیرینگ های خشک را با روغن و یا گریس سبک روغن کاری کنید و بیرینگ های فرسوده را تعویض کنید.

عدم کافی بودن مکش جاروبرقی

اگر مکش جاروبرقی کافی نیست، به احتمال زیاد مخزن یا کیسه آن پر شده است. در صورت نیاز آن را خالی و یا تعویض کنید. همچنین لوله فنری را از نظر انسداد چک کنید و در صورت گیر کردن یا تجمع اشیا در آن، مشکل را برطرف کنید. فیلتر را تمیز یا تعویض کنید. فن موتور را چک کنید.

مشکلات رایج جاروبرقی emersun امرسان

  1. عدم روشن شدن جارو برقی
  2. خاموش شدن ناگهانی دستگاه بدون دخالت
  3. جمع شدن سیم جارو برقی به صورت خود به خود بدون فشار دادن دکمه جمع شیم
  4. قدرت مکش پایین
  5. پاره شدن_ترکیدن و یا غیر استفاده شدن کیسه جارو برقی
  6. پارگی لوله جارو برقی
  7. سوختن موتور جارو برقی
  8. برق داشتن بدنه جارو برقی
  9. تولید و پخش بوی نا مطبوع هنگام روشن شدن جارو برقی
  10. تولید سر و صدای زیاد هنگام کار کردن
  11. خراب شدن ولوم کم و زیاد کردن قدرت جارو برقی

راه ها ارتباطی برای تعمیر جاروبرقی emersun امرسان:

شما می توانید برای تعمیر جاروبرقی emersun امرسان خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

ایدی اینستاگرام رای سرویس کیلیک کنید https://instagram.com/rayservis

 

در صورت ثبت درخواست سرویس آنلاین  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *