اجاق گاز, نمایندگی ها

تعمیر اجاق گاز LG الجی -22294451-88249010

تعمیر اجاق گاز LG الجی

رای سرویس تنها نمایندگی محصولات LG الجی و خدمات پس از فروش و تعمیر اجاق گاز LG الجی با بیش از  30 سال تجربه می باشد که توانمند در زمینه تعمیر  لوازم خانگی و نمایندگی اجاق گاز LG الجی و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه اجاق گاز LG الجی ، با تامین قطعات اورجینال و اصلی این برند جامع ترین خدمات را به کمک ماهر ترین نیروی های کار در کمترین زمان در محل شما با رعایت استاندارد های روز ، به شما مشتریان عزیر ارائه می دهد.

رای سرویس ، از قدیمی ترین و مجهز ترین مراکز تعمیر وسایل و لوازم خانگی و آشپزخانه اجاق گاز LG الجی  ، خدمات پس از فروش اجاق گاز LG الجی  ، تعمیر اجاق گاز LG الجی ، نمایندگی اجاق گاز LG الجی  و یکی از تخصصی‌ترین مراکز سرویس و تعمیر لوازم خانگی و آشپزخانه در هر برند دیگری در تهران بزرگ و البرز می باشد.

شرکت رای سرویس نمایندگی مجاز اجاق گاز LG الجی و همچنین دیگر برند های موجود در بازار در زمینه تعمیرات می باشد.

جهت تعمیر ، سرویس دهی و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس:

نمایندگی غرب و مرکزی تهران

02188249010

02188249013

نمایندگی شمال تهران:

02122294451-53

نمایندگی جنوب و شرق تهران:

02166923406

پشتیبانی:

02188240484

شرکت الجی LG

شرکت الجی (LG Corporation) از دسته شرکت های خوشه‌ ای کره‌ ای میباشد. این شرکت پس از سامسونگ، دومین شرکت خوشه‌ ای فعال در چند صنعت در کشور کره جنوبی می‌ باشد.

دفتر مرکزی گروه الجی در برج دوقلوی الجی، در شهر سئول قرار دارد .شرکت الجی محصولات خود را در سه بخش:

وسایل الکترونیکی ، مواد شیمیایی و تجهیزات مخابراتی تقسیم نموده است.

هر کدام از این بخش‌ ها، تحت مدیریت یک یا چند شرکت تابعه و زیرمجموعه قرار دارند .از شرکت‌ های تابعه گروه الجی می توان به شرکت های:

الجی الکترونیکس ، زنیت ، الجی دیسپلی ، الجی تلکام و ال‌ جی کم که در بیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت می‌کنند اشاره کرد.

تعمیر اجاق گاز LG الجی

تعمیر اجاق گاز LG الجی

مشکلات رایج در اجاق گاز تعمیر اجاق گاز LG الجی

  • عدم گرم شدن اجاق گاز

از رایج ترین مشکلات مربوط به اجاق گاز عدم گرم شدن آن است که می تواند مشکلی بسیار جدی باشد. این مشکل می تواند به چندین دلایل مختلف اتفاق بیافتد. رایج ترین دلیل آسیب دیدن المنت حرارتی و معیوب شدن آن است.

برای اطمینان از صحت خرابی المنت میبایست اجاق گاز را روشن نمایید. اگر صدای فن را می شنوید و گریل نیز کار می کند اما هیچ گرمایی تولید نمی شود ، پس به احتمال بسیار زیاد به یک المنت فن جدید نیازمند هستید.

اگر  که گریل شما حرارت و گرما تولید نمی کند اما اجاق گاز شما گرم می شود ، به یک المنت گریل جدید احتیاج دارید.

دیگر دلایلی که ممکن است باعث گرم نشدن اجاق باشد عبارتند از:

  1. ترموستات اجاق معیوب باشد ، که نیاز به تعویض دارد
  2. ایرادی در سوئیچ انتخاب حالت اجاق به وجود آمده است
  3. فیوز حرارتی معیوب و یا شکسته شده است
  4. ترموستات های ایمنی معیوب شده است

توجه

در برخی از این موارد ممکن است امکان انجام تعمیر توسط خود شما وجود داشته باشد ، هرچند برای این موارد هم توصیه ما تماس با تعمیرکاران باتجربه و دارای صلاحیت رای سرویس برای انجام تعمیرات می باشد. اما بسیاری از دلایلی که برای این مشکل ذکر شد جزء موارد تخصصی بوده و لازم است تعمیرکار باتجربه که دانش کافی داشته این خدمات را انجام دهد ، چرا که از بروز آسیب های بیشتر به دستگاه شما جلوگیری می نماید.

  • داغی بیش از حد و سوختن غذا

در صورتی که امکان تنظیم دمای اجاق وجود ندارد و یا اینکه این تنظیمات کنترل نمی شوند ، ممکن است دمای فضای داخل اجاق بسیار بالا رفته و غذای شما بسوزد.

این امر معمولا به دلیل عیب در ترموستات دستگاه بوجود می آید. در این حالت ترموستات از کار افتاده است و لازم است که تعمیرکاران متخصص این قطعه را تعویض نمایند.

  • عدم کار کردن المنت های حرارتی

در نوع دیگری از اجاق های پخت و پز ، گاز هایی وجود دارند که همانند اجاق های دیگر بوده و تنها تفاوت در نحوه استفاده آنها از برق به جای گاز برای پخت و پز می باشد. در این اجاق های آشپزی تعدادی المنت حرارتی در سطح دستگاه قرار گرفته است. این المنت های حرارتی با عبور جریان  برق از خود داغ شده و به تولید گرما و حرارت می پردازند.

در صورتی که یکی از المنت های حرارتی کار نمی کند ، به سراغ یکی دیگر رفته و آن را تست کنید. در صورتی که المنت های دیگر مشکلی در کارکرد خود نداشتند ، المنت مورد نظر معیوب است. در این حالت مشکل بوجود آمده می تواند ناشی از سیم پیچ باشد که باید توسط مولتی متر بررسی شود و در صورت نیاز تعویض گردد. همچنین ممکن است مشکل از پایانه ها و سوکت های متصل به سیم پیچ باشد که در این صورت به تعویض نیاز خواهند داشت.

توجه

برای دسترسی به المنت ها و تعویض آن ها در بسیاری از مدل های اجاق های برقی لازم است که ابتدا سطح رویی گاز را برداشته و برق دستگاه را قطع نمایید. بدلیل خطر آفرین بودن این فرآیند توصیه می گردد که به هیچ وجه تعمیرات را شخصا انجام نداده و یا به افراد غیر متخصص نسپارید.

رای سرویس شما را در تعمیر اجاق گاز خود کمک میکند.

راه ها ارتباطی برای تعمیر اجاق گاز LG الجی:

شما می توانید برای تعمیر اجاق گاز LG الجی خود از طریق سایت و شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته و یا از طریق لینک زیر به صورت آنلاین سفارش تعمیر محصولات خود را ثبت نمایید.

https://rayservis.ir/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86

پس از ثبت درخواست سرویس آنلاین تکنسین مربوطه طی 1 الی 2 ساعت با شما تماس می گیرند و به محل شما اعزام می شوند.

قابل توجه هست به علت اینکه رای سرویس در تهران قرار دارند و محدوده خدمات رسانی ما شامل تهران و البرز می باشد، مشتریان عزیز ساکن شهرستان می توانن برای حل مشکلات لوازم خانگی خود و یا خرید قطعات اورجینال در صفحه اصلی سایت در قسمت چت آنلاین، با کارشناسان آنلاین ما ارتباط بر قرار کرده و منتظر پاسخگویی، حل مشکلات دستگاه و عیب یابی از سوی واحد کارشناسان باشن.

چت آنلاین

چت آنلاین

همچنین می توانید ما را در اینستاگرام و دنبال کرده و از طریق این اپلیکیشن ثبت سفارش کنید همچنین می توانید از تخفیف های ویژه و آموزش های ما برخوردار شوید.

https://instagram.com/rayservis.ir?igshid=1worj7r7hb7rx

در صورت  ثبت درخواست سرویس  به صورت آنلاین علاوه بر اینکه از ۱۰درصد تخفیف اجرتها شامل شما می شود هم چنین در صدر سفارشات قرار می گیرد و در کمترین زمان تکنسین به محل اعزام می گردد

⇓⇓⇓⇓

ثبت درخواست

بازگشت به لیست

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *